Pfff hier ook stress. De predictor is lichter geworden terwijl die van de action donkerder is geworden. Ben nu zo onzeker zal toch niet weer een miskraam worden. Maak mezelf helemaal gek. Wanneer mag ik toch eens op die mooie roze wolk belanden
@Leooonie @Harper1987 @xxxsimoneee Wat vervelend deze onzekerheid voor jullie! Maar zijn jullie zeker van eisprong? Misschien een trage HCG aanmaak? Getest met dezelfde urine als de voorgaande dagen? Zelfde testen gebruikt? Er kunnen zoveel verklaringen zijn, het hoeft niet gelijk het ergste te betekenen. Ik denk dat een HA of VK jullie kan helpen met deze onzekerheden. Misschien mag je eerder langs komen bij de VK, misschien kan de HA jullie bloedwaarden bekijken?
Bij mij kan de eisprong 1 dag later zijn. Maar dit verklaard niet waarom de test lichter is. En vooral de andere donkerder. Heb rond dezelfde tijd getest als gistere. Foto's staan bij het forum zwangerschap en ovulatie testen.
Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik heb nergens last van, zelfs geen gevoelige borsten! Mijn man zegt alleen dat ik kribbig ben.. Maakt me wel onzeker dat ik geen kwaaltjes heb!! Herkenbaar voor iemand? Geen kwaaltjes dan, dat onzeker zijn hebben we geloof ik allemaal..
Ja word dr helemaal gek van gewoon. Ik heb deze maand niets getest en werkelijk heen idee van mijn eisprong gehad. Waren op vakantie en er totaal niet mee bezig geweest deze maand onder het mom van ff tijd voor ons 3, en we starten na de vakantie wel met ovu testen goed bij te houden enz. Hebben deze maand (ok klinkt slecht) maar 1 x seks gehad dus daarvoor of precies toen moet t dan gesprongen zijn, maar werkelijk geen idee. Blijf menstruatiegevoel soms houden, en witte afscheiding, en me borsten blijven wel nog vol blauwe aders. Die dikke knal test bij me zoon 3,5 jaar geleden gaf me een stuk meer zekerheid, toen een x getest en nooit meer.. maar deze gaf eind gisteren middag dit aan, die zijn niet zo gevoelig toch? Dus ligt het dan niet mss aan de action test of probeer ik nu gekke verwijten te maken? Heb die van 9-10 smiddags gedaan, rest allemaal met me eerste ochtend urine.. Potverdorie wat haaaat ik onzekerheid
Ik zie wel oploop in je testen hoor, alleen vind ik ze idd Beetje licht voor 20 dpo. Misschien is je eisprong toch later geweest? Je eisprong kan ook nog gesprongen zijn na de dag dat je sex hebt gehad he. Wat een rot onzekerheid he! Bah! Hoe voel je jezelf verder?
Ik ben ook zeker van mijn eipeoeng ivm ovulatie testen en temperaturen.... Maandag verloskundige maar bellen, 't rotte is dat ik vol kwaaltjes ben
Sperma kan met vruchtbare dagen tot 5 dgn overleven. Dus je hebt nog best een aantal dagen speling. En ik testte bijv met dipsticks vager dan met een test van Predictor. Ik had op mijn NOD een knaller met Kruidvat test en dipsticks waren nog steeds geen knallers. Ik zou mij er niet op blind staren als ik jou was, de test geeft aan dat je zwanger bent dus dat ben je. Voor nu kan je niet veel meer doen ben ik bang..
Weinig kwaaltjes.. Wel heel moe, levendige dromen, heel warm gevoel ook wat kribbig en last van m’n darmen. Maar niet echt een bepaald gevoel waarvan ik denk oh dat komt omdat ik zwanger ben.
Ik zag je testen in het andere forum en de reacties waren best geruststellend! Die van Action is echt een mooie knaller hoor, ik denk niet dat je heel ongerust hoeft te zijn.
Jaa? alleen zo ontzettend traag dan. Misschien heb je gelijk en heb ik hem later gehad inderdaad als anders.. zeker gezien ik op mijn ‘dacht dat t mijn nod was maandag’ een spierwitte test in handen had.. ik wacht even en test over een aantal dagen nog eens. Even mezelf in bedwang houden. Soms hoofdpijn, en dood moe vooral. Misselijke / maagzuur is sinds gisteren wel beetje weg.. jij geeft me enigszins goede moed.. we duimen haha
Hoi hoi Ik zie wel een oploop in deze testen. Heb je geprobeerd een andere test te doen of op een ander tijdstip op de dag? Ik testte savonds beter dan s ochtends.
Heey harper, Ik snap je zorgen... ik ben eerlijk gezegd niet zo tevreden over de predictor en als je googled zie je daar ook hele nare ervaringen mee. Ik zou dan eerder op de action afgaan. Heb je een foto van de testen die je hebt gemaakt van de kruidvat? Heb je al een clear blue digitaal gedaan? Die testen kunnen je inderdaad helemaal gek maken. Ik werd ook gek toen ik met 8 dpo en 9 dpo bijna geen verschil zag. Welk tijdstip heb je getest?
Ik heb op het begin wel kwaaltjes gehad maar die zijn nu weg. Ik maakte me daar ook wel zorgen over maar probeer het nu een beetje los te laten. Ik ben wel erg moe en ook erg kribbig. Ze zeggen dat je pas vanaf 6 weken erge kwaaltjes gaat krijgen en sommige gaan fluitend hun zwangerschap door daar is niets van te zeggen.
Dat ze positief zijn ben ik niet bang voor alleen de afloop baart mij zorgen. En even voor jou. Mij eerste zwangerschap had ik op nod een super lichte test (iui dus zeker van eisprong) hcg laten prikken stond hij op 18. 2 dagen later weer geprikt stond hij op 30 was volgens de gyn gewoon goed. Dus het kan gewoon zijn dat jij net als ik toen een hele lage start waarde hebt. En dan zie je ook maar weinig stijging in het begin. Mijn test van de action van vandaag was toen pas bij 5+3 Zo donker. Zolang hij niet afloopt mag je denk ik nog wel hoop hebben. Maar snap hoe moeilijk het is het maakt je gewoon zo onzeker. Pas bij een echte knaller durf je positief te zijn.
Ja de digitaal staat nog op 1-2. 9 okt niet zwanger 10 okt zwanger. Dus moet nog even paar daagjes wachten voordat hij over springt. En KV moeilijk te vergelijken want de andere is natuurlijk verder ingedroogd. Moet ook echt kappen met testen. Die bedrijven worden rijk aan mij. Heb nog een paar testjes en daarna kap ik ermee. Als het zo is dan is het jammer genoeg zo. Kan er met testen niets aan veranderen.