Ukkieuk.. heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel weer zwanger Little dreamer.. ik ben beniewd wat een CB test er van zegt, wanneer was je NOD? babe.. Ik weet niks tegen obstipatie, als alleen gezond eten, fruit en vezelrijk voedsel.. Tegen misselijkheid; inderdaad kleine slokjes cola en zorgen dat je geen lege maag hebt, is natuurlijk makkelijk gezegd, als je flink misselijk bent heb je geen trek maar probeer toch iets te eten Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo moe is, dacht al dat het aan mij lag. Ben blij als het weekend is, uitrusten!
Een hoop onzekerheid hier nog lees ik... Wat vervelend is dat toch... Ik hoop dat er een heleboel kloppende hartjes te zien zullen zijn! Ik kan het na de echo pas echt geloven denk ik! Komt ook omdat ik (in tegenstelling tot de eerste zwangerschap) echt nauwelijks iets merk... Heeeel klein beetje voel ik m'n borsten en misschien iets vermoeider, maar we hebben ok een rare week achter de rug... Nou ja, ik hoop maar dat het niks betekend... Laatst was er ook iemand in m'n omgeving die niet zoveel last had en daar was het vruchtje met 5 weken opgehouden met groeien... Zou toch echt jammer zijn... Wederom wachten dus! Het houdt niet op😉 Nou, dat was mijn geklaag, fijne dag vandaag allemaal!
mijn 1ste dag van mijn laatste menstruatie was 17-2 cyclus 31 dagen 19--3 moest ik ongi worden. Ik heb zo een app waarin ik kan zien wanneer ik ongi moet worden. Ik herinner me nog dat ik dik vruchtbaar slijm had en dat was later dan die app zei dat ik vruchtbaar was. Maar dit boeide me verder niet omdat we het met condoom gewoon doen.
Als ik er van uit ga dat 19 toen ik bruin verloor de innesteling zou zijn geweest dan zou ik nu precies 4 weken zijn.
Met 4 weken zei mijn Cb ook 1-2weken met 4.4 zei die 2-3 En dinsdag met precies 5 weken zei die +3 dus als je nu pas 4 weken zou zijn, zou het kloppen Kwaaltjes: zegt helemaal niets dus niet druk om maken dat je die nu amper hebt de laatste keer allerlei kwaaltjes en toch kwamen wij er met de 8 weken echo achter dat het vruchtje ergens rond de 5 weken gestopt is....
Hoi hoi Obstipatie: me zusje heeft hier veel last van.. En haar had de dieetiste aangeraden om: Smorgens te beginnen met een sinaasappel en een kiwi met 2 glazen water op een nuchtere maag. (Bij haar hielp het!?) (niet meteen eerste dag resultaat! Na 3dgn t zelfde doen wel) En verder.. Veel vezelrijke dingen eten Liefs, Daan
voor de lijst: mijn leeftijd mag naar 27 jaar Fijn weekend meiden, ik ga lekker relaxen in de zon en komende dagen ook! sterkte allemaal met de zwangerschapskwaaltjes!!
roze afscheiding is begonnen ik ga jullie verlaten! Heel veel succes met jullie zwangerschappen hoop dat jullie over zo een 8 maanden allemaal wolken van babies in jullie armen hebben
Kan je roze afscheiding met de innesteling te maken hebben, dat je daarom nog maar zo'n licht streepje op je test had? Ik hoop voor je dat je voorgevoel niet juist is.
Sterkte litlle dreamer Al relatief viel met een miskraam hier, is dat 'normaal'? Bij mijn vorige lijst hadden we er 2 in totaal op 9 maanden.. De vermoeidheid is hier ook toegeslagen..en ik kan het niet echt gebruiken, zit midden in een drukke periode op werk en studie 😋 maar gewoon even mijn hoofd neerleggen, oh, dat is fijn haha.
ahhh neee sterkte!!!!! Op mijn lijst in november hadden wij er 10 met een miskraam incl ik zelf.... dus wat is normaal!