Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Herken het niet helemaal, wel met niezen/hoesten dat ik dan kramp krijg. Ik heb het idee dat het een soort banden pijn is, het is echt over m’n hele onderbuik. Dus niet perse alleen baarmoeder.
    Had eergisteravond wel dat de kramp zo lang aanhield dat ik moest gaan zitten en weg moest ademen.

Vame vindt dit leuk.
  2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik herken het, maar had bij onze zoon het ook al zo vroeg vooral als mijn te volle blaas leeg plas hoest/niest of te veel gedaan heb. Het is vooral een ongemakkelijk gevoel.

Anderen hier die hypermobiliteits syndroom hebben en daar nu extra last van hebben door de hormonen? Ik heb al twee dagen savonds na veel gedaan te hebben zo een gigantische rugpijn dat met de tranen in mijn ogen rond liep.

Vame vindt dit leuk.
  3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Als ik veel gedaan heb wel last van m’n rug. Maar dat heb ik ook als ik niet zwanger ben.. ik heb ook echt nul spiermassa (geen fan van sporten, nooit geweest), dus ik wijt het daar aan.
    Maar lijkt mij heel vervelend als je last hebt van hyper mobiliteit, vooral als je zwanger bent heeft je lichaam nog meer te verduren. Is er iets wat je er aan kan doen, of iets wat de pijn verlicht?

4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @PlainJane
    Ja was zo opgelost. Hij gaf de melding dat het systeem niet goed zat. Even alles weer aangedrukt en weer op start. Klaar. :) hier net de gyn aan bed gehad. Ze willen mij vanaf nu twee wekelijks op controle hebben bij de gyn.

@Maan14
    Nou kan mij heel goed voorstellen dat hij dat deed! Het is dat ik mijzelf in bedwang kan houden en begrijp dat hij er dan gewoon weer in moet... Maar anders. :p

@Vame
    Ik herken het wel na een orgasme. (ja too much information haha) Maar dan krijg ik zo'n erge kramp! Echt een harde bal is mijn baarmoeder dan voor een twintig minuten...

PlainJane vindt dit leuk.
  5. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Dit had ik ook bij vorige zwangerschappen hoor! Hihi!

Nora92 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier vieren we vanmiddag/vanavond sinterklaas. Maar ben eigenlijk al helemal kapot.

De meeste dingen staan al in de oven en de stoofpeertjes ruiken heerlijk.

7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Gezellig! En heeerlijk, stoofpeertjes.
    Wij vieren het ook vandaag; mijn vriend heeft donuts gehaald bij Dunkin Donuts, ik traditiegetrouw een doosje Sinterklaas bonbons bij de chocolaterie in het dorp gehaald en vanavond met m’n ouders erbij gourmetten.
    December is voor mij echt de leukste maand van het jaar met al die feestdagen (dat ikzelf 1e kerstdag jarig ben is bijzaak natuurlijk :p)!

Dinpin, Maan14, Oilell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @Nora92 je bent en kanjer meid hoe je positief je blijft!

@Vame ik heb niet dat m'n baarmoeder voel of dat die hard wordt, maar wel dat het zeer doet. En ook wel als ik t veel heb gedaan m'n buik boller is en pijnlijker. Zou geen kwaad moeten kunnen toch? Niezen is iets natuurlijks..

@Maan14 ik heb geen hypermobilteit maar wel nu sneller last van m'n rug ivm reuma. Maar heb dan deze week ook echt wel veel te veel gedaan. Misschien eens langs de fysio? Die kan je misschien nog wat tips geven? Qua houding enzo. Hele fijne Sint viering!

Nora92 vindt dit leuk.
  9. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Zo ik zit op de bank en kom er bijna niet meer vanaf hihi. J. heeft het super gedaan op haar 1e wedstrijd ,2e op sprong geworden. Wel weer druk dagje. Morgen nog eentje , shoppen voor Sint met m'n moeder en schoonzussen. Ik hoop dat ik het nog een beetje geheim kan houden want je gaat toch echt wel zien.. nog 1 weekje en dan mag iedereen het weten, zou dat wel fijn vinden!

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  10. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier zouden we ook sinterklaas vieren maar onze oudste werd woensdag ziek (braken diarree hoge koorts en constant hoesten) en de jongste sinds vanochtend ook koorts. Ik ben inmiddels ook flink verkouden en knallende hoofdpijn. Mehh!

11. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ook een hele fijne viering gewenst! klinkt heel gezellig allemaal!

12. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Iedereen fijne sinterklaasviering gewenst!!

Wij vieren het pas volgende week zondag, omdat mijn moeder en broertje op vakantie zijn. Dus wij mogen nog ff wachten.. :)

Gisteren met mijn manager gesproken, en het lijkt haar/ons het leukste als ik onze rayonmanager zelf op de hoogte breng van mijn zwangerschap. Dus vrijdag op mijn vrije dag smorgens ff op en neer zodat ik het haar zelf kan vertellen. De 13e hebben we een groot bedrijfsfeest incl partners dus daar ga ik het aan mijn directe collega’s vertellen, aangezien iedereen dan bij elkaar is :D Wordt wel steeds echter nu, dat dalijk iedereen het weet..

PlainJane en Oilell vinden dit leuk.
  13. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wij vieren het ook vrijdag pas. Wat spannend hè iedereen het nieuws vertellen .Maar ik vind het ook wel fijn. Nu is het zo opletten..

geneeke vindt dit leuk.
  14. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Trouwens even een tip dames!

t/m vandaag 00:00 zijn de kaartjes voor de 9 maandenbeurs 1+1 gratis dus dan betaal je maar €22 voor 2 kaartjes! Heb zojuist besteld :)

Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  15. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Vame Hè, bah! Beterschap voor jullie!

@geneeke Thanks voor de tip! Ik weet nog niet zeker of ik ga, maar bestel voor de zekerheid wel vast twee kaartjes. Kan ze anders vast nog wel kwijt tegen die tijd..

@manootje Veel shop plezier morgen!

geneeke vindt dit leuk.
  16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ooh meiden meer van jullie last van een zeer kort laat maar staan geen lontje. Mensen waar ik normaal niet mee door een deur kan kan ik nu echt niet verdragen.

17. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Lontje weg en geduld ook 0,0.

Maan14 vindt dit leuk.
  18. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier ook. Al helemaal in combinatie met deze verkoudheid ;) gisteren een aanvaring met vriend. Ai. Ben altijd een beetje een heks als ik zwanger ben, helemaal in het 1e trimester als ik mij niet goed voel door misselijkheid en vermoeidheid.

Maan14 en Dinpin vinden dit leuk.
  19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Haha.. dit heb ik non-zwanger al :roflmao:

Dinpin en Maan14 vinden dit leuk.
  20. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Als ik moe ben wel een kort lontje, maar dat heb ik altijd wel. Dus niet specifiek nu in de zwangerschap. Wel ontzettend last van m'n darmen. Vandaag ook wel beroerd van. Zo'n buikpijn. Getsie.. Wordt dan wel weer lief vertroeteld met drinken op bed, wel lief

Tan89 en Maan14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina