Bij mij ook echt heel erg opgezet! Bij mijn zoontje was ik erg veel afgevallen en zag je met 7 weken al een “bobbeltje”.. nu een stuk flinker maar evengoed opgezet door de darmen pff
Best irritant, want wil het natuurlijk nog geheim houden. Volgende week vrijdag waarschijnlijk eerste echo. Ben zeer benieuwd. Jij ook al vaker getest haha. Weet niet komt vast omdat het zo onverwachts is dat ik het niet geloof.maar zoals je kan zien test liegt niet
Ja het is ook nog zo pril he! Ik hang het nu ook nog niet aan de grote klok hoor.. ik heb er ook al aardig wat testen doorheen gejaagd ja 2 predictors, 2 cb digital en zo’n 12 action testen voor oploop.. Maar ben nu gestopt! Het is goed zo, nu vertrouwen hebben
Veel bijgeschreven vandaag!! Ga proberen terug te lezen. Voelde me daarnet echt niet goed. Ik hoop dat dat alleen maar goed kan zijn..
Meer meiden die vooral moe zijn en soms wat akelig? Ik ben zo verschikkelijk moe dat ik het liefst heel de dag op bed lig. Alles lijkt wel 10x meer energie te kosten. Vandaag met onze zoon in het sophia moeten zijn voor bloedprikken en wat een hel is dat toch steeds. nu met de hormonen moet ik soms echt op mijn tong bijten ik ben van mijn eigen al een flapuit maar heb nu echt geen nuance.
Hier ook al.. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd wel gauw last had van een opgezette buik, maar nu is het wel al vanaf vorige week donderdag standaard elke avond raak. Mooie test!!
@snippie23 hier ook een opgezette buik, eerste kindje. Heb al 3 mensen gehad die vroegen of ik zwanger was. Ben verder heel gemiddeld van postuur (1.73 lang, gewicht schommelend tussen de 68-75 kg). @Maan14 hier ook super moe. Het idee dat ik ziek wordt en dus maar vroeg naar bed moet. Helpt alleen helemaal niks. Verder ook steeds het idee ongesteld te moeten worden. Om die redenen vandaag ook maar mijn directe manager op de hoogte gesteld. Die was zo ontzettend blij voor ons (vroeg zelfs of we even mijn man konden bellen om hem ook persoonlijk te kunnen feliciteren). Was echt ontzettend fijn. Afgesproken dat we na de echo als alles goed is een aankondiging doen in het team. Stiekem ontzettend veel zin in.
Hier ook zo! Vaak opgeblazen buik (spastische darm), maar nu wel standaard elke namiddag/avond een opgezette buik!
precies dit! Lijkt wel alsof je mij omschrijft hier ik slaap nu op de dagen dat ik vrij ben tussen de middag als mijn zoontje ook slaapt.. dat is totaal niks voor mij! Ik ben van mezelf ook echt iemand die het hart op de tong heeft, er is nu helemaal geen houden meer aan hahaha ik heb ook echt mega last van mijn borsten (opgezwollen) en vooral tepels?? Mijn man zei gister jezus wat zijn ze groot en continu “hard” en super gevoelig dat ik ze gewoon door de voorgevormde bh heenvoel..
Mijn borsten vallen reuze mee al voelen ze wel harder aan. Doordat het eigenlijk na de hormonen van de icsi allemaal al wat groter en gevoeliger is geworden lijkt dat nu niet erger. Merk dat ik het nog steeds niet kan geloven. Hou in mijn hoofd aan dat het vast mis zal gaan, en ik weet dat het geen instelling is maar op een of anderen manier lukt het niet de knop 'zwanger' om te zetten. Ik word ziek van mijn eigen. Volgende week op precies 6 weken de eerste echo bij de zelfde gyn als toen der tijd bij onze zoontje. Ik weet nu al dat me druk ga maken omdat het hartje toch nog niet zal kloppen. Maar anders hadden ze pas 2 weken er na plek.
Hier ook. Mijn buik is al dikker dan de eerste zwangerschap met 20 weken... Zou dat nog minder worden omdat het nu natuurlijk alleen door de darmen komt
Mijn buik is nog niet gezwollen. Klein beetje nog maar. Durf nog niet teveel dromen maar doe het stiekem wel we hebben een meisjesnaam waar ik helemaal verliefd op ben.. ik hoop dat we hem mogen gebruiken maar dat is nog dromen dus voorlopig hehe. Jongensnaam hebben we trouwens nog niet, ben nog niet overtuigd. Hebben jullie al namen?
mijn man heeft tijdje na de geboorte van onze zoon een meisjesnaam gezegd die hij heel mooi vond. Op dat moment zei ik nee joh ben je gek, maar vind hem nu ook stiekem heel mooi en past goed bij onze zoon. Voor een jongen echt geen idee..
Welkom nieuwe dames!! Spannende tijd voor ons allemaal.. Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, ze hebben me gerust gesteld! Ben ik de enige die last heeft van kramp? Ongesteldheidsgevoel zeg maar.. Vanavond is moeders voor moeders geweest en kan vanaf volgende week dinsdag beginnen met plassen! Vanaf wanneer is het hartje te zien dan?
Voor een meisje wel, Maryann Mira of Mayra. Vernoemd naar mijn moeder en overleden schoonmoeder. Onze zoon is naar mijn vader vernoemd
Leuk!! Bij ons stond de naam ook al vrij snel vast na de geboorte van onze dochter. We hebben een oude klassieke Engelse naam aan haar gegeven dus het moet een beetje passen geen geknutselde namen, hou ik niet van..