Heb nog eens hcg bepaling laten doen. Nu op 6w 1d 4880. Is mooi gestegen voel me gerust gesteld. Dit komt goed ben echt beginnen huilen was sterker dan mezelf, zo opgelucht
Poeh ja. Hier precies hetzelfde. Wat een drama he als je er op terug denkt... nee, dat risico wil ik niet weer lopen.
Ik merk dat ik steeds minder bezig ben met het “zwanger zijn”.. dus de eerste 2 weken dacht ik er echt elke minuut aan en wilde het van de daken schreeuwen.. en nu is het al soort van gewoon geworden, terwijl het voor ons echt niet vanzelfsprekend was! Weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn, aangezien de tijd wel vliegt.. vind het zo apart van mezelf
3 dagen. Wat ik niet helemaal begrijp, want ik had mijn eisprong opgespoord met ovulatietesten.. maar goed, datum kan altijd nog bijgesteld worden met de termijn echo.
Ik was bij beide kids vooruitgezet en ik wist mijn ei ook helemaal zeker. Kan gewoon dat je kindje war sneller groeit
Deze is heel herkenbaar! Eerste week kon ik aan niks anders denken. Nu ben ik er, vooral op mijn werk bijvoorbeeld, niet meer constant mee bezig. Maar ik heb behalve moeheid ook totaal geen kwaaltjes. Ik denk steeds dat dat de reden is dat ik er niet constant mee bezig ben.
Jullie mogen mijn kwaaltjes wel hebben!! Word gewoon snachts misselijk wakker.. Niet leuk dit! Maar goed alles voor het goede doel haha Herken het ook echt niet zo heftig van mijn zoontje! Vanmiddag echo vind het wel echt onwijs spannend!! We zijn met veel vandaag voor een echo hoe laat mag iedereen?