Triggerde dat niet nog meer drang om te spugen? De horror. Voelde je je wel beter in de 5 dagen dat je hem had? @Oilell lief dat je man de boel probeert te pimpen. Zelfs al is het met een hele lelijke slinger Als je je zo voelt als jij en er komt zo'n brutale diëtist je vertellen dat je moet eten.. pfff. Ik zou die infuuspaal wel om haar/zijn nek kunnen draaien. Fijn dat er iemand bij blijft de volgende keer! Mijn afspraak gisteren ging goed. Ze hadden zonder melding een afspraak toegevoegd en die had ik uiteraard gemist. Ze wilde naar het hartje luisteren omdat mijn echo meer als een week geleden was. Precies zoals ik wenste. Dus dat heeft ze gauw tussendoor gedaan. Wat klonk het mooi! Ze had hem zo gevonden! Daarna 6 buizen bloed laten tappen voor de nipt en de rest van het bloedwerk. Gisteravond stond de uitslag al in de app. Zover ik er zelf wijs uit kom zag het er goed uit. Geen rare dingen. Nu een ruime week wachten op de nipt. En die uitslag bellen ze door. Dus ik denk dat ik echt naar de verloskundige mag! Ben zo blij. 8 januari heb ik daar mijn intake! @geneeke Please bel altijd als er iets is wat je zorgen baart. Ik denk dat zwangeren onder elkaar het zeer zeker begrijpen als de boel een beetje uitloopt! Iedereen wil dat het goed gaat met haar beeb en dat er bij twijfel iemand naar je wil luisteren en met je mee denkt. Je bent geen last. Je bent een moeder die het beste wil voor haar kind. En als jij niet voor je kind opkomt doet niemand dat. Liever 10 x voor niets dan 1 x te weinig!
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR- 27 jaar- 1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 30 jaar - 2e kindje ♡ 16 juni ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 juni ♡ 20 juni Suus83 - 36 jaar - 4e kindje ♡ 21 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 juni Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje ♡ 24 juni ♡ 25 juni Maan14 - tweede kindje Oilell - 1e kindje Snippie23- 34 jaar - 3e kindje ♡ 26 juni ♡ 27 juni Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje Geneeke - 27 jaar - 2e kindje Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 28 juni Manootje - 36 jaar - 3e kindje ♡ 29 juni ♡ 30 juni (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 4-12: xxxsimoneee - termijnecho + gesprek 4-12: Manootje - termijnecho, tevens 1e echo 4-12: Roosxxx - termijnecho + intake 5-12: PlainJane - controle echo 6-12 : Geneeke - afspraak vk + echo 6-12 : Tan89 - termijnecho 9-12: Oilell - follow-up in het ziekenhuis 10-12 Nora92 - 12 weken echo 12-12 : Geneeke - Termijnecho ziekenhuis 17-12: Vame - geslachtsbepaling 18-12: Amoxiclav - echo + nipt 23-12: PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling 23-12: MKR - Echo 23-12: Dinpin - geslachtsb. echo 24-12 : Geneeke - geslachtsbepalings echo 30-12:Maan14 - geslachtsbepaling 31-12: Vame - controle VK 2-1: xxxsimoneee - controle vk 06-1: Dinpin 16 weken controle poli VK 8-1: Dinpin intake en 16 wkn controle vk 16-01: Amoxiclav - echo 17-01: Vame - controle VK 21-01: MKR - 20 weken echo 4-02: Vame - 20 weken echo
Succes voor de dames die vandaag een echo krijgen! @Oilell @Nora92 Nou zeg, jullie hebben het niet makkelijk.. @Nora92 Waarom hebben ze jou niet in het ZH gehouden? Lijkt me ind vervelend en vermoeiend als je elke keer op en neer moet.
Succes dames met de echo’s! En idd lekker spammen! @Oilell en @Nora92 ik hoop dat jullie je snel beter voelen! Lijkt me helemaal niks deze ellende allemaal..
Jeej 12 weken mijlpaal! Ik heb paar dagen geleden de doppler ook geprobeerd maar niet te vinden dat hartje... Maar ik denk dat het nog te diep ligt, heb ook nog totaal geen buikje zoals jullie... Moet mij om 11 uur melden in het ziekenhuis op de poli.. Nu nog vervoer zien te regelen.. Niemand kan helaas van het vangnet. Probeer normaal rekening te houden met iedereen zijn werkdagen etc maar dit was natuurlijk niet voorspelbaar... Ben zo moe van dat heen en weer gevlieg. Ziekenhuis is niet echt om de hoek en word altijd al makkelijk autoziek als iemand anders rijdt.. Ben altijd blij dat we er zijn. Er zit bij de ingang meteen een wc waar ik altijd moet spugen.
Yes, 12 weken! Hè wat vervelend dat je niemand hebt die met je mee kan. Volgens mij wonen we niet bij elkaar in de buurt, anders was het een kleine moeite voor mij geweest!
