Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ben dus niet de enigste. Bij draak was ik ook 7 maanden niet te genieten. Dus had het al wel verwacht. Maar vooral dingen waar hij normaal tot 100 denkt lukt dat nu niet en schiet ik uit mijn slof.

Vandaag sint bij mijn opa en oma dus draak zijn overgroot opa en oma. Altijd leuk. Mijn oma was heel jong toen zij mijn vader kreeg en mijn ouders weer toen ze ons kregen. Waar door mijn opa en oma nu 64 en 69 zijn. Zo leuk!

manootje, Tan89, geneeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Zo, jij hebt ind jonge opa en oma! Dan zijn jouw ouders ook max 50 gok ik? Nog geslaagd met shoppen? Veel plezier met de Sint viering!

@Maan14 kort lontje heb ik ook wel ja, erger dan normaal. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. En brutaler ben ik geworden volgens m’n vriend. Ik gooi veel onder het mom van “ik ben zwanger” als ik iets wil. :roflmao:

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Maan14
    Heerlijk van die jonge ouders en grootouders! Mijn ouders zijn ouder dan jouw grootouders hihi en ik ben nog maar net 27. Wel jammer want des te korter maak ik ze mee.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@PlainJane @Nora92

Klopt inderdaad mijn moeder is 46 en mijn vader 48.

Wel beiden helaas gezondheid problemen mijn vader heeft de zelfde hartafwijking als mijn en mijn moeder vorig jaar 1 nieuwe hartklep en twee gerepareerde en 3 Tia's achter elkaar waar van een wie echt schade geeft ver oorzaakt. Jong maar niet meer super mobiel helaas.

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat klinkt heftig..! Zo zie je maar dat leeftijd niet alles zegt. Wel leuk voor hen dat ze jong opa en oma zijn, kunnen ze er hopelijk heel lang van genieten. :)

Maan14 vindt dit leuk.
  6. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hier trouwens een kleine mijlpaal, ik ben bij de 12 weken! :D
    Voelt helaas nog niet heel anders, nog steeds misselijk en moeee..

manootje, Dinpin, Amoxiclav en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Mijn ouders zijn ook nog jong. 48 en 50 :) (en ik 27)

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  8. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.232
    4.461
    113
    Vrouw
    Hey ladies,

Korte update vanuit mij. Ik reageer weinig omdat ik me echt heel beroerd voel. Vanacht zo moeten spugen dat ik flauw gevallen ben, dus met een dikke bult op mijn hoofd met de ambulance naar het ziekenhuis. Daar bleek dat door de uitdroging mijn nieren het langzaam aan het begeven zijn, dus lig wederom in het ziekenhuis aan een vochtinfuus. Straks samen met de gynaecoloog en de neuroloog beleid bepalen.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat leuk! Ben je jaartje ouder dan mij, Ik ben 26.

@Oilell wat schikken zeg. Hopelijk knap je van het vocht een beetje op en kunnen de artsen een fijn beleid maken.

10. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier even een klein ego postje. Morgen hebben wij onze termijnecho. Vind het echt heel spannend! Vorige keren liep t vruchtje een paar dagen achter. En ben ook zo stom geweest om met angelsounds het hartje zelf te zoeken, maar nooit gelukt. Wat logisch is met deze termijn, maar maakt mij toch onzeker.... Laatste echo is alweer 3 weken geleden, wie weet is t al een hele tijd geleden gestopt met groeien. Zo spannend maar ook echt fijn om te weten waar we aan toe zijn! Verder geen gekke dingen, geen buikpijn of bloedverlies. Dus fingers crossed morgen! 11:30 heb ik hem! X

11. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig!!! Jij moet gewoon even in t ziekenhuis blijven met constant infuus! Lijkt mij? Houd je ons op de hoogte?

12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat is schrikken! Hoop dat je wat opknapt van het infuus en ze met een goed plan van aanpak komen.

13. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Omg omg ik probeerde angelsounds net nog 1 laatste keer EN IK HOORDE HET HARTJE!!!!! het zat al wat hoger dan ik dacht, beetje links van het midden precies op litteken van mijn keizersnede. Sorry zit hier half jankend te typen. Egoberichtje over. Maar zat al eventjes in de stress!

Tan89, PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Beterschap! Weet precies hoe je je voelt! Goed dat ze een beleid maken. Misschien is sondevoeding voor jou ook een optie. Ik krijg maar 21 ml per uur maar zo krijg je toch iets binnen en elke twee weken naar het ziekenhuis minimaal is nu het beleid. Ben benieuwd wat ze voor jou bedenken. Dat flauwvallen is echt eng hè, ik voelde het gelukkig op tijd aan komen dus ben meteen gaan zitten en mijn hoofd veilig gesteld. Het is ook gekkenwerk dit als ik het zo hardop uitspreek...

15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een super fijne geruststelling!! Succes morgen bij de termijn echo. Ik blijf alle echo's ook elke keer dood eng vinden. Elke keer denk ik, dit is het moment dat ze gaan zeggen dat het niet meer leeft... Het is ook zo'n wonder zo'n kindje in je buik. Het is gewoon niet voor te stellen dat alles gewoon goed zal gaan!

16. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Nou dat is het echt! Er kan zoveel fout gaan! En dan denk je bij een derde kindje ben je wat relaxder maar helaas haha! Die eerste weken zijn nog even spannend!!

Het scheelt wel enorm als we onze kindjes straks voelen. Dan krijg je op die manier bevestiging :) dus nog een paar weekjes

17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa dat moment kan ik echt niet op wachten! Of dat ik een beetje een buik ga krijgen. Hoop ergens rond de kerst met week 16-17 dat dat begint!

Gisteren was ik heel even buiten. Natuurlijk met dat ding in mijn neus... Mensen hun hoofden draaiden er bijna af zo staarden ze haha! Het is natuurlijk ook wel een gek gezicht. En ik moet hem misschien de hele zwangerschap houden.. Dus dat worden bijzondere zwangerschap foto's. :roflmao:

18. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Oh jeetje nou ik hoop dat de misselijkheid snel voorbij is en dat ding eruit mag! Voel je wel dat je jezelf fitter voelt?

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier voor het eerst echt weer overgegeven in weken. :|

20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa hoop ik ook!
    Ben nog wel misselijk en moet nog steeds overgeven maar krijg nu wel veel meer vocht binnen.

Deel Deze Pagina