Ah ik wil op iedereen reageren maar over het algemeen lijkt het alsof iedereen het super spannend vind. Wel of geen kwaaltjes. Kwaaltjes die er ineens niet meer zijn. Of toch ineens wel. Krampen ja of nee. Maar volgens mij hoort het er allemaal bij dames. Ik vind het ook zo spannend, deze wachtweken pfffffft. Maar probeer mezelf maar elke keer te herinneren, mijn lijf kan dit, mijn lijf heeft dit 2x succesvol gedaan en als het misgaat dan zal er wel iets niet goed zijn met het beebje en dan is het juist superknap en goed dat mijn lijf dat inziet... Maar probeer erop te vertrouwen. Jullie prachtige vrouwenlijven zijn hier allemaal voor gemaakt!!! We can do this!
Woooo ik wil dit ook doen, gister opgezocht, maar je lijf moet dan echt 20.000 HCG aanmaken! Vet hoog joh! Dus ik doe m denk nog niet, bang dat ie 2-3 aangeeft.
Oh Ik lees 2000dat is een verschil! Ik had 8 okt 1-2 weken toen was ik 3 +3 dus ik dacht vanmorgen ik gok t erop 20000 zo vroeg ik krijg dan dromen over tweelingen enzo.....
Goed dank je!! Heb geen bloed meer gezien, zal misschien toch innestellingbloeding geweest zijn. Ben in paniek geslaan doordat het zo fel leek op het 1e bloedverlies bij miskraam 2 maand geleden... maar alles is hetzelfde gebleven nu en geen bloed meer gezien dus ik hoop dat het nu overblijft
Oh whahah ik heb t echt gisteren gegoogled maar zie nu: 1-2 HCG boven 10 2-3 HCG boven 153 3+ HCG boven 2753
Zijn jullie borsten continue vol en op spanning? Ik heb nu ik net wakker word niet zulke stevige borsten meer.. Ga meteen het ergste denken!!! Maar nu ik het type worden ze weer voller! Stom lichaam, maar vooral stom hoofd van me!!
Nee, ik lees wel eens dat vrouwen gigantische pijnlijke borsten hebben maar dit heb ik bij geen enkele zwangerschap gehad en ik heb toch twee kindjes hier rondlopen. Bij mij zijn ze alleen een klein beetje gevoelig heel af en toe. Dus bijna niet.
Vorige zwangerschap kon ik vanaf week 6 of 7 geen bh’s meer aan met beugel.. Deed me zo zeer! Bij mij zijn ze nu alleen gevoelig aan de zijkant, trekkerig gevoel! Andere vraag: ik heb nog 1 cb digitaal maar wil graag een 3+ zien wanneer zou ik die kunnen doen? En vanaf hoeveel weken kun je last krijgen van het hook effect?
Sommigen hebben met 5 weken al 3+. Maar vorige zwangerschap had ik nog geen 3+ met 5 weken. Ik heb het daarna niet meer geprobeerd (te duur die testen joh) Ik denk dat je vanaf 6 weken wel een grote kans hebt op 3+
Ik heb geen vollere borsten, ze zijn wel gevoeliger. Toen ik zwanger was van mijn dochter gingen mijn borsten pas op het laatste moment groeien. hoe dat met een digitale CB test zit zou ik niet weten, ik heb er maar eentje gedaan, omdat mijn vriend niet begreep dat twee streepjes op een test écht zwanger betekend. Bij hem drong het pas tot hem door nadat hij het woord ‘zwanger’ op de CB zag staan. Ik vind die dingen ook veelste duur om meerdere keren aan te schaffen.
Hier alleen misselijk als ik nog niks gegeten heb smorgens. Hier begint de verbouwing nu echt op te schieten gelukkig!
Die dingen zijn ook zotduur gelukkig als je goed zoekt op internet kan je ze wat voordeliger vinden ik had er 2 voor 16eu dan gaat het nog
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is. Als ik geen krampen heb denk ik "oooh nu gaat het mis", maar het zelfde denk ik als ze er wel zijn Straks komt de dame van MvM langs om uitleg etc te geven. Verder ben ik heel langzaam verhuisdozen aan het inpakken vandaag, nog 10 nachtjes slapen en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dat geeft lekker veel afleiding. Die week ook de eerste afspraak bij het ziekenhuis als controle, dus hoop dat dan wat onzekerheid verdwijnt
Nee 6+3. Ik had de afspraak eerst staan op 5+6 maar heb m toch verzet. Ben bang dat t mss net te vroeg is dat t hartje nog niet klopt, dan schiet ik gelijk in de stress. Dus beetje marge genomen