Ben ik de enige die het een beetje zat is? Dat lijf overal mee naar toe zeulen, opstaan als een oma met reuma, overal kramp, moe wakker worden, in geen enkele houding meer lekker zitten/hangen... Gisteren had ik echt de meest ongemakkelijke dag. ‘S avonds zei ik tegen mijn vriend dat ik dacht dat het niet lang meer kon duren. Zo’n gevoel had ik ineens. Toen besefte ik mij dat het niet meer dan de hoop was dat het niet lang meer zou duren. Maare heel fijn nieuws dat de partners weer mee mogen! Ik probeer nog ergens een pretecho te scoren, maar helaas.. de meeste zitten de komende twee weken vol geboekt en daarna hoef ik het niet meer te proberen ben ik bang.
Heb de afgelopen week wel een paar keer zo'n moment gehad idd. Vooral als het slapen totaal niet wilde lukken, het maagzuur me uit de neus kwam (letterlijk) en ik bijna niet meer kon lopen van de zenuwsteken en zere rug. Maar op andere momenten denk ik weer, blijf nog maar lekker veilig daarbinnen zitten meisje. Groeien en rusten voor de grote dag. Heb voor mijzelf nu wel 20 mei (36 weken) als soort van deadline gesteld. Wil dan alle klusjes afgevinkt hebben. Auto voor de APK, tandarts, kapper, vluchttas, enveloppen etc klaar. Kan zijn dat het dan nog wel 6 weken duurt voor ze komt maar die tijd wil ik dan echt gewoon even lekker met de voetjes omhoog, goed boek, zonnetje in de tuin, middagdutjes en rust doorbrengen.
Herkenbaar hoor. Weet waar het voor doe, maar net mijn cardioloog gemaild over een hel nacht. Dacht te gaan stikken in mijn eigen vocht het gevoel dat weer een ontstoken hartzakje heb maar zou goed kunnen dat daar gewoon vocht komt te zitten nu. Verder niet ziek ofzo of verkouden. Hart ritme die niet meer oké en lekker gaat. Snap eigenlijk wel dat mijn lichaam de vorige keer dacht ' weg er mee' als je snap wat ik bedoel.
Ohhh die hormonen.. De ene keer ben ik het zo zat en net een momentje met tranen van blijdschap; ik had de VK gemaild of bij hen de regels ook aan worden gepast en partners weer mee mochten en of zij ook weer pretecho’s maken. Belt ze me net op, omdat ik al aardig ver ben, mag ik vanmiddag langs komen voor een pretecho! Zo lief vond ik dat...
Oei dat klinkt niet heel fijn! Ja je lichaam krijgt steeds meer te voortduren hoe verder je komt, vervelend dat je zo’n last van die klachten hebt!
Helaas, ze kon hem er niet goed op krijgen. Enkel een neusje en mondje te zien. Maar het goede nieuws is, is dat hij met z’n hoofd naar beneden ligt en zelfs al iets is ingedaald! De kans dat hij nog draait nu is nihil.
Da's fijn nieuws @PlainJane . Heel lief ook dat je mocht langsgaan En wat leuk trouwens! Zag dat er bij jullie weer toegestaan is dat de partner meegaat naar de echo's
Jaa daar was mijn vriend ook heel blij mee! Die zat helemaal te glunderen toen ze het hartje liet horen.
Ik zou van mijn zus een pretecho krijgen. Heb net het bureau gemaild. Maar het mag alleen met je partner. ze wilde zo graag mee baby kijken. Mijn man heeft toch geen tijd om mee te gaan. Als mijn zus en ik met zijn tweetjes gaan zal het toch ook geen probleem zijn?
Hier doen ze nog niks veranderen in het moederkindcentrum kwa regels en moet je nog steeds alleen komen omdat anders de wachtkamer niet groot genoeg is..... Stond vandaag op internet. Nog geprobeerd een 3d echo te fixen maar alle bedrijfen hier in de buurt geven aan dat het weg gegooid geld is met dit termijn.
Ah wat jammer zeg! Ik zag toevallig net 3d echo van 35 weken baby meet 37 weken en vond ze toch nog echt wel mooi hoor!
@Maan14 wat gek. Bij het pretecho bureau hier in de buurt worden wel nog veel echo's gemaakt rond de 35 weken hoor.. nu ik snap wel wat ze bedoelen (baby ingedaald dus moeilijker om op echo te krijgen). Maar ze kunnen jou toch niet weigeren? Als je een echo wilt? Ik doe het niet omdat Ik het weggesmeten geld vind. Mijn gynaecoloog neemt ook een korte 3D dus voor mij hoeft het niet persé haha. Maar ik ken genoeg mensen die het wel doen en uiteindelijk zijn het prachtige beelden!
Ze willen het hier niet inplannen. Denk zelf dat het vooral met de drukte te maken heeft. Voor mij nog 10 anderen natuurlijk. De aankomende twee weken zaten ze vol dus zou dan met ruim 35 weken kunnen komen. Ivm Hemelvaart etc.
De regels in het moederkindcentrum hier... Voor alle verloskundigen en ziekenhuizen hier in de regio stond er bij. Is dus West Brabant.
Zo schattig. Stomme praktijken hier in de buurt. Denk dat het vooral een gevalletje omzet is. En als het nu niet zo gekte was geweest ik gewoon had kunnen komen. Ze hebben namelijk allemaal echo gerantie dus met lelijke beelden terug mogen komen. Baal vooral omdat de echoscopiste steeds aangaf dat de baby nog zo goed voor een 3d echo lig. Heb dat ook aan gegeven. Maar ze bleven stellig.
Heel mooi! Die lag er goed voor zo te zien. Bij mij lag hij met zijn hoofd in m’n bekken en de navelstreng voor z’n gezicht. Ik moest nog even heen en weer springen, op m’n zij gaan liggen, maar niks hielp. Nu al eigenwijs.
Gggrrr weer wakker van de pijn. Doe geen oog dicht. Het voel niet als weeën dus geen reden om aan de bel te trekken.