Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik kan nergens caffeine vrije bonen vinden zo stom. Dus als iemand de tip heeft om er aan te komen.

2. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik ben er uit principe mee gestopt. Als het ook maar een klein beetje slecht is voor de beeb is het beter om het niet te doen. Ik dronk maar 1 kopje Senseo. Voor mij geen grote impact dus. Het schijnt dat rond 5 weken je baby het meest kwetsbaar is voor alles wat je in je lichaam stopt.

Vorige week donderdag had ik de 2-3 op de clear blue. Ik weet niet zo goed wanneer ik een 3+ zal krijgen. Denk dat ik hem zaterdag doe. Zo weggegooid geld als je weer dezelfde krijgt :roflmao:

Maan14 en geneeke vinden dit leuk.
  3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik dronk er max twee ivm de bv . Dat doe ik nog steeds nu. Maar soms drink ik ter gelegenheid nog wel een extra kopje.
    Daarentegen drink ik ook 1 glas of 2 cola light ‘s avonds en heb drie gezonde kindjes gekregen.

Ik denk dat je moet doen wat goed voor je zelf voelt.

Ik merk dat er elke zwangerschap weer dingen bij gekomen zijn die niet mogen. Terwijl ik die dan de zwangerschap er voor wel heb gehad. Ik eet geen rauw vlees en vis, geen vit A producten en andere dingen met mate.

Maan14 en geneeke vinden dit leuk.
  4. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik ben geen koffiedrinker, hoogstens ooit zo’n icecoffee. Dus voor mij niet erg lastig om te laten staan haha :)

Ben alleen zooo moe op dit moment dat ik wel af en toe iets van caffeine wil drinken dus dan heel af en toe een blikje cola that’s it. Ook met thee kijk ik heel erg uit, voorheen 4-5 koppen per dag en nu 1-2

Maan14 vindt dit leuk.
  5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Nee, geen idee waar je cafeïnevrije bonen kan kopen.. ik gebruik zelf cafeïnevrije oploskoffie van de AH.

Maan14 vindt dit leuk.
  6. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Kruidenthee kan je met een gerust hart drinken hoor. :)

Maan14 vindt dit leuk.
  7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik drink thee van Herbalife waar dus ook caffeine/theeine? Inzit.. en sinds ik die drink vind in andere soorten thee niet meer te drinken haha

PlainJane en Maan14 vinden dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik drink veel kamille thee nu, zit geen theeine in. In 5 jaar zijn er weer een hoop dingen bij gekomen die slecht zijn of niet gegeten mogen worden.

Wij zitten zowiezo in een verbouwing ik verf zelf niks maar er word wel geverfd hier in huis. Gelukkig alleen latex gisteren waren ze aan het voorstrijken en ben ik maar naar boven gegaan omdat het zo stonk. Staan hier wel steeds ramen en deuren open.

Kan niet wachten tot de verbouwing klaar is.

PlainJane vindt dit leuk.
  9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Nou dit is écht m’n laatste test hoor.. ik heb er nog twee liggen, maar ik denk niet dat het beter wordt dan dit!

Bijgevoegde bestanden:

Dana, Dinpin, Maan14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    En rooibos kun je ook met een gerust hart drinken.

geneeke vindt dit leuk.
  11. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hier een echte koffie fan! Ik drink in de ochtend altijd 1 of 2 kopjes en later op de dag nog 1.
    Ik probeer er wel wat rekening mee te houden maar ik heb de koffie ook en beetje nodig om wakker te blijven dus ik drink er toch nog wel 2,5 gemiddeld per dag.

Ik heb trouwens gehoord dat je maar 1 kopje mag. In chocolade e.d. zit ook cafeïne.

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  12. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Heeeeeeeeeeel mooi. Ik denk ook niet dat ze beter worden ;)

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Net naar de verloskundige gebeld. Dit moet scheinbaar tegenwoordig omdst zij de intake en informatie over de nipt en 20 weken echo geven. Vanaf volgende week elke week een echo eerst de 31 ste bij de gyn dan 4-11 bij de verlos en dan 12-11 bij het icsi centrum.

14. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Die van vanochtend was zelfde als gister. Nog niet knal, niet zelfde als de controle streep qua intensiteit en dikte.. Vandaag nod.. Is dat wel goed?

Bijgevoegde bestanden:

Dinpin vindt dit leuk.
  15. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik vind hem voor nod prachtig ❤

Dana vindt dit leuk.
  16. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Mijne was op NOD zelf niet zo een knaller!! Lekker genieten hoor ik vind ze supergoed knallen!

Dana vindt dit leuk.
  17. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Mooie testen dames!! Ik heb nog twee testjes en een cb! Die cb wil ik aankomende zaterdag dan!
    Vorige week zaterdag had ik 2-3 en die week ervoor 1-2, dus hoop nu stiekem op 3+! Dan moet het klaar zijn met testen! Zeg ik heel stoer haha

Mijn testen kunnen ook niet meer echt oplopen. De teststreep slurpt alle kleurstof van de controlestreep op haha :roflmao:

Koffie en thee ja moeilijke! Ik drink een bakje koffie per dag, maar probeer eigenlijk dan ook cafeïnevrij te drinken!
    Thee drink ik gewoon de hele dag door, moet toch iets drinken??
    En idd wat is er veel veranderd weer in 5 jaar tijd..

18. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Iemand nog meer zo emotioneel??

Ik jank de ogen uit mn kop...

Bij een programma, bij een reclame, bij een gedachte. Pfff heftig:cry::o:

Tan89, Dinpin, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha wat fijn die symptomen he. Ik moet zeggen dat ik niet echt emotioneel ben (was ik bij mijn zoon wel), maar ben wel snel ‘aangebrand’ kan minder hebben van alles en iedereen.. soms een beetje sneu voor mijn zoon. Die gister ineens onder de douche tegen me zei; mama wanneer komt de baby? (Hebben niks tegen hem gezegd of iets) ik zeg waar heb je t over? Ja mama ik weet wel dat je een baby in je buik hebt ik vind de baby nu al heel lief.. ik smolt maar bleef licht ontkennen. Stel het gaat niet goed.. hoe ga ik t m Dan uitleggen. Mijn onzekerheid slaat hier weer aan.. dus toch maar een kruitvat test gehaald. En denk dat ik toch niet zo bang moet zijn. Klote twijfels en pfff die 2,5 week duren nog zo lang :cry:

Bijgevoegde bestanden:

20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik vind het een mooi lijntje hoor!! Maar ik snap je onzekerheid... hoever ben je nu weer?

Deel Deze Pagina