Sterkte ik hoop dat je snel wat opknapt. @Ilona0 herkenbaar gevoel. Wij zijn naar bijna 4 jaar dmv icsi Zwanger geraakt.
Hai meiden, Het is helaas niet goed. Met 8,5 week is het hartje gestopt met kloppen. Onze kleine verrassing mag niet zo zijn. Hoop voor jullie op goede zwangerschappen. Liefs
@manootje Dat meen je niet!! Jeetje, dat had ik niet aan zien komen.. wat een vreselijk en verdrietig nieuws, heel erg veel sterkte! @geneeke Och, ik duim heel hard voor je!! Ik hoop dat je goed nieuws hebt.. @Nora92 Het klinkt niet leuk, maar misschien ben je even beter af in het ZH! Daar kunnen ze je 24/7 in de gaten houden en hoef je niet constant op en neer. Sterkte! @xxxsimoneee Mooie echo!! @Ilona0 Welkom! Wat een lang traject heb je achter de rug, maar fijn dat het nu raak is!
@manootje wat ontzettend verdrietig nieuws, krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie het over een tijd een plekje kunnen geven. @geneeke wat zal je geschrokken zijn, ik hoop op een goede afloop. @Nora92 wat onwijs balen ook! Ik ga morgen aan de sondevoeding beginnen, zie er ontzettend tegen op. Hoor eigenlijk alleen maar verhalen waarbij dat ding weer uitgespuugd wordt. Ik heb vanmiddag mijn hart gelucht bij de psycholoog. Super fijne vrouw die écht snapte hoe giga de weerslag van het spugen is. Bij haar aangegeven dat ik mezelf een beetje kwijt begin te raken. Zodra ik me "inspan" om bijvoorbeeld mijn haar te borstelen moet ik spugen, heb al een week niet gedouched en door het gewichtsverlies zie ik er in mijn gezicht ook anders uit. Verder mis ik een normaal dagritme met iets nuttigs. Om de dag te breken hebben ze hier vandaag de termijn echo gedaan. Super fijn om even te zien waar we het voor doen. Kon alleen wel huilen toen ik terug gezet werd naar 10.2, dacht ik dat de week er met 10.6 bijna op zat viel dat toch even tegen. Ook het idee dat deze ellende 4 dagen langer gaat duren trok ik slecht. Maar de kiddo doet het goed. Dus hierbij de foto's van een zwaaiende baby, 2 armpjes en 2 beentjes
Oh nee wat vreselijk... Ben er stil van. Heel veel sterkte meid, wat een vreselijke teleurstelling...
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR- 27 jaar- 1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 30 jaar - 2e kindje ♡ 16 juni ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 juni ♡ 20 juni Suus83 - 36 jaar - 4e kindje ♡ 21 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 juni Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje ♡ 24 juni ♡ 25 juni Maan14 - tweede kindje Snippie23- 34 jaar - 3e kindje ♡ 26 juni ♡ 27 juni Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje Geneeke - 27 jaar - 2e kindje Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 28 juni Manootje - 36 jaar - 3e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 4-12: xxxsimoneee - termijnecho + gesprek 4-12: Manootje - termijnecho, tevens 1e echo 4-12: Roosxxx - termijnecho + intake 5-12: PlainJane - controle echo 6-12 : Geneeke - afspraak vk + echo 6-12 : Tan89 - termijnecho 9-12: Oilell - termijnecho vk 10-12 Nora92 - 12 weken echo 11-12 Ilona0 - termijnecho ziekenhuis 12-12 : Geneeke - Termijnecho ziekenhuis 17-12: Vame - geslachtsbepaling 18-12: Amoxiclav - echo + nipt 23-12: PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling 23-12: MKR - Echo 23-12: Dinpin - geslachtsb. echo 24-12 : Geneeke - geslachtsbepalings echo 30-12:Maan14 - geslachtsbepaling 31-12: Vame - controle VK 2-1: xxxsimoneee - controle vk 06-1: Dinpin 16 weken controle poli VK 8-1: Dinpin intake en 16 wkn controle vk 16-01: Amoxiclav - echo 17-01: Vame - controle VK 21-01: MKR - 20 weken echo 4-02: Vame - 20 weken echo[/QUOTE]
Gun het jullie ook allemaal hoor! Maar zag het helemaal voor me. Ze zag al wel wat bloed bij m'n baarmoeder maar dat hoefde niets te betekenen .Heb afgesproken dat ik nu het weekend wacht wat m'n lichaam doet. Heel gek maar heb nu elke keer wat krampen. Anders na het weekend maar beslissen wat te doen. Tabletten of curretage..
Snap helemaal dat het onwerkelijk is. Dat had ik ook zo erg met mijn MA. Er voelt niks anders dan een uur voor de echo. Het is dat je het hebt gezien maar anders zou je denken dat alles nog goed zit. Geen bloedverlies, geen tekenen waar je onrustig van zou moeten worden en toch is het overleden. Ik heb zelf toen voor de curretage gekozen omdat ik las dat pillen vaak niet in één keer helpen en ook regelmatig alsnog curretage nodig is. De curretage is mij persoonlijk echt super erg meegevallen. Zo snel lichamelijk hersteld. Het mentale herstel heeft tijd nodig... Sterkte. ❤️❤️
Ja ik denk dat ik daar ook voor ga kiezen al vind ik het dood eng. Maar ben bang dat het anders alsnog moet.. Vind het ook nu zo'n naar idee dat er helemaal geen baby meer komt... Dit was toch echt een welkome verrassing. En voelt heel leeg nu. Ga nu maar proberen even van mij af te zetten. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden
@manootje Jeetje.. weet niet wat ik moet zeggen! Wat verdrietig, wat erg... dit gun je niemand! Heel erg veel sterkte
Hier bleek gelukkig alles goed! uitgebreide echo gehad, baby bewoog weer erg veel en hartje klopte ook precies zoals ze zou willen. ze denkt dat de bmm gewoon heel erg gevoelig is, en ik heb maandag op het werk veel in het magazijn gewerkt dus tillen bukken sjouwen etc. mag evengoed vrijdag terugkomen om nog een keertje te spieken!