Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ah wat schrikken zeg :( kan je niet langsgaan voor een controle echo? Hopelijk is alles ok

geneeke vindt dit leuk.
  2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hier een ziek meisje in huis, dus al de hele dag bezig ermee. Ben ik eens thuis van werk vandaag :rolleyes: maar goed, verder de kerstboom gezet. Altijd blij als hij er staat

Oilell vindt dit leuk.
  3. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Morgen trouwens nog 2 weken tot de echo. Gaat wel snel precies. Dan ook nipt. Ga vragen aan de gynaecoloog of ze een gokje wil wagen op de nub, ben vreselijk benieuwd naar het geslacht... maar zelf denk ik een jongen

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @geneeke Ik snap je, maar op dit soort momenten mag je even heel egoïstisch zijn! Nee, MOET je even heel egoïstisch zijn. Het gaat om jouw kindje in je buik, dat is het allerbelangrijkste!

@Amoxiclav Beterschap voor je meisje! En ik word ook altijd heel vrolijk van de kerstboom, ik ga er donderdag eentje halen.

Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek, vind het heel spannend! Maar ga er bij voorbaat al vanuit dat ik niet aangenomen word ivm de zwangerschap..

Amoxiclav, geneeke en Nora92 vinden dit leuk.
  5. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Beterschap! Wel fijn dat de kerstboom staat, vind dat altijd zo'n klus!

Amoxiclav vindt dit leuk.
  6. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    @PlainJane lastig solliciteren als je zwanger bent! Het zou niet mogen dat ze je daarom niet aan nemen, maar in praktijk is het vaak anders

PlainJane vindt dit leuk.
  7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Amoxiclav
    Oh wat fijn dat de boom staat! Ik heb hem zelfs normaal nu al lang staan maar helaas ben ik afhankelijk van de mensen om mij heen. Maar een vriendin is zo lief om maandag één te halen voor mij en op te tuigen met mij. Kijk er nu al naar uit!

@PlainJane
    Spannend! Waar ga je voor solliciteren?
    Bij mij zijn wel twee collega's aangenomen terwijl ze zwanger waren. Maar snap je gevoel...

PlainJane en Amoxiclav vinden dit leuk.
  8. manootje

manootje Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Wat lief dat je vriendin je komt helpen. Ook wat gezelligheid in jullie huisje.

Dat geeft hoop dat er bij jullie 2 dames die zwanger waren, aan genomen zijn! Zou natuurlijk ook geen belemmering moeten zijn..

Nora92 vindt dit leuk.
  9. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @PlainJane dankjewel! Ze heeft 39,9 graden nu :eek: vind ik heel hoog voor virale infectie...
    Kerstboom vind ik ook supergezellig! Die lichtjes en pakjes eronder hehe

@manootje haha ja dat vind ik ook... maar we hebben eens een echte boom gehaald ipv onze kunstboom. Scheelt wel in werk :rolleyes:

@Nora92 oh wel lief van je vriendin dat ze wil komen helpen!! Hopelijk voel je jou snel beetje beter.. zijn lange dagen he:confused:

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  10. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Het is bij een bakkerij. Totaal wat anders dan ik gewend ben, ik heb sinds m’n 18e op kantoor gewerkt. Maar ik ben wel toe aan iets nieuws! Het is hier in het dorp, de uren zijn verdeeld over meerdere dagen, dus ik zou bijna elke dag mijn dochter uit school kunnen halen. Ideaal!

Nora92 vindt dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah mennnn, net die sonde uitgekotst... Fuck my life momentje :roflmao:...
    Vk gebeld, die gaat even overleggen met het ziekenhuis.

12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Is parenterale voeding geen optie?? Krijg je eiwitten enzo binnen zonder dat je maag belast word

Nora92 vindt dit leuk.
  13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Oh crap, das balen!

14. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Hangt dan het slangetje uit je mond terwijl hij ook nog in je neus zit? :confused:

15. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ooh nee en nu :eek:

16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.233
    4.461
    113
    Vrouw
    Ik lig nog steeds in het ziekenhuis te wachten op betere tijden. Ik merk dat ook de gynaecoloog langzaam wanhopig begint te worden, want er lijkt niks echt aan te slaan. Zelfstandig drinken lukt onvoldoende en een maagsonde lijkt geen optie, omdat ik ga spugen zodra het in mijn maag zit, thuis een vochtinfuus is niet mogelijk dus de oplossing laat nog even op zich wachten. Morgen komt er iemand vanuit de ondersteuning kijken wat er aan thuiszorg etc. mogelijk/nodig is. Ook de diëtiste komt terug, maar daar blijft de verpleging bij omdat ik het vorige gesprek vrij kansloos vond.

Ik mis mijn kerstboom, normaal gesproken stond ie al lang. Maar mijn man heeft wat kerstballen op mijn prikbord gehangen (en een hele lelijke slinger aan de infuuspaal, je moet het zelf leuk maken).

@geneeke
    je moet echt bellen als dat in de richtlijn is afgesproken. Geloof me, iedere zwangere vrouw heeft er begrip voor en is al lang blij dat zij de mogelijkheid heeft om even te wachten. Spoedjes tussen door zijn vervelend, maar vooral voor de gene die het spoedgeval is.

geneeke vindt dit leuk.
  17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Jeetje wat naar allemaal! Ik hoop echt dat jij en @Nora92 snel de betere kant op gaan.. dikke knuffel voor jullie!

Ja richtlijn.. de vk zelf vond de klachten gisteren niet alarmerend. Ze zei bruin met minimale krampen is niks typerends slecht. Maar was meer voor mijn eigen gemoedsrust dat ze aanbood om eerder te komen

18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jup... Erg onprettig.. Heb hem afgespoeld en uit mijn neus getrokken. Nog een paar braak momenten daarna gehad. Misschien toch de stand wat te hoog gehad. Het ging zo goed. Morgen naar ziekenhuis voor nieuwe en overleg... Baal zo vreselijk! Heb echt nul energie om weer naar het ziekenhuis te moeten.. Maar goed. Hij heeft toch 5 dagen gezeten en heb vocht en voedsel binnen gekregen.

@Oilell
    Beterschap meid! Wel fijn dat jouw ziekenhuis je wel gewoon houdt... Ik merk zelf dat ik dat heen en weer gevlieg extra vermoeiend vind... Hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je! Deel je hem dan? Want dan wil ik hem ook proberen...

Tan89 en Oilell vinden dit leuk.
  19. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    jeetje dames veel sterkte allemaal <3<3<3

20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Heb net het hartje gehoord met de doppler!! Zaligste geluid ooit :oops: tevens een serieuze geruststelling!! Joepie!

Maan14, Tan89, PlainJane en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina