Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb geen voedings spullen gekocht. Ja een kolf heb ik nog staan en twee voedings bh's ik wil eerst kijken of het lukt.

Nora92 vindt dit leuk.
  2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Mijn valies staat nog bij mijn schoonouders zelf. Ben er nog helemaal niet aan begonnen :p

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  3. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Hier liggen een aantal dingen wel klaar op de plank. Omdat we constant op en neer gingen/gaan tussen ziekenhuis liggen mijn spullen grotendeels klaar. Meeste baby spullen ook. Moeten alleen even snacks en spullen voor na de bevalling inpakken. Vind dat lastig omdat ik geen idee heb hoe ik me voel, wat het weer doet etc.

Ik dacht stroopwafels en een bus Pringle's voor zoet en zout. Verder wat isotone sportdrank en wat dextro.

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  4. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Hallo lieve juni mama's!

Ik kom heel even langs om ons goede nieuws te delen! In december heb ik een miskraam gehad met ruim 10 weken, het hartje was gestopt met bijna 9 weken.

Maar het is ons gegunt en we mogen in december een kleintje verwachten ! Ik heb vanmorgen de termijn echo gehad en alles zag er goed uit.
    Niet zo'n mooie maand als juni maar zo welkom!

Ik wens jullie nogmaals alle goeds toe en prachtige baby's! ❤

Roosxxx, sjallie, Vame en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb net de poli cardiologie gemaild over hoe het gaat. Had van de prof nog geen antwoord gehad dus dan maar zo. Over hoe slecht ik mijn eigen voel. Hopelijk snel wat tips.

@manootje gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️

Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat fijn! Gefeliciteerd! Nog net in 2020 jullie baby wat fijn zeg!

7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoop dat je snel antwoord krijgt idd!

8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ahh wat fijn!! En december is echt geen slechte maand om jarig te zijn hoor, ik kan het weten :p
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van!

9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik ben ook maar eens begonnen met de baby wasjes.. ik stelde het iedere keer uit, maar werd vanochtend wakker met zo’n onrust, dat ik er vandaag aan moest beginnen.

Kom er achter dat ik heel erg veel hydrofiele doeken heb. Alle maten, alle kleuren, dus veel verschillende wasjes (want stel je voor dat er iets verkleurd, ik denk dat ik spontaan in huilen uit zou barsten :roflmao:).
    Leuk hoor, zo’n wasrek vol mini kleertjes. :)

Nora92, Amoxiclav, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Dank jullie wel! @PlainJane Hihi gelukkig maar

PlainJane vindt dit leuk.
  11. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hier ook eindelijk! De kast uitgezocht van onze oudste en plaats gemaakt voor alle babyspullen.

Ben nu wasjes aan het draaien en heb inmiddels een trolley staan dus ik kan nu de vluchtkoffer gaan inpakken.
    Dat geeft wat rust!

Nora92, Amoxiclav, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @manootje ooh wat leuk! Gefeliciteerd!!! Hopelijk een wolk van een baby in december :)

manootje vindt dit leuk.
  13. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Oooh dames ik ben zo blij!

Toen we dit huis kochten was de tuin een soort parkeerplaats. Mijn man had bedacht dat hij dat projectje zelf zou aanpakken, maar door al het gedoe van deze zwangerschap zijn we er gewoon niet aan toe gekomen. Man zwaar teleurgesteld, maar na gezeur van mijn kant de klus toch lekker op werkspot. Nou is het maar een inimini tuintje (ongeveer 30m2), maar ik had natuurlijk 1001 ideeën.

Nu is het terras opnieuw bestraat, staat er een prachtige pergola waar straks ook nog een schommeltje aan kan (en een druif overheen komt te groeien) en ligt er (aan de schaduwkant) een stuk kunstgras waar lekker op gespeeld/rondgekropen kan worden. Als ik nog niet getrouwd was zou ik deze heren zo ten huwelijk vragen:D Nu lekker online plantenbakken en andere aankleding aan het uitzoeken. Misschien morgen zelfs wel even met de rolstoel door het tuincentrum dingen aanwijzen.

Vorige week zei mijn man nog ''Nou, maar die heg knip ik echt zelf hoor, dan heb ik ook een bijdrage geleverd''. Blijkt dat hij gisteren met die jongens heeft afgesproken dat ze die ook meteen maar meepakken. Geloof dat we nu een abonnement hebben waarbij ze 1x per half jaar de heg en wat ander onderhoud komen doen:roflmao:

PlainJane, Tan89, Nora92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb vanmiddag op bol.com 2 noppies voedingsbh's gekocht. Deze zagen er het meest comfortabel uit.

