Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha hij heeft ook al eens geroepen in de klas dat de dokter voor ons een baby zou gaan maken. :roflmao::|

Het is een heerlijk ventje dat dus geen geheimpjes kan bewaren blijkt nu. :)

manootje, Oilell en PlainJane vinden dit leuk.
  2. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hahahah aaaahhh wat een dotje!

Hier nog met niemand gedeeld. Bij onze eerste waren we heel vroeg ermee, bij tweede na termijnexho en nu gaan we het vertellen met de kerst en vertellen dan gelijk het geslacht, dus... joeee jullie krijgen een derde kleinzoon of een eerste kleindochter ;) lijkt mij wel grappig! Vrienden komen daarna wel. Een of andere manier niet zoveel haast ermee

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wij hadden het verder ook met niemand gedeeld buiten de mensen die van het traject wisten. . Voel er zowiezo niks voor dit wereld kundig te maken op fb bevoordeeld welk termijn dan ook. Mensen in onze omgeving verder dan de gene die ons traject bewust volgde en vroeg hoe het ging komen er van zelf wel een keer achter.

Nora92 vindt dit leuk.
  4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik weet dat ik hier meeeega vroeg mee ben.. maar misschien hebben de moeders hier met meerdere kinderen een mening over.
    Kinderwagen.. Ik had voor mijn dochter een Quinny en ik vond het een ver-schrik-ke-lijk ding!

Iemand tips voor een (betaalbare) wagen?

Het liefst wil ik een Joolz of Bugaboo, maar mijn vriend sloeg stijl achterover van de prijs. :roflmao: Ikzelf vind het ook eigenlijk veelste veel geld..
    Dus ik zoek in een iets goedkopere prijsklasse.

5. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik was laatst toevallig met een vriendin bij de baby planet. Bugaboo heeft net een nieuw model uit. Daardoor was het "oude" model een stuk goedkoper. Dus kon ze het model bestellen voor 800 euro. Dus dat zou je kunnen proberen!
    En anders vind ik easy walker een super fijn merk en die is niet zo duur. :)
    Ik ben zelf verliefd op de joolz geo 2 qua comfort en bak lengte. Die gaan we gewoon nieuw kopen maar als we dat teveel geld vonden, was ik sowieso ook al vanaf nu marktplaats in de gaten gaan houden. Sommige doen na 5-6 maanden de hele set weg en gaan dan voor een nieuwe buggy. :)

PlainJane vindt dit leuk.
  6. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Wij hadden eerst een joolz en nu alweer een tijdje easywalker harvey omdat die erg goed werkt als duowagen en goed beoordeeld is. Vind hem wel een stuk minder mooi maar echt ideaal met 2 jonge kinderen en nu dus onze derde erachter (nr2 en 3 erin). We hebben een hond dus een goede wagen is belangrijk!

7. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier ook miet zoveel de behoefte haha! Ik denk dat de meesten t pas weten in Jan/feb en dan zijn we al halverwege haha!

Maan14 vindt dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik wil het liefst niets tweedehands, maar ik denk dat ik toch MP maar in de gaten ga houden. Als de wagen er goed uit ziet en de bekleding wasbaar is, dan kan ik daar wel mee leven.

Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha ik ga gewoon mp in de gaten houden voor een wagen. Ik heb bij onze zoon toen der tijd alles nieuw gekocht. En ook weer verkocht omdat al die baby spullen te confronterent vond.

10. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Wij hadden ook een quinny en vond het inderdaad ook 3x niks!

ben nu erg aan het twijfelen over een Nuna of Stokke trailz.. de Joolz Geo 2 ook een favoriet maar manlief vind die niks..

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  11. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.462
    113
    Vrouw
    Wij hebben het met veel mensen al wel gedeeld. Een groot deel van onze vrienden wisten dat we in het medisch traject zaten, en we gaan er niet omheen draaien als iemand iets vraagt. Dus de meesten wisten het na 7 weken. Daarbij voor mijn ouders het eerste kleinkind, dus zodra de test positief was een leuk dagje uit geregeld. Nu ik er zo ziek van ben en afspraken af moet zeggen komt het ook naar buiten.

Wij hebben een kinderwagen (musty?) gekregen van een vriendin. Haar kind wou er niet in liggen (altijd draagzak) dus is minder dan 10 keer gebruikt. Maxicosie is 2x gebruikt want ze hebben geen auto. Hele ding had hen bijna 800 euro gekocht en ze wou het ding gewoon kwijt uit haar huis. Dus nu staat ie voor nop bij ons op zolder :$ dus zodra ik weer wat kan eten nemen we ze mee voor een lekker hapje.

Amoxiclav, Dinpin, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @PlainJane ja dat luikje zou fantastisch zijn!! Morgen heb ik mijn intake bij de vk! Ze hebben daar ook een echo apparaat staan hoop stiekem dat ze nog even wil gluren met mij :rolleyes:

@manootje ik heb al 2 echo’s gehad en beide waren goed! Gek hè dat ik het niet los kan laten en gewoon kan gaan genieten!!

Zijn er ook meiden die zich net als ik schuldig voelen richting hun man? Dat bijna alles nu bij hem neerkomt? En dan nog maar niet te spreken over de sex.. We hadden een super sex leven, maar de laatste tijd kan ik me er gewoon niet toe zetten of te misselijk of te moe!!

Kinderwagen heb ik nog van de vorige! Doet het nog prima! Heb een Mutsy! Erg blij mee.. Mooie grote bak en heel stevig!

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Ik heb een Joolz, super fijn ding...
    We doen die van ons misschien weg en gaan voor een duo wagen. Maar dat twijfel ik nog heel erg over. Bugaboo heeft wel een super fijne wagen die je kan uitbreiden voor twee kids zegma..
    Mr mochten we daar voor gaan, is die van ons te koop, haha. Laat maar weten als je interesse heb

PlainJane en geneeke vinden dit leuk.
  14. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.462
    113
    Vrouw
    Jup! Hier een medeschuldig. Wij hadden een prachtig verhuis schema, maar uiteindelijk heeft hij bijna alles in zijn eentje moeten doen. Gelukkig had ik wat vriendinnen die het leuk vonden om te helpen schilderen en heeft mijn vader 3 dagen geklust. Ons huishouden is altijd erg 50/50 maar nu komt alles op hem neer. Wassen, boodschappen, koken, (wat ik vervolgens dankbaar uitspuug), glaasjes water halen, afwas, noem maar op. Seksleven ligt plat, maar ook daarvoor hoop ik op het tweede trimester...nog 4-8 weken te gaan en dan moet het beter worden aldus de verloskundige.

Hij vindt het allemaal wel oke. Onder het mom "geloof dat jij het zwaarder hebt dan ik & dat kind moet er ook nog uit" zorgt hij goed voor ons. Maar mega schuld gevoel.

Tan89, Nora92 en geneeke vinden dit leuk.
  15. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Bij ons weten trouwens alleen mijn ouders het. Hun reactie viel wel erg tegen. Ze hebben ook al meerdere kleinkinderen dus snap wel dat het allemaal minder speciaal is. Mrja toch niet echt leuk. :cry:

Verder gaan we het ook niet op fb zetten oid. Hebben we bij de vorige ook niet gedaan... geen behoefte aan :D

Maan14 en geneeke vinden dit leuk.
  16. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Wat jammer!! Is altijd even slikken als dat mensen niet zo enthousiast reageren over iets waar jij juist wel zó blij mee bent!

Bij ons weten ook een aantal mensen het ivm het fertiliteitstraject. Hier hebben we nooit een geheim van gemaakt dus mensen vragen regelmatig hoe het gaat/ging.

Wij gaan het wel bekendmaken op social media, niet omdat wij hier zelf nu zoveel waarde aan hechten, maar hebben veel familie/vrienden op Curacao dus is wel zo leuk :)

Mel88 en Maan14 vinden dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier net de eerste echte ritmestoornis sinds deze zwangerschap. Was even schikken ben goed beveiligt met mijn icd die niet hoefde af te gaan maar is toch mijn grootste angst dat mijn stoornissen weer veel erger worden. Morgen dus even bellen naar de icd technicus heb dit met mijn proffesor afgesproken.

18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat aardig van je! Laat maar weten tzt, dan denk ik er ook nog even over na. :)

Mel88 vindt dit leuk.
  19. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat zal zeker schrikken zijn! Had je er bij je vorige zwangerschap veel last van? Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen!

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Toen werd het vanaf het tweede trimester slechter. Toen was ik echter wel in beteren conditie. En minder ziek als nu.

Deel Deze Pagina