@Nora92 en @Oilell jullie zijn kanjers! Hou vol meiden .Zo knap hoe jullie het allemaal door staan! @Nora92 ik zie wel een buikje! Wat leuk! @geneeke gelukkig is het niet meer geworden .Hoop dat je een beetje rust in kan krijgen tot vrijdag. @Vame Prachtige echo's wat leuk!! Zo fijn! @PlainJane wow mooi buikje hoor! Schiet niet op met de droger!
Ik vind het wel leuk, al die verschillende buikjes. Er komt vast een moment dat we allemaal hetzelfde als waggeldende pinguïns met dikke buikkies rondlopen!
Jaa zo voelt het nog niet echt. Maar denk dat als ik het ga voelen en zien, het wel werkelijker wordt!
Ja daar hoor je zeker bij! En inderdaad zullen we straks allemaal wel waar waggelend lopen hihi met een mooie ronde buik. Wat een gek idee!
Ja heel gek idee! Kan ook niet wachten tot alle testen terugkomen met goed nieuws en vanaf 20 weken wat dingetjes te gaan kopen en zo!
Schrok me net op de wc rot.. echt ineens heel veel bruin En dan ga je van genieten weer naar 100% zorgen maken.. pff
Zou toch even bellen dat je nu even langs wilt komen! Vriendin van mij die ook in april zwanger was, had het bloed langs de benen lopen in haar schoenen. Maar was niks aan de hand., ze ging meteen uit van het slechtste maar toch even kijken, kan je misschien weer geruststellen en weer laten genieten!
Ik denk dat ze me dan morgen willen laten komen, maar dan werk ik dus niet erg handig. Dus dan is het al donderdag.. Daarnaast moet ik dan alleen met mijn zoontje gaan, ook niet erg handig.
@geneeke wat rot meis. Kan mij zo goed voorstellen dat je je rot schrikt. Maar inderdaad als ze even echo erop kan zetten heeft het wel weer gerustelling..
Maar ze hebben je gisteren ook al laten wachten? Zouden ze je nu dan nog een dag verschuiven? Dat kan toch niet... En ja als je zelf vertrouwen genoeg heb om nog drie dagen te wachten, moet je dat doen! Doe waar je je goed bij voelt!
Pff ik weet t ook allemaal niet. Is al zoveel gebeurd in deze 10 weken zwangerschap, dat ik vertrouwen voor nu nog een groot woord vind. maar wil hun ook niet in een moeilijke situatie zetten, ben altijd meteen bang dat andere mensen dan moeten wachten omdat ik er tussendoor kom? En dat wil ik dan ook niet..
Dat gevoel herken ik wel. Je wilt je ook niet opdringen. Of 'lastig ' zijn. Maar aan de andere kant heb je wel symptomen waardoor jij je zorgen maakt!
Snap je hoor! Maar ze hadden zelf gevraagd te bellen als het bleef of erger werd toch? Daar zijn ze voor! Ik moest laatst ook even twintig minuten wachten maar als ik het nodig heb, vind ik het ook fijn dat ik even tussendoor mag.