Maar ik heb ook zoogcompressen nodig. Welk merk is het fijnst? HEMA, Kruidvat, Natalis of wat anders? Ik kan het me van 8 jaar geleden niet meer herinneren wat ik in huis had. En alles zal misschien ook wel veranderd zijn.

Had een zomerjurk op Bonprix besteld op 26 april maar hij is nog niet verstuurd. Als ze nog langer wachten heb ik hem niet meer nodig. Had hem graag aan gewild met het mooie weer anderhalve week geleden hahaha. Geduld is niet mijn sterkste kant op dit moment.

Afrika voor mijn man ging niet door vanwege de Corona. Nu komt er een klus aan waarbij hij 3 weken in Enschede moet werken. Hij heeft geen zin in 2 uur heen 2 uur terug te rijden. Dus voor hem en zijn personeel vakantie huisje gehuurd.
    Maar toch gek dat hij vanaf volgende week 3 weken weg is door de weeks.
    Pinksterweekend gaan Quinn en ik ook naar het huisje. Laatste keer als gezin van 3 er even tussenuit. Ze kan niet wachten tot ze grote zus is. Uitgelegd dat de baby nog niet helemaal klaar is. Nog even geduld ❤

PlainJane, Tan89, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb ook mijn oude kolf nog maar ga geen slangetjes vervangen nog. De kraamverzorgster schijnt er een te Leen te hebben en als ik ga kolven heb ik tijd genoeg om de vervangende onderdelen te kopen.

Nora92 en Maan14 vinden dit leuk.
  16. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Dinpin ik vond de zoogcompressen van AH en het kruidvat goed :) heb nu wasbare op de geboortelijst gezet

Dinpin, PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Dinpin
    Ik gebruik de zoogcompressen van de Albert Heijn. Vind ze erg fijn en geen gekke prijs. :) vind het ook wel makkelijk dat ik er dan niet speciaal voor naar een drogist hoef en ze gewoon bij het boodschappen doen in het mandje kan gooien.
    Oh ja zucht! Die vertragingen zijn echt niks aan. Zo zit ik al sinds die week te wachten op een cadeau voor moederdag. :cry: hoop dat het snel komt, vind het echt sneu voor mijn moeder.

@Oilell
    Oh wat heeeeeerlijk! Klinkt echt als een goddelijke tuin. En juist nu komt die zo goed van pas. Lekker van genieten!

@PlainJane
    Fijn hè die baby wasjes. Ik heb het al gedaan in mijn "goede" dagen. Wel idd met allemaal van die kleur vanger doekjes. :roflmao: had een geel, wit, roze en blauw wasje. Wilde ook echt niet dat het spul ging verkleuren haha.

Dinpin en PlainJane vinden dit leuk.
  18. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik begin dit weekend aan de baby wasjes :oops: die mini kleertjes weer. De kleren van mijn dochter lijken al zo groot :roflmao: (maatje 104 tov 56 :roflmao:)

Dinpin, PlainJane, Vame en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Oilell Wat heerlijk dat jullie tuin nu zomer en kind proof is!

@Dinpin ik heb net als @Amoxiclav wasbare zoogcompressen aangeschaft. Ze hebben een soort satijnen laagje, super zacht!

@Nora90 Ik heb geen goede ervaring met kleurdoekjes, ooit eens gebruikt (weet niet meer welk merk), maar de kleuren waren gewoon door elkaar gelopen. Dus ik heb er nu, heel panisch, een wasje tussen zitten met drie items, omdat ik vind dat het niet bij andere kleuren past. :roflmao:

Dinpin vindt dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahah nou ik had hetzelfde hoor. :p had een paar okergele dingetjes. Die zijn ook alleen gegaan. :p en bij het roze spul heb ik drie van die doekjes er bij in gegooid. Niks is doorgelopen en de doekjes waren toch wel echt donker roze geworden... Maar ik zou ze niet zo erg vertrouwen dat ik een donkerblauw ding bij het witte spul in zou gooien.

Ging net even plassen, kom ik terug. Liggen zowel de kat als mijn vriend helemaal uitgestrekt op mijn plek. :roflmao: wat is dit? Opgestaan, plaats vergaan? Heb mijzelf er weer tussen kunnen wurmen maar lig nu klem tussen beide in. :confused:

Dinpin en PlainJane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina