Wij zijn terug van de echo!! We hebben een prachtig klein krummeltje gezien met een mooie hartslag! Was echt bijzonder! @PlainJane onzekerheid over miskraam in april en omdat het 2 jaar heeft geduurd allemaal, dus vertrouwen in mijn lichaam is heel erg weg..
Wat fijn!! Geeft toch wat vertrouwen he. Hier begon het tijdens de echo te landen het hartje klopte echt al mooi voor met 6 weken. Het moment dat ik me realiseerde dat ik na bijna 4 jaar eindelijk zwanger ben kwam toen echt binnej.
Mega vroeg maar ik heb vandaag zo'n intens hysterische knuffel gescoord voor baby to be wou 'm toch even met jullie delen
Ahw dat is balen . ik vind het best lastig om dan positief te blijven terwijl er zo veel verhalen zijn van een 1e echo geen hartslag en een 2e wel. Ik mag vanavond om half 6 weer naar een ander echo bureau voor een inwendige echo. 2 weken is toch heel erg lang... in een week moet het toch al flink gegroeid zijn? Ik duim met je mee..
Joehoe vandaag twee echo’s dan? Hoelaat mogen jullie? Oh half 6 zie ik! Ja in een week zou he wel verschil moeten zien. Hoeveel meette ze je vorige keer en wanneer was dat? @xxxEllen87xxx En snippie? Ik mag morgenochtend 9u!! Begin nu al beetje zenuwen te krijgen haha
Ik duim heel hard voor je mop!! Ik mag om 11 uur en knijp hem flink! Aangezien er nu sowieso al een paar met mindere/ slechte echo,s zijn
Ah maar jij zit al tegen de 7 weken aan! Ik morgen pas 6+2 of 6+3 dus ik knijp m ook behoorlijk.Veel succes!!!
Voor de dames die al zijn geweest, moest je een volle of lege blaas? Bij mij deden ze eigenlijk altijd een inwendige echo met deze termijn en mocht ie gewoon leeg zijn? Wat voor instructies kregen jullie?
bij mijn follikelmetings (inwendige echo’s) moest de blaas juist leeg zijn, en als ik het goed heb met uitwendige echo juist vol?