Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @snippie23, wat een naar nieuws, veel sterkte
     
  2. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja denk dat ze het daarom ook zo laat doen. Maar niets geeft ook wel weer onzekerheid... Maar ik zal toch echt geduld moeten hebben. Wel een mooi Sint kadootjes als alles in orde is
    Vandaag wel weer een positieve test bij moeders voor moeders.
     
    geneeke en Dinpin vinden dit leuk.
  3. MKR

    MKR Actief lid

    14 jul 2019
    337
    530
    93
    Vrouw
    Je schrijft heel dapper! Heel veel sterkte!
     
  4. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    ohhh nee wat een vreselijk nieuws.. heel erg veel sterkte!!
     
  5. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom bij de club!
    In dit groepje een aantal medisch, vandaar de vroege echo. En een aantal (waaronder ikzelf) die niet lang konden wachten en daarom eerder een echo hebben ingepland. :D
    Maar met 10 wkn heb je veel duidelijker beeld op de echo en waarschijnlijk gelijk een termijn bepaling.
     
    geneeke vindt dit leuk.
  6. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja idd, als je het kan opbrengen is het beter om te wachten tot 10 weken. Ik ben zelf te nieuwsgierig en mijn VK biedt het zelf aan :)
     
    PlainJane en geneeke vinden dit leuk.
  7. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Toen ik aan de arts in het ziekenhuis vertelde dat ik zwanger was stelde ze zelf een echo voor met 7 weken. Ik had bij mijn dochter van 2012 ook pas met 11 weken de eerste echo. Daar zag ik toen al een kindje met een hoofdje, armpjes en beentjes.
    Nu zag ik een klodder (maar wel een hele lieve schattige ) aan de zijkant hangen. Met kloppend hartje.
    Ook bij mij heeft ze gemeten en de ene keer kwam ze op 6.4 uit en de andere keer op 7.0.
    Ik ben blij dat ik weet dat het op doe goede plaats zit en dat het hartje klopte (en dat het er maar 1 is). Het was een leuke verrassing dat ik hem al met 7 weken kreeg.
    25 november krijg ik mijn intake bij de VK in het ziekenhuis en ga ik mijn termijn horen. En een hele rits bloedwerk prikken geloof ik.
    Spannende tijden!
     
    Tan89 en geneeke vinden dit leuk.
  8. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Bedankt voor het verwelkomen! Ik heb eerst lang getwijfeld mee te gaan kletsen omdat het mij ook wel onzeker maakte. Maar bij m'n (nu nog) jongste dochter was het zo gezellig lekker te kletsen. En dit lijkt mij ook een gezellig groepje, dus vandaar toch aan gemeld

    @PlainJane & @Vame het gaat inderdaad alleen om termijn bepaling. En die is het beste met 10 weken. Maar zou zo graag de bevestiging willen dat het in orde is. Maar ze doen niet eerder tenzij er een reden voor is...

    Vanmorgen wel urine weg gebracht omdat ik elke keer steken in mijn onderbuik heb. Ik kan zelf urine stripje doen en zag wel wat ontsteking cellen en spoortje bloed. Even afwachten wat de huisarts er van zegt.
    Dan mag ik maandag niet gaan beginnen met opvangen voor mvm..
     
  9. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ah schattig zo'n lieve klodder mét kloppend hartje! Zeker spannende tijden! Met m'n jongste dochter kreeg ik hem eigenlijk ook pas met 9 weken en toen 11. Weet ook niet waarom ik zo onzeker ben deze keer en bevestiging zoek..
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  10. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds gisteren ineens een stuk minder last van misselijkheid. Aan de ene kant ben ik hier heel blij mee, maar aan de andere kant denk ik, is dit wel een goed teken? :confused:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ik heb dat met mijn borsten en vermoeidheid. Schiet meteen weer in de stress.
     
  12. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik ben blij als we die 12 weken voorbij zijn!
     
  13. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap zakte de misselijkheid na 9 weken ook. Rond die 9 weken zit ook de piek qua HCG. Dat is allemaal goed gegaan!
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  14. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Oh maar dat klinkt positief! En geruststellend. :)
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik ook zou willen dat in een soort winterslaap kan tot het voorbij is.
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  16. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik heb wel vaker gehoord dat je symptomen erg wisselend kunnen zijn en dat niets zegt over je zwangerschap. We moeten vertrouwen hebben ons lijf en het kleine wondertje.

    Al snap ik al te goed hoe lastig dat is
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  17. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Nou ik ook zeg, meh! Die kwaaltjes ben ik nu ook wel weer zat.... en heel fijn als we in de iets veiligere fase zitten!!
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  18. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Wisselende ernst van de klachten is heel normaal zegt mijn vk! En het ziekenhuis ook.. Mijn misselijkheid wordt ook minder en merk dat ik zelfs iets meer energie heb om dingen te doen! Na ruim 3,5 week weer eens de was opgevouwen haha

    Ik zag gister heel duidelijk twee beentjes, armpjes!! Was leuk! Het hoofd is nog niet echt duidelijk, maar de scheiding tussen de twee hersenhelften was al te zien! Vind het echt zo bizar!

    Vorige zwangerschap was mijn eerste echo ook pas met 11 weken! Is gewoon normaal!
     
    Amoxiclav en PlainJane vinden dit leuk.
  19. Noortjedebeer

    Noortjedebeer Actief lid

    11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hahahaha ja, oké apart!
     
  20. Noortjedebeer

    Noortjedebeer Actief lid

    11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Wij hebben gisteren een mooi kloppend hartje gezien en een bewegend kindje.

    Ik ben zelfs iets naar voren gezet, gisteren 9 weken en 2 dagen.
    Ik wacht nog even de termijnecho af voor de definitieve bepaling.

    Onze zoon zei “Bumba” terwijl we naar de echo keken. Bumba (het enige woord wat hij kan zeggen naast papa en mama) betekent tv kijken..... Daar moesten we even om lachen.
     
    Amoxiclav, Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina