Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Oilell Wat naar dat je je zo slecht voelt! Hopelijk houdt dit niet tot 16 weken aan :eek: Jeetje respect voor jullie dames

Oilell vindt dit leuk.
  2. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @Nora92 , zeker een groot nieuws om te verwerken! Ben benieuwd naar de reactie van je half broers! Wij gaan het met de Sint vertellen aan de familie.. We krijgen op 4 december de 1e echo. Als dat allemaal goed is, mooi Sint kadootje! Ik denk dat echt niemand meer verwacht dat we nog een mooi wondertje mogen krijgen

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  3. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Zeker respect voor de dames met zo veel misselijkheid! Hoop dat het snel weg zakt en jullie beetje kunnen gaan eten...!

Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  4. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Oilell heftig zeg zo misselijk!! Goed om even rustig aan te doen.. Fijn dat je werk ook zo goed meedenkt!

Ik heb vandaag vrij weinig klachten, begin me meteen weer zorgen te maken :(
    Snap niet zo goed dat ik niet wat meer vertrouwen kan hebben in deze kleine krummel...

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @manootje Super leuk, die kalender! En wat fijn dat je meisjes zo enthousiast zijn. :)
    Maandag heb ik de termijn echo en dan vertellen we het aan mijn dochter. Ze wil dit zo graag, ben heel benieuwd naar haar reactie..

@Tan89 hier komen en gaan de kwaaltjes ook, ik heb mijzelf er maar bij neergelegd. Ik denk ook niet dat er meer is dat we kunnen doen. Een luikje om naar binnen te kijken zou af en toe wel fijn zijn hè? ;)

Tan89, Nora92 en Oilell vinden dit leuk.
  6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ik weet dat weinig klachten hebben, helemaal niets betekend.. Maar ik voel met je mee, maak mij ook meer zorgen dan bij de andere zwsch. Heb je al een echo gehad?

7. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @PlainJane wat spannend de echo! Hoe oud is je dochter?

PlainJane vindt dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ze is 8, vraagt al jaaaren om een broertje of zusje. :D Ze is gek op baby’s en kleine kindjes, ze gaat daar zó zoet mee om. Heel lief om te zien.

geneeke en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja niet mijn halfbroers de halfbroers van ons kindje. :) heb twee stiefzonen.. Maar heel benieuwd. Denk dat die het ook niet verwachten. We hebben de afgelopen twee jaar niet gesproken over dat we bezig waren. Meer ook omdat ik pcos had en hij al ouder is. We hadden afgesproken "we zien wel of het lukt". We reizen heel veel samen dus als het niet was gelukt, waren we daar mee door gegaan. Maar mijn kinderwens was wel zo sterk dat ik het niet helemaal niet wilde proberen.
    Zeker een mooi sint cadeautje! Misschien is dat idd wel een leuk moment om het aan de schoonouders te vertellen. Dan zijn we ook al in het tweede trimester beland. :)

geneeke vindt dit leuk.
  10. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ach wat lief! Wat zal ze blij zijn is er een reden dat er wat langer tussen zit? Ik heb wel terug gelezen maar niet alles is blijven hangen

PlainJane vindt dit leuk.
  11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Oh wow het gaat om je stiefzonen! Wat leuk! Hoe oud zijn ze? Zijn ze vaak bij jullie? Ik vind sinterklaas een heel leuk momentje om het te vertellen bij de tantes en ooms hebben we kras kaarten met dat we iets moeten vertellen (als ze dan krassen staat er je wordt oom/tante) en dan kraslot erbij hihi.

Oilell, Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Haar vader en ik zijn uit elkaar gegaan toen zij bijna 2 was. En de vader van dit kindje kwam ik pas 5 jaar later tegen. :)

13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat een creatief idee!
    Familie hebben we het gewoon zo verteld, maar voor mijn vriendinnen heb ik kaartjes, waarop staat; only the best friends get promoted to auntie!

Nora92 vindt dit leuk.
  14. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @PlainJane vandaar, wat mooi nu een broertje of zusje erbij! Oh dat is echt gaaf, zo'n kaartje. Als ik mag, dan pik ik het idee van je! ónze ouders hebben dit kistje gekregen.. met een klein snoep hartje erin

Oilell, PlainJane, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat een leuk ideeën allemaal! Ik heb het tot nu toe alleen nog maar gewoon verteld haha! Maar misschien ga ik voor de schoonouders wel wat creatiefs bedenken!

Ja de jongens zijn onderhand al 21&23 jaar! Gaat dat toch snel. :eek: mijn vriend en ik zijn al bijna 10 jaar bij elkaar maar vroeg vader geworden. Ongepland maar zeker niet ongewenst. Vlak na de geboorte van de jongste zijn ze uit elkaar gegaan omdat zij constant vreemd ging.. Maar we zijn met zijn tweeën niet meteen aan kinderen begonnen. Ik wilde eerst mijn studie af hebben en we hadden onze handen wel vol aan de jongens want die wonen fulltime bij ons. Nu dus wel een groot leeftijdsverschil maar ja kindjes laten zich niet plannen helaas. Gelukkig heb ik zelf ook twee halfzussen die 20 jaar ouder zijn en dat heb ik altijd fantastisch gevonden als kind.

Oilell en PlainJane vinden dit leuk.
  16. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Tuurlijk, geen probleem! ;)
    Kistje is ook al zo creatief.. erg leuk!

manootje vindt dit leuk.
  17. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.232
    4.461
    113
    Vrouw
    Ik had voor mijn ouders een fotolijstje met "picture is loading. Estimated time left 250 days". Voor mijn schoonouders een lijstje met "houden jullie dit lijstje voor mij vrij? Dan maak ik jullie 25 juni 2020 vast heel blij".

Voor mijn broer afgelopen weekend verschillende pakjes en gedichtjes:
    1) grote veranderingen beginnen klein, hopelijk vind je deze fijn (framboos ivm formaat baby)
    2) jij wordt het familielid vol glucose, leidt dat al tot een prognose? (pak suiker voor de suiker oom)
    3) al met al ontstond er nogal wat commotie toen Sint hoorde over jouw promotie (chocoladeletter O, zijn naam is met een J)
    4) ook de functie van je vriendin veranderd mee, hopelijk stemt het jullie tevree (chocoletter T, haar naam is met een E)
    5) zet maar in je agenda 25 juni volgend jaar, dan wordt er iemand gebracht door de... (kerstbal met echo er in).

Zijn vriendin had het bij de O door en haar chocoletter was de bevestiging. Broer zelf had tot ie de kerstbal uitpakte geen idee wat er aan de hand was.

manootje, Tan89, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    super leuk!! Mannen he, hebben vaak wat meer hints nodig. :roflmao:

Oilell, manootje en Nora92 vinden dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat leuk allemaal..

Ik heb hier gewoon verteld ze wisten allemaal van ons traject en dus ook onze testdatum.

Ons zoontje weet het sinds kort. En heeft het vandaag Opschool scheinbaar tegen alle juffen verteld want ik werd net gefeliciteert door de anderen leerkrachten.  :o::roflmao:

manootje, Tan89, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.232
    4.461
    113
    Vrouw
    Mijn moeder had toen bedacht dat het super leuk zou zijn als ik het tegen opa en oma zou vertellen. Had er niet bij stil gestaan dat ik als 3 jarige het ook tegen de buren, de groenteman, random mensen op straat etc. Zou vertellen :roflmao:

manootje, PlainJane en Maan14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina