ikke nergens last van... geen misselijk, geen gekke dingen... alleen wat vaker plassen en megaaaaaaaaaaa dip tusen 12 en 14.00 haha, eind van demiddag gaat het ook weer prima, om onzeker van te worden als je nergens last van hebt, maar goed, was bij de eerste ook zo...
Ik heb 22 april intake en echo gyn en 12 mei afspraak gyn Hier ook misselijk maar niet constant! en vooral geen honger krijgen dan word ik ook kotsmisselijk!
Dank jullie wel! Helaas wil het allemaal nog niet echt helpen. Naja, het is nog niet dat ik het eruit gooi, dus het valt allemaal nog mee. Over een halfuurtje ga ik lunchen, hopen dat dat helpt.
VK gebeld, eerste afspraak is 16-4! Dat komt mooi uit, want we wilden het met pasen aan de familie vertellen en dan hebben we de echo al gehad, wel zo fijn MvM gaat ook nog bellen, ben aangestoken door jullie verhalen dus ik wil dat ook gaan doen! Verder nog niet echt klachten ofzo... dus het voelt allemaal nog onwerkelijk (kijk ook af en toe maar even naar de foto met de streep erop, haha!)
ik trek ook steeds de lade open waar de testen in liggen hoor vant weekend op zondag feest met veel vrienden... en ik ben een echt wijndrinker............................. dat word lol.... tuurlijk ga ik zeggen dat ik aan de medicijnen zit en dus geen alcohol mag, maar dan nog zeggen we altijd "jaja, je moet vast wat vertellen" uit de grap enzo... word wel lastig de komende weken haha, wij vertellen het pas met een week of 10/11 denk ik... vooral omdat mijn echt graag wachten wil... die is erg prive met dit soort dingen, en omdat mijn vriendin dus bijna 11 weken erachter kwam dat het mis was... Maar goed, stel je voor je krijgt een miskraam, dan wil je dat toch ook delen? anders weet niemand waarom je verdrietig thuis zit toch?
pfff, 23/4 pas de echo......over 4 week... klinkt als een onoverbruggelijke afstand whahahaha, en ik had me nog zo voorgenomen van elke dag van deze zwangerschap te gaan genieten.... (maar goed, dat lukt ook niet zo goed als nog niemand het mag weten )
Hoi dames... Willen jullie mij van de lijst halen.. Ik heb een miskraam...heel vroeg dus voelt als zwaar ongesteld.. Hierna met frisse moed weer proberen.. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap!
He, Ukkieuk, wat naar!! Sterkte! Hopelijk herstelt je lichaam zich snel en kun je weer met frisse moed beginnen. Babebabe, kan het me goed voorstellen. Toen ik mijn afspraak maakte was het ook nog bijna een maand. Nu nog maar anderhalve week gelukkig, en zelfs dat voelt lang.
Ik kijk af en toe ook naar de test maar wij waren niet bezig met zwanger worden! Morgen doe ik nog een testje vind ze wel licht van mij terwijl hij wel opliep
@ukkiepuk Sterkte meid!! @Aurin dit was mijn mvm test bij mn vorige zwangerschap met 5 weken, maar het verschilt per persoon hoe snel je HCG stijgt! Mijn testen waren nu ook knal paar dagen na NOD, dus mijn HCG stijgt blijkbaar snel..vandaar dat ik zo misselijk ben
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 15 november Klaartje13 (??), ?? kindje 16 november Momo82 (31), 2e kindje 17 november Madeliefje1987 (26), 3e kindje 18 november 19 november Petrouschka (38), 2e kindje Roosje14 (28), 1e kindje Misj (27), 1e kindje DanielleM (23), 1e kindje Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ PCOS (32), 1e kindje 21 november Rainbow86 (27), 1e kindje mama mus (25), 2e kindje 22 november Indiigo (22), 1e kindje Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje ChantalvdPol (??), 1e kindje 23 november Shart86 (27), 2e kindje 24 november Pirouette (34), 4e kindje Jasi (32), 1e kindje 25 november Cindy29 (29), 1e kindje A1988 (25), 2e kindje 26 november 27 november Lovepeet (23), 3e kindje Littledreamer (26), 3e kindje Lentekind85 (28), 2e kindje 28 november Aurin (29), 2e kindje BabeBabe (27), 2 kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart: Bloem- intake vk 24 maart: Klaartje13- 1e echo PCOS- 1e echo gyn Gabbel- nieuwe echo gyn 27 maart: Bloem- eerste echo 31 maart: Mama mus- intake + 1e echo 3 april: Cindy29- 1e echo Misj- 1e echo gyn 4 april: Roosje14- intake vk Pirouette- intake vk 7 april: Rainbow86- intake vk Indiigo- termijnecho Jasi- 1e echo PCOS- 2e echo 8 april: Petrouschka- intake vk en 1e echo Lovepeet- afspraak vk 11 april: Shart86- 1e echo 14 april: Aurin- 1e echo Roosje14- 1e echo 16 april: Lentekind85: intake + 1e echo vk 18 april: Shart86- intake vk Pirouette- 1e echo 22 april: Littledreamer: intake+ 1e echo gyn 23 april: BabeBabe- intake + 1e echo 24 april: Madeliefje1987- termijnecho Indiigo- intake vk 8 mei: Madeliefje1987- intake vk 12 mei: Littledreamer: gyn Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie!
Misselijkheid valt hier mee vandaag of t went? Cola lust ik niet meer smaakt echt vies! Heb ook hele tijd ijzer smaak in m'n mond. Lig nu weer in bed... Kapot na m'n dagdienst!
Ukkiepuk heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je lichamelijk en geestelijk snel hersteld en weer snel zwanger wordt ! Hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad, ik blijf dus voornamelijk positief. Nog 3 weken tot de echo.... Lentekind welkom en gefeliciteerd !
Vandaag heb ik geen last van kwaaltjes gehad! Morgen wil ik t mijn beste vriendinnetje in vertrouwen vertellen en mijn vriend verteld t zo tegen schoonouders. Ik verwacht niet echt enthousiaste reacties.... Ik kan wel weer heeeel moeilijk naar de wc!