Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Wat heb je nu?
     
  2. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik vind die laatste echt een knaller! Zien er goed uit
     
  3. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ja sporten doet echt wonderen alleen hebben we er tegenwoordig zo weinig zin en tijd voor haha
     
  4. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Gelukkif
    Gelukkig word het makkelijker als je ouder word. Ik help nu zelf veel mensen die burn out zijn of depressies hebben of te veel stress. Het is wel mooi dat je als ervaringsdeskundige kan optreden maar heel leuk was die tijd niet.

    Ik heb ook 2 jaar bij het uwv gezeten met een burn out en een depressie. Gelukkig gaat alles nu goed
     
  5. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Ja de wachtweken zijn al stressvol voor mij. En dan moet je nog weken wachten voor de 1ste echo. Ik denk dat ik het zoiezo altijd spannend zal blijven vinden. Maar hoop toch wel dat ik uiteindelijk of die roze wolk mag belanden.
     
  6. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Ik duim zo hard voor je!! Het is je zo gegund. Wees extra lief voor jezelf aankomende weken!
     
  7. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Zwanger en kind! Ik had me daar toch even een voorraad van ingeslagen, niet wetende dat het zo snel raak zou zijn. Haha
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  8. Suus83

    Suus83 Fanatiek lid

    16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Vreselijk sporten hahahaha
    Maar t schijnt echt dat je je er beter
    Door gaat voelen .... naja over een jaar eens kijken hahahaha
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  9. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    De 2 onderste zijn van vanochtend en net,
    Ik zie er geen duidelijke oploop in zitten helaas...
    Heb op nod clear blue test gedaan gaf 1 tot 2 weken en gister ook.
    Zit nu op 16 dpo (heb ovulatietesten en getemperatuurd)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xxxsimoneee vindt dit leuk.
  10. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Ik begrijp je zorgen. Maar je ziet wel oploop vanaf het begin. Heb zelf niet met deze testen getest dus weet niet hoe snel deze donkerder worden.
     
  11. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Leooonie ik snap je zorgen. Zijn die dipsticks op dezelfde dagen genomen als die andere testen?

    Plaatst je foto anders eens in het topic over zwangerschapstesten, misschien hebben mensen ervaring met deze testen en kan iemand wat nuttigs zeggen.
     
  12. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Leooonie ik snap inderdaad je zorgen! Maar het kan ook zijn dat je langzaam
    Hcg aanmaakt? Wellicht is het verstandig om een bloedtest aan te vragen bij de huisarts? Ik weet het ook niet zo goed.. Hoop gewoon voor je dat het toch goed blijkt te zijn!!
     
  13. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ik vind wel dat er een duidelijke oploop is. Ik snap je zorgen maar toen ik een vroegtijdige miskraam had bij 4 weken was mijn streepje niet eens zo duidelijk als jou laatste streep en deze liep duidelijk af en na 2 dagen gaf hij zelfs geen streep meer.

    Hoe voel je jezelf? Heb je nog last van krampen? Heb je bloedverlies gehad? Ik weet dat sommige vrouwen nooit een knal test krijgen en sommige pas ver na nod echt positief testen.
     
  14. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reacties, ik heb nog steeds wat last van m'n borsten en vooral sochtends misselijk, continue wat lichte krampen maar mijn gevoel is niet positief
    Heb geen bloedverlies gehad sinds 12 dpo (ben bekend met veel tussentijdse bloedingen) vorige zwangerschap had ik al flink duidelijke testen die goed opliepen dus vandaar ook mijn onrust.
    Maandag nog een clear blue en als hij dan nog op 1 tot 2 staat ga ik de huisarts maar bellen of ik een bloedtest mag.
     
  15. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    HCG verdubbeld zich elke 48 uur als ik het goed zeg, dus als je elke dag test is de oploop niet zo duidelijk als dat je om de dag test. Als je het op die manier bekijkt is er wel oploop in jouw testen. Maar ind, laat het eens door een HA of andere ervaringsdeskundige hier op het forum checken. Wellicht dat zij je gerust kunnen stellen. :)
     
  16. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He leonie, jij ook hier!
    Ik zit met hetzelfde als jij...
    Ik weet niet meer of ik nu blij moet zijn of niet?!
    Gisteren ook de CB digital gedaan, gaf 1-2 aan.. maar weet ook niet hoeveel dpo ik zit. Gezien vorige cyclus zou ik nu op 20 dpo, ofwel 6 na nod zijn. Maar snap er niks van.. bij mijn zoontje had ik vanaf moment een een knal test.... hoe kan t dat die digitale wel aangeeft zwanger te zijn, terwijl die helemaal niet zo gevoelig is als bijv die kruitvat en action.. Google maakt me verder enkel onzeker
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    :oops:Oké wacht deze is mss duidelijker...

    Ze zijn zo licht da ze amper op de foto te krijgen zijn.. PLEASE laat iemand ook eens positief zijn over lichte testen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Kan het zijn dat je eisprong toch later was deze maand? Mijn testen liepen bij m'n zoontje ook veel beter op en testte toen op nod al 2 tot 3, nu 3 dagen na en nog steeds 1 tot 2 en vanmorgen testen ook niet donkerder heb zelfs 't idee dat hij lichter is als 2 dagen geleden.... Heb er geen goed gevoel meer over en heb me er al bij neergelegd
     
  19. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik heb geen idee.. daar kunnen we ben ik bang voor nu ook niet meer achterkomend he? Wanneer ik de eisprong heb gehad..
    Ik duim toch voor jou en mij dat t goed zit.. maar oh God die onzekerheid maakt me GEK
     
  20. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Nee dat word wel heel lastig
    Ik duim ook voor jou maar ik heb voor mezelf al de moed opgegeven, komt de klap minder hard aan straks hoop ik
     

Deel Deze Pagina