Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ff showen hoor.. babykamer is zo goed als af!
    De stoel naast de commode hoort er uiteraard niet bij en de babygym en babyfoon moeten nog worden uitgepakt, maarrrr we hebben alles in huis!

Bijgevoegde bestanden:

sjallie, Tan89, Amoxiclav en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Aw super leuk!! Mooie spiegel ook boven de commode. :D

PlainJane vindt dit leuk.
  3. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
  4. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Even een hoofdloze buikfoto :roflmao:

20200517_150153.jpg

MKR, Nora92, sjallie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaa ik ben nog NET op tijd, maar eindelijk kan ik ook een officieel dansje doen:

:cool:;)35 weken dansje :):D

Dinpin, Amoxiclav, MKR en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor de kaartjes feedback!

@PlainJane waar heb jij ze besteld?

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Lig lekker wakker, dus dan maar een 34 weken dansje. Over minder dan 3 weken hebben we het gesprek staan om de inleiding te bespreken. Merk dat ik het nu langzaam wel spannend begin te vinden. Hebben we alles wel? Kunnen we dit wel? Moeten we de vriezer niet alvast vol gooien? Welke boodschappen zijn handig? Als de kraamzorg komt is een fatsoenlijke pyjama misschien ook wel fijn, maar ik heb het al steeds zo warm. Heb ik echt voedingshemden nodig? Gedachten gaan alle kanten op:rolleyes:o_O

Wij betalen €2.70 per kaartje geloof ik (ex postzegel en enveloppen). Zelf afbeelding gemaakt en binnenkant ontworpen. Vandaag nog weer lekker zitten broeden op de tekst. We houden het minimaal dus elk woord moet dan kloppen voor mijn gevoel :roflmao:

Nora92, Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wij gaan ze bestellen bij hierbenik. nl

@Oilell Spannend! Komt steeds dichterbij zo hè? Gisteren heeft mijn vriend (ik wilde zeggen ‘hebben we samen..’ maar hij heeft echt het meeste gedaan!) grote schoonmaak gehouden, boven en beneden schoon gemaakt en nog wat laatste dingen in de babykamer gedaan. Wat voelt dat heerlijk om er klaar voor te zijn! Ook al kan het nog makkelijk 6 weken duren.. Maar daar denk ik liever niet aan. Ikzelf heb voor de derde keer m’n kledingkast opgeruimd en weer spullen weg gedaan (hoop niet dat ik hier na de zwangerschap spijt van krijg...) en kastjes gereorganiseerd. Lijstje gemaakt van wat ik nog wil doen en begin vandaag met de ramen zemen. Niks voor mij dit, al dat opruimen en schoonmaken. :roflmao:
    Als ik jou was zou ik mij niet te druk maken hoe je er straks bij ligt voor de kraamzorg. Ik bedoel, ze bekijkt straks elke dag jouw oorlogsgebied daar beneden dus wat je daar dan boven over aan hebt, is voor haar echt niet boeiend. :D
    Ben benieuwd naar ieders geboorte kaartje!

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier nog alrijd de waterpokken drama. Kind mag weer niet meer naar school vanwegen de waterpokken. Hoe hij er aangekomen is weten we ook niet. Voor dat hij weer naar school mog kwam hij echt nergens en mocht hij ook niet buiten spelen. Ik denk zelf via mijn oma die netelroos blijkt gehad te hebben weken terug.

Zelf verder super shagerijnig van de voorweeën. Gisteren op pad geweest eerst langen wandeling in het bos en hier na stukje gefietst wat echt heerlijk was.

Zolang ik bezit blijf merk ik de hardenbuik en etc niet zo merk ik.

10. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat vervelend voor je zoontje! “Gelukkig” heeft hij het straks gehad, hoe jonger hoe beter zeggen ze wat dit aan gaat, toch? Ik hoop dat hij snel opknapt, beterschap!

Maan14 vindt dit leuk.
  11. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier ook het 35 weken dansje!

Dinpin, Tan89, Amoxiclav en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Inderdaad, hij is al dik 5.5 en dus best laat al met de waterpokken. Tot nu toe zijn ze mild. De ha gaf ook aan dat niet ieder kind het extreem krijgt. Gelukkig maar.

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ze kwamen hier net de bed klossen brengen een douche stoel en een po vanuit kraamzorg. Word toch wel echt zo.

PlainJane, Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  14. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Maan14 wat vervelend de waterpokken! Mijn zoontje had er wel last van dus zette ik hem in een badje met zemelen geloof ik :$ daar word de jeuk minder van.. Heerlijk die klossen en die douchestoel! Die gebruik ik al een paar weken!

Hier een drukke week voor de boeg! 2 verjaardagen, waarvan 1 met een kleuter die 5 word! Hij is zo zenuwachtig om zijn verjaardag en de baby en weet ik veel wat nog meer dat ie al voor de derde week om 6 uur wakker is elke dag.. Helaas poept ie ook weer in zijn broek :( Het is aandacht want hij is al zeker 2 jaar zindelijk! Het ging een week mis, toen een week goed en nu weer mis.. Soms geen idee wat we moeten doen! Boos worden of niet? Vind het super zielig maar hij doet het echt express.. Iemand tips?

Maan14 vindt dit leuk.
  15. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ahh wat sneu voor hem.. Mijn dochter gaat ook niet zo goed op (grote) veranderingen en wordt dan wat opstandig/baldadig. Hier werkt het om daar geen aandacht aan te geven als in boos op haar worden, maar proberen uit te leggen hoe of wat. Maar zij is dan ook al 8, dus dat zal anders zijn met een kleuter. Of misschien ook niet, wellicht is negeren, broek verschonen en doen alsof er niks aan de hand is voor jullie ook wel een oplossing. Want als het (negatieve) aandacht vragen is, is geen aandacht geven meestal de beste oplossing.

Tan89 vindt dit leuk.
  16. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hier ook! Toen dacht ik: ohja...

Maan14 vindt dit leuk.
  17. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Vandaag weer bij de VK geweest, alles was in orde! Nog een echo gehad voor de ligging, maar hij ligt netjes met zijn hoofd naar beneden en is al goed ingedaald. :)

Oilell, Tan89, Amoxiclav en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Onze zoon heeft dat met plassen. Zodra er grote veranderingen of veel prikkels zijn. Wij maken het altijd bespreekbaar maar worden niet boos. Dus he... Heb je nu in je broek geplast is alles momenteel zo spannend dat je vergeet te plassen..... En meestal komt er dan wel een verhaaltje hoe en wat het komt.

Tan89 en Nora92 vinden dit leuk.
  19. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Bedankt voor de tips!! Twee dagen geleden niet boos geworden en dan komt er een warrig verhaal uit.. Gister was ik wel boos geworden en dan wordt ie baldadig en opstandig! Echt zo lastig wat te doen!
    Maar ik ga proberen om er geen aandacht aan te schenken en hopelijk na vrijdag (zijn verjaardag) wordt het allemaal beter!!
    Het is ook niks voor het mannetje! 5 jaar alleen geweest en nu ineens zoveel veranderingen..

Hoe is het verder met iedereen? Al last van voor weeen en harde buiken? Of andere ongemakken? Ben echt benieuwd wie er als eerste met baby nieuws komt!

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier nog weinig actie.. Harde buiken, veel afscheiding. Maar geen idee hoe weeën voelen? Af en toe wel wat kramp of ongemak maar kunnen ook darmen zijn of gewoon dat ik een wat verkeerde beweging maak.

Ben ook super benieuwd wanneer de baby's komen hier!! Ik verwacht zelf niet bij één van de eerste te horen. Kijk ook zo uit naar iedereens bevallingsverhalen.

Deel Deze Pagina