@Vame succes vandaag! @Tan89 & @PlainJane Mensen geloven ook nooit dat er al een baby in gezeten heeft Zal vanmiddag eens zoeken naar een zwangeren foto van 5 jaar terug. Ik had heel veel vruchtwater bij onze zoon dus met 32 weken echt al wel een flinke buik.
Nou, dat geloof ik ook niet! Hoe dan?! Vroeger (en dan bedoel ik heel vroeger, voordat ik een kind had) was ik ook super slank, tot m’n 18e best wel mager. En ik kon alles eten wat ik wilde. En dat doe ik nog steeds, alleen kom ik nu aan ipv dat ik slank blijf, gek hè?
Ik moet ook echt wel opletten wat ik eet maar dan juist om niet snel af te vallen, weeg nu 74 ongeveer met 1.78 woog met de zwangerschap van onze zoon 63 kilo en kwam toen 9 kilo aan die er ook af gegaan is. Maar de afgelopen jaren geleidelijk weer aangekomen waar ik zelf en de internist wel blij mee zijn. Ik val snel af door de hypos doordat me lichaam dan alles aan moet spreken om te compenseren. Dus nu zo min mogelijk hypos en een gezonder gewiccht.
@PlainJane Dit is de laatste foto die gemaakt is voor onze zoon geboren is. Dus denk rond de 30/31 weken.
lief dat je het vraagt, ook @PlainJane .. ja beetje hetzelfde.. niet meer geworden maar ook niet echt minder. Denk dat ik ga proberen te wachten tot vrijdag.. Morgen werk ik sowieso dus een afspraak zal dan lastig zijn, en dan is het al donderdag en dat ene dagje kan ik dan ook nog wel wachten..
Hee lieve meiden! Pff ik ben weer terug! Ik ben helemaal in de wolken! Vorige keer zeiden ze dat het gupje uitgerekend zou zijn op 28 juni Volgens mijn eigen berekening zou het 24/25 juni moeten zijn, dus daar was ik wel een beetje onzeker over. En vandaag is bepaald dat de uitgerekende datum 22 juni wordt! WOOOW! Het gupje heeft een giga groeispurt gehad haha! 6 dagen ingehaald haha! Babytje was lekker aan het spartelen, armpjes en beentjes zijn gespot. Zo cute! Vandaag dus ineens al 11+1. Zit hier echt te stuiteren en ben helemaal opgelucht. Enige mindere is dat ik vanaf 36 weken wordt overgedragen aan de gyn vanwege mijn vorige spoedkeizersnede. Waarschijnlijk wordt het deze keer een geplande sectio tussen 39-40 weken. Ik vind 18 juni een hele mooi datum hihi dus dat zou leuk zijn Aaah sorry ik zit even op mijn roze wolk hihi! Ik ga denk vanmiddag of morgen bloedprikken voor de NIPT Wel spannend, maar des te eerder we het weten, des te beter. Hopelijk hebben jullie binnenkort ook goed nieuws allemaal! Gun dit jullie allemaal!!
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR- 27 jaar- 1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 30 jaar - 2e kindje ♡ 16 juni ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 juni ♡ 20 juni Suus83 - 36 jaar - 4e kindje ♡ 21 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 juni Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje ♡ 24 juni ♡ 25 juni Maan14 - tweede kindje Oilell - 1e kindje Snippie23- 34 jaar - 3e kindje ♡ 26 juni ♡ 27 juni Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje Geneeke - 27 jaar - 2e kindje Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 28 juni Manootje - 36 jaar - 3e kindje ♡ 29 juni ♡ 30 juni (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 3-12: Dinpin - nipt en rest bloedwerk 4-12: xxxsimoneee - termijnecho + gesprek 4-12: Manootje - termijnecho, tevens 1e echo 4-12: Roosxxx - termijnecho + intake 5-12: PlainJane - controle echo 6-12 : Geneeke - afspraak vk + echo 6-12 : Tan89 - termijnecho 9-12: Oilell - follow-up in het ziekenhuis 10-12 Nora92 - 12 weken echo 12-12 : Geneeke - Termijnecho ziekenhuis 17-12: Vame - geslachtsbepaling 18-12: Amoxiclav - echo + nipt 23-12: PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling 23-12: MKR - Echo 23-12: Dinpin - geslachtsb. echo 24-12 : Geneeke - geslachtsbepalings echo 30-12:Maan14 - geslachtsbepaling 31-12: Vame - controle VK 2-1: xxxsimoneee - controle vk 06-1: Dinpin 16 weken controle poli VK 8-1: Dinpin intake en 16 wkn controle vk 16-01: Amoxiclav - echo 17-01: Vame - controle VK 21-01: MKR - 20 weken echo 4-02: Vame - 20 weken echo
Zo, ik gooi m’n buik er ook ff op hoor. Normaal ga ik in een maatje 36, ik loop nu in zwangerschapsbroeken. Ik vind het ongelooflijk hoe snel dat bij een tweede kindje gaat! Let niet op de rommel (Is niet goed gegaan met de wasdroger, ze moeten nog terugkomen om hem boven te brengen, aan te sluiten en de rommel weer mee te nemen), maar let vooral wel even op mijn te leuke telefoonhoesje.
Jaa dat is echt wel een verschil met mijn buikje haha! En we schelen maar een paar dagen. Wat een verschil dat per persoon en per zwangerschap kan zijn hè. Maar prachtig buikje! Jaloersss
@Vame Wat een super nieuws!! Heerlijk die geruststelling en even weer naar die kleine te mogen kijken.