Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Gabbel, wat vreselijk naar! Heel veel sterkte!

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Dank jullie wel meiden. Zit er echt even doorheen.

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Jeetje gabbel wat erg!! Heel veel sterkte!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ow nee he!!! Onwijs veel sterkte!!

5. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onwijs veel kracht en sterkte toegewenst de komende tijd gabbel! Duimen hier als nog voor goede afloop. ..

Voor op de lijst: 31-3 intake en vroege echo 16:00 uur

6. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gaan jullie naar de vk of gyn?

7. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Ooo nee, Gabbel wat erg, ik vind dit zo naar voor je. 7 jaar bezig, het is je echt gegunt !

Zit er echt helemaal geen kans in dat het toch nog goed komt ?

Heel erg veel sterkte voor de komende tijd, ik hoop dat je veel steun van je mannetje krijgt en je omgeving

8. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk maar mocht altijd terug komen bij gyn als ik wilde

9. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee nog. Wilde eigenlijk aankomende zondag doen omdat we dan verjaardag van onze zoon vieren, met shirt hoera ik word grote broer. Bij nader inzien toch maar even uitstellen. Maar weten nog niet hoe of wanneer.

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoe en wanneer we het gaan vertellen... Pfff... moeilijk! Wij gebruikte gewoon de condoom en geen idee hoe ik zwanger ben geraakt. Door lezen op internet kan dat blijkbaar. Vriend wilde geen 3e maar is nu bij gedraaid. voorlopig hou ik t nog stil... geen idee tot wanneer!

11. Jasi

Jasi Lid

24 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ben 24 nov uitgerekend (nog geen afspraak bij vk). Superspannend, en durf nog niet echt heel blij te zijn. Het is voor mij de eerste keer (ben 32)

Heel veel sterkte gabbel!

X

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wij vertellen t na de echo.

Gaan opa's en oma's een i love oma/opa romper geven.
    En dan mag onze zoon t vertellen 👍

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Jasi gefeliciteerd!!

14. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Wij hebben het verteld aan mn schoonbroer (die bij ons logeerde toen we erachter kwamen), mn moeder, mn zusje, een goede vriendin, en op het werk aan mn directe collega waarmee ik best close ben omdat we de enige nederlanders zijn binnen een frans bedrijf en aan mn directe verantwoordelijke. Eigenlijk niet op een speciale manier, maar het is dan ook de vrierde haha

Ik twijfel nog over de gyn en de verloskundige. In frankrijk wordt het sowieso een ziekenhuis bevalling, maar ik wil dit keer in een ziekenhuis bevallen dat bekend staat om minder gemedicaliseerde bevallingen. Dat is wel 40 minuten rijden dus daarom kies ik er misschien voor om hier om de hoek door een verloskundige gevolgd te worden, dat scheelt weer heen weer gerij.

15. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Jasi gefeliciteerd ! En leuk we zijn vooralsnog op dezelfde dag uitgerekend !

16. Jasi

Jasi Lid

24 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie, begint langzaamaan door te dringen ;)

@ pirouette, leuk dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn. Hoe reageerde iedereen? Wat bedoel je precies met minder gemedicaliseerd, is dat in fra heel anders dan in nl?

Ik heb het vandaag aan mijn zus en moeder verteld, ze waren superblij en ook verrast (pas 3 maanden serieus bezig). Heb het niet op een bijzondere manier verteld, was ik te ongeduldig voor. Heb hier wel hele leuke ideeën voorbij zien komen.

17. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Hier is een ruggeprik de regel, met alle toeters en bellen.

Bij mijn vorige bevalling wilde ik geen ruggeprik, maar ik kreeg toch zo ontzettend veel snoertjes dat ik niet kon en dufde te bewegen. Het vervelendste vond ik de bloeddruk meter die elke 5 minuten mn arm samen kneep. Dit keer beval ik weer zonder ruggeprik, maar ik wil meer bewegingsvrijheid tijdens de ontsluitingsfase en de persfase en vooral niet helemaal vastliggen met snoertjes !

Dus het wordt een andere kliniek waar slecht 50% van de vrouwen met een ruggeprik bevalt en waar je een geboorteproject op kan stellen met jouw wensen die dan zoveel mogelijk gerespecteerd worden.

18. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Aaaah gabbel.... Nee hè!:( het is je zooo gegund meid......
    Heel veel sterkte toegewenst!

Liefs, xx Daan

19. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Gabbel, wat naar. Hopelijk kan je het snel een plekje geven en lukt het met de ivf snel!
    Heel veel sterkte.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, mijn beste vriendin was.... tot gister :(:(:( 10 weken zwanger, en die hadden we het dus verteld... is het bij haar misgegaan gister, ben er helemaal naar van... waren het weekend net zo blij dat we de zomer/winter alles gezellig samen zouden doen!! pffff,
    heb het mijn moeder net ook verteld, dat is tevens mijn directe collega en moest het haar toch ook van mijn beste vriendin vertellen...

hoe we het de rest gaan vertellen, nou niet te vroeg... en ook niet met een standaard, oh wat stoer, ik word grote broer shirt, maar hoe dan wel... geen idee haha

Deel Deze Pagina