Hahahaha thanks voor de geruststelling. Ik zal er op letten, heb zo'n gevoel dat als het zo ver is, ik het wel merk.
Mijn vriend heeft mij kort gefilmd tijdens een wee in 2017, zag het filmpje terug deze week heb direct weg geklikt. Brrr
Hahaha! Gelukkig zit je er dan middenin. Ik maak me er niet zo druk om. Er is toch geen weg terug. Het gaat gebeuren. Linksom of rechtsom.
Hier vanavond uit het niks in eens een ruim half uur oefen weeën icm harde buiken. Duurde allemaal tussen de 40 en 60 seconden en kwamen vrij regelmatig tussen de 5 en 8 minuten. Schrok me lam, ondanks dat ik graag wil dat ze er uit komt riep ik nu "je moet nog 3 weken uk, blijf zitten!". Net ook flink afscheiding, zo nat dat ik ging twijfelen. Maar heb samen met vriend democratisch besloten dat het geen vruchtwater kon zijn. Morgen moeten we toch de verloskundige bellen voor een nieuw vochtinfuus, dus zolang het inlegkruisje droog blijft is er geen reden tot paniek en wordt er morgen sowieso een ctg gemaakt. Baby gaat nog lekker te keer, dus daar maken we ons geen zorgen om.
@Oilell je kan altijd eens testen door op de bovenzijde van je hand te blazen. Heb je geen vochtverlies dan zal het niks zijn Wel schrikken he die oefenweeen
Oh jawel, als het zo ver is weet je het zeker wel! @Oilell Dat zal schrikken zijn geweest! Gelukkig heb je morgen controle en kan je het altijd even aangeven. Ik had een paar weken geleden ook ineens een heel nat slipje en het enige wat je kan doen is ruiken (jep, dat lees je goed). Het kan nl ook zomaar wat urine zijn wat je verliest zonder dat je het door hebt of dat je last hebt van waterige afscheiding. Vruchtwater ruikt wat zoetig. Bij veel al wat gerommel dus! Echt spannend meiden.. Ik hoop binnen nu en 4/5 weken veel mooie verhalen en foto’s!
Hier ook veel afscheiding (ik denk dat ik elke dag wel eens op mijn hand blaas voor de zekerheid haha) en harde buiken. Geen pijnlijke oefenweeën. Of valt harde buiken hier ook onder? Het word nu echt wel spannend hoor. Hier mag ik vanaf morgen thuis bevallen. Ook ik ben benieuwd naar de eerste baby berichten!
Volgens mij zijn het oefenweeen als de harde buiken pijnlijk worden.. dat is wat ik er van begrepen heb tenminste. Wat spannend dat je morgen al thuis zou mogen bevallen! Jij bent dan het verst van ons allemaal en logischerwijs ook de eerste die met babynieuws gaat komen wil je ook thuis bevallen?
Meestal zijn alle baby’s dan wel heel rustig hè als je gaat bevallen. Weinig beweging te voelen dan...
Hier nog alles mooi rustig. Vermoed ook niet dat ik zal bevallen voor datum. Vorige keer ook overtijd gegaan en toen zat alles ook nog potdicht
Het gaat nu bij iedereen flink rommelen zo te lezen. Ik had bij onze zoon niet door dat het weeën waren. Ik dacht ooh menstruatie krampen. Ik had rug weeën en been weeën die heb ik ook als ik moet gaan menstrueren ik heb last van PMS. Ik vond de punctie van mijn eicellen meer pijn doen dan de weeën van onze zoon. Maar ben toen natuurlijk aan de remmers gelegd dus uit eindelijk zakte ze snel af. Daarom vind ik het nu zo eng want denk dat ze nu x 2936380 gaan komen hahaha.
De hand blaas truc inderdaad. En ik vond vrochtwater heel typisch ruiken. Maar bij mij braken ze echt helemaal in een keer dus dat was niet te missen.
Ben benieuwd hoe spontaan gebroken vliezen aanvoelen. Mijne zijn handmatig gebroken. Precies een ballonnetje die knapt
Ik werd in mijn slaap wakker en dacht dat in mijn bed geplast had. Ging recht op staan en toen kwam het er echt uit gelopen. Of je staat te plassen van een super volle blaas ik had veel vruchtwater en dat zag je echt wel terug. Terwijl je niet plast. Gek gevoel.
Ja dat uitstromen was hier toen ook wel blijf toch iets gek. Voel je dat warm water langs je benen lopen, jakkes
Misschien wordt het dit weekend bij bed verschonen en weer opmaken toch eens tijd voor een bedmatje...
Hahaha jaaa je krijgt het echt moeilijk schoon hoor. Hier lig die er sinds 32 weken op. Dacht laat me niet weer beet nemen. Haha. Heb wel eentje van onze zoon dat is een stoffe niet zo plastiek zweet ding.
Jaa ik had bij de miskraam gewoon van die bed leggertjes gescoord (en wat gejat uit de kast in het ziekenhuis. ) die leg ik wel gewoon onder mijn hoeslaken.