Tips voor onderweg: emmer met plastic zakjes. Als je dan moet spugen kan je het zakje bij het afval doen en blijft je emmer schoon. Hoef je er ook niet de rest van de weg naar te kijken. Misschien is het een optie om calamiteitenverlof voor ritten naar het ziekenhuis te krijgen voor je partner. Zodra ik maar huis mag krijgt mijn partner (kortdurend) zorgverlof. Mijn moeder komt dan 2 dagen door de week voor me zorgen, zodat mijn man niet alles in zijn eentje hoeft te doen en ook 2 dagen kan blijven werken. In het weekend komen mijn ouders samen of alleen 1 dag, zodat man ook thuis wat tot rust kan komen en niet de hele dag hoedt te zorgen. Verder krijgt hij dus 3 dagen verlof zolang nodig is. Het is niet heel praktisch, maar hopelijk straks wel te doen als ik naar huis mag. Ik denk dat jij naar huis mag omdat je elke keer in het ziekenhuis opknapt. Ik blijf maar spugen en heb sinds vanacht laat van verhoging. Moet zeggen dat ik er wel ontzettend klaar mee ben. Ga de diëtiste vanmiddag de wind van voren geven. Heb de hele nacht wakker gelegen dus mijn speech is klaar
Lieverd toch veel succes. @Oilell iets heel stoms weet ook niet of het überhaupt bij een volwassenen kan. Maar toen ze onze zoon in een soort coma hielden gaven ze hem voeding via het infuse.
Ja ze testen elke keer mijn urine. En op basis daar van moet ik terug komen of weg blijven tot ik weer zo verzwakt ben. Ze testen alleen maar op ketonen. Maar ja ze pompen mij vol met suiker. Dus na 2,5 liter vocht met suiker heb ik elke keer urine als water en geen ketonen. Dan naar huis. Volgende dag weer testen, weer ketonen, weer terug weer vocht. En ga zo maar door. Overgeven en misselijk zijn gaat gewoon door. Maar ze zorgen er telkens voor dat ik niet overlijd. Hahaha! Goed zo! Ja echt belachelijk die opmerking van die diëtiste... Dat mijn huisarts assistente dat nou zei toen ik klaagde over obstipatie, kon ik nog een beetje begrijpen. Maar als je in het ziekenhuis ligt omdat je niks binnenhoudt en ze zegt je moet eten en drinken. Ja duuuhhh. Ben niet helemaal van gisteren.
Ik krijg elke dag een "zak" voedingsstoffen. Dus in ieder geval de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid vitaminen en mineralen voor mij & de baby. Verder krijg ik 2.5 liter vocht per dag via het infuus met daarin glucose en wat zouten. Dus ik kom opzich niks te kort, maar zodra ik afgekoppeld wordt red ik het niet met mijn anderhalve kopje thee.
Nou precies dit idd! Dan hou ik het net 2-3 dagen vol. Dan komen een paar dagen lijden er achteraan... En dan mag ik weer. Wat zou het toch fijn zijn om zo'n infuus thuis te hebben...
Mischien krijg je het dan al wel heet tpv als het goed heb. Je kunt hier op een gegeven moment mee naar huis en kan zelfs snachts ingelopen worden zodat je overdag niet aangesloten hoeft te zitten.
@Amoxiclav ik vind en kunst kerstboom inderdaad ook meer werk, al die takken die precies goed moeten. Ik ben echt een heks op de dag dat de boom komt te staan. Moet zeggen dat de laatste paar jaar het iets beter gaat en ik het iets meer los kan laten, maar ben gewoon niet tevreden. Maar vind het dan wel weer super gezellig áls hij staat! Jeeee het hartje gehoord! Wat gaaf! @PlainJane zal voor je duimen met de sollicitatie, klinkt voor je als de ideale baan! @Nora92 oh jeetje je sonde uit gespuugd. Wat een ramp voor je elke keer, ook met naar het ziekenhuis gaan. Niet gek dat je daar heel moe van bent. Hoop dat het toch allemaal lukt vandaag. Ik heb ook geprobeerd iets te vinden met de doppler maar nog niet gelukt. Al schijn je bij de 3e wel sneller te kunnen vinden. Gefeliciteerd met je 12 weken @Oilell wat naar allemaal meid. Wat lief van je man om het een en ander op te hangen! Toch klein beetje het beste ervan maken. Ook fijn dat de verpleging erbij blijft, was ook niet borrelen l normaal hoe ze je behandelde! Gelukkig heb je je speech klaar hihi @Dinpin wat fijn als je naar de vk mag. Waarom was je eerst bij de gyn? Fijn dat je nog even het hartje mocht luisteren. Geeft dan toch weer wat gerustelling. Nu duimen dat de nipt goed is! Nog wachten tot 16.30 uur en dan de echo. Haal elke keer alle scenario's door m'n hoofd. Straks even zwemmen, beetje afleiding.. En vanmiddag zit ik 3 uur naar het turnen van J. te kijken en beetje kletsen met de andere moeders en dan is het wel bijna tijd! Veel succes @xxxsimoneee en @Roosxxx met jullie echo!
Hi Ladies, bedankt voor alle succeswensen! Hier was alles goed. Mooi slapend kindje die we nog even wakker hebben kunnen schudden. Stevig hartje, zag er perfect uit. Nu kan het grote vertellen de rest van de week beginnen. Overigens wel een paar dagen terug gezet maar alleen maar fijn omdat de uitgerekende datum dichterbij 1 juli komt (verlof voor partners).
Ooh meiden zie nu net zo een mooie tuttek Turan op marktplaats staan. Maar durf nog niet goed wat aan te schaffen voor de baby. bang dat het de aankomende 8 dagen nog mis gaat.
Ik heb ook al een paar mooie wagens aan m’n neus voorbij laten gaan.. Maar ik wil ook wel eerst gaan kijken bij de grote baby winkels en kijken hoe ze er uit zien voordat ik er eentje aanschaf.
@Roosxxx gefeliciteerd met je goede echo! Lastig hè met dat soort aan kopen. . Nog geen even geduld. Al hoewel met een hele mooie actie of bedrag, wel het overwegen waard misschien