Ik ook steeds krampen! Maakte me ook erg zorgen en vanmorgen de vk gebelt en die zei zolang er geen bloed bij komt is er nog niks aan de hand. Komt vaker voor vooral bij vrouwen die voor de eerste keer zwanger zijn.. Kan ook blaasontsteking zijn zei ze dus heb het laten testen maar was niks.. Gewoon maar weer afwachten dus
haha leuk he hoe smaken verschillen. Wij hebben wel een sort of “geknutselde” naam.. waar mijn man vandaan komt hebben ze vaak mega lange zelfverzonnen namen, dat wilde ik absoluut niet! Maar wilde wel weer iets aparts wat makkelijk uit te spreken is.. onze zoon heet Reano
Leuke naam! Kort maar krachtig, hou ik van! Ik hou zelf niet van namen die super vaak voorkomen. Maar nu hebben we toch een top 10 naam (ofzo) in gedachte, haha
Wij hebben al 7 jaar een meisjesnaam klaarliggen, jongensnaam weten we echt niet. De twee namen die we mooi vonden hebben we inmiddels gebruikt.... Dus als het weer een jongetje wordt, gaat het een uitdaging worden haha!
Hier nog geen naam Ben sowieso een twijfelkont wat dat betreft en we hebben wel een aantal eisen waaraan de naam moet voldoen Maar wij wachten tot we weten wat t wordt.
Nee ik heb ook af en toe kramp. En ook bandenpijn met niezen of abrupte bewegingen. Ik ben vandaag begonnen met MvM. Ik ben blij dat het geen hoog zomer is, die lucht bleh. En in dat kannetje piesen vergt ook wat techniek
Oh ja dat scheelt wel dat t niet zo warm is! Vind de lucht altijd znvies als je de kan open doet. Maar die kan is wel handig na de bevalling met plassen mooi met water vullen. Hier ook bandenpijn bij snelle onverwachte bewegingen
Wij hadden al heel snel een meisjesnaam. Jongensnaam is nog moeilijk, vooral omdat mijn vriend van afkomst niet NL is en ook een naam wilt die je in zijn taal mooi uitspreek. En 9 van de 10 jongensnamen vind ik in die taal echt vreselijk.. @Dinpin pies jij direct in de kan? Ik kan mij nog herinneren dat ik eerst in een kleine maatbeker plaste en het toen overgoot. Lijkt mij ind een hele uitdaging om daarin te plassen
Hier nog geen namen bekend. Beide moeten. Sowieso nog erg wennen aan het idee. Hier ook met vlagen ongesteldheids gevoel en verder banden pijn. Beide had ik bij jongste ook snel
O wow, dat heb ik wel slecht geschreven. Nee het piesen in het maatbekertje vergt techniek. Op de wc gaan zitten en hem er onder willen steken past niet. Dus al staand tussen de benen en dan zitten, plassen, staan en er tussenuit. Ik zou willen dat ik dit kannetje had tijdens de ovulatietesten! Ik probeerde steeds in wegwerpbekertjes te plassen. Maar daar kwam ik niet altijd ongeschonden mee weg
Ja, dat laatste herken ik! Ohh je bedoelde toch de maatbeker! Ik vond het al zo knap, direct in die kan..
Ja is prima! Klopt ook dat het een week verschoven is dan. zelfde had ik ook! Vorige week maandag 1-2 en afgelopen maandag 2-3
Die onzekerheid toch ook op 5w 3d ben ik beginnen bloed verliezen vorige keer en 5w 5d zagen we lege vruchtzak met bloed rond. Dus ik zal het een hele mijlpaal vinden als we alles zonder kleerscheuren doorkomen
Wie van jullie drinkt er nog gewoon koffie en wie niet? Normaal ben ik echt een koffie drinker lekker latte machiato uit het bonen machine. Maar ik heb ooit gelezen dat het slecht is dus na de punctie er mee gestopt. Oficheel mag je tot 2 a 4 kopjes per dag. Ik heb er nu toch zo een super veel zin in.
@Maan14 ik probeer er ook minder te drinken. Nu deze ochtend toch wel 1 tasje gedronken. Kan zo smaken
Ik vind het ook moeilijk, de ene website zegt 1 á 2 kopjes per dag, de ander geeft aan in MG cafeïne per dag.. Ik drink nu cafeïnevrije koffie, maar soms ook wel een kopje gewone koffie.