Sterkte Gabbel en Littledreamer! Wat super Momo, ik volgende week maandag! Vind het heel spannend! Vanmorgen stond mijn vriend naar mijn borsten te kijken. "Wow, heb jij ook gemerkt dat ze echt supergroot zijn geworden?" Ik moest heel erg lachen. Ja, natuurlijk heb ik dat gemerkt. Ze zijn van zichzelf vrij klein, dus het valt ook nogal op. Vind het wel een goed teken, al weet ik dat het niks hoeft te betekenen.
Wat hebben jullie allemaal vroeg de afspraak mogen maken! Ik kan dinsdag voor het eerst bellen, dan ben ik 6 weken. En dan is de eerste afspraak ergens tussen 8 en 10 weken. Duurt nog zo lang!
@cindy, hoi ik zie dat jij ook weer zwanger bent! Wat fijn zeg! Gefeliciteerd. Ik heb van de week een positieve test gehad! Dus ik ook weer in ronde 4 na Mk zwanger. Ik hoop dat t voor ons beide goed gaat dit keer. Sterkte met alles en geniet van het moment. X
oh wat super Gefeliciteerd ik ben idd ook weer in ronde 4 na Mk Zwanger... totaal onverwachts ik hoop ook zo dat het dit keer wel goed gaat, ik mag gelukkig donderdag al voor mijn eerste echo.... juist door die mk mag ik nu al met 6.2 weken ik ga heel hard voor jou duimen dat het dit keer goed gaat! Liefs
pffff, ik heb nu constant een onbestemd gevoel in mijn buik, vannacht ook tijdje gehad, buikpijn, maar niet echt rommelende darmen, maar ook niet ongikrampen ofzo... voelt heel gek, zou dat baarmoedergroei zijn? (nu mijn vriendin een MK heeft gehad, vind ik alles veel enger )
ik ben ook onzekerder geworden door meerdere miskramen in mijn omgeving... Maar ja... gister sprak ik er met een vriendin over en die zei: mocht het zo zijn, dan kan je er echt helemaal niks om doen, het is verdrietig zoiets, maar je kan er echt niks aan doen.. Mij helpt het in elk geval om alles weer even van me af te zetten! Rommelende darmen en wat krampen zijn volgens mij ook veel voorkomend, kan zeker door de groei zijn, alles moet weer even zijn plek vinden in je buik nu... Dus probeer je niet teveel zorgen te maken! (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het!)
Ik heb t ook hoor krampen, bandenpijn, zeurende steekjes. Ene moment heb ik diarree andere moment hele harde ontlasting. Dus dat voel ik ook rommelen... Vandaag echt een off day enorm hormonaal nergens zin in. Moe misselijk hoofdpijn. Zal je net zien als me vriend 24 uurs dienst heeft en t mooi weer is en ik kleine man mag vermaken. Voel me onwijs schuldig maar hij zit nu toch echt voor de tv en ik lig in bed...
Zoo 1e verjaardag van onze prins zit er weer op. Allemaal uitgeteld haha. Had het er wel zwaar mee met dat we het vandaag niet verteld hebben gewoon omdat ik het van de daken zou willen schreeuwen! ! En vandaag nieuwtjes gehoord dat kennis 10 weken zwanger is, ik wilde het ook zooo graag vertellen! Eerst morgen heel spannend de echo. De vorige keer in december goede echo gehad met ruim 8 weken. Alles e r op en er aan met kloppend hartje en toch 4 dagen later bij intake slecht nieuws gehad. .knijp hem echt!
Dames! Ik ben er nog. Druk chaotisch weekend gehad dus geen tijd, sorry. Er bestaat geen app hiervan wel? Zou makkelijker zijn. Wij hebben donderdagavond echo gehad en zij zag een hartje! Wij niet, maar ze zag nog iets raars en wilde dat ik even langs de gyn ging. Dat dus vrijdagmiddag gedaan, vol spanning. Maar zij zag niks geks en nu hebben ook wij het hartje gezien. Wat bijzonder is dat zeg. Vrijdag was het net 6 weken. We hebben het gisteren al bekend gemaakt... manlief kon het echt niet meer voor zich houden, we hadden er echt ruzie om. Hij heeft het ook al tegen teveel mensen verteld die geen voorrang hadden... Dus besloten er wereldnieuws van te maken. Helpt me wel om blij te zijn, maar voelt nog steeds als, "ze zijn pas 6 weken" . Maar ja het is toch zo! Moe ben ik al een paar dagen, sinds zaterdag ook regelmatig misselijk, blegh.
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 15 november Klaartje13 (??), ?? kindje 16 november ♥ Momo82 (31), 2e kindje 17 november Madeliefje1987 (27), 3e kindje 18 november 19 november Petrouschka (38), 2e kindje Roosje14 (28), 1e kindje Misj (27), 1e kindje DanielleM (23), 1e kindje ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ PCOS (32), 1e kindje 21 november Rainbow86 (27), 1e kindje mama mus (25), 2e kindje 22 november Indiigo (22), 1e kindje Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje ChantalvdPol (??), 1e kindje 23 november Shart86 (27), 2e kindje 24 november Pirouette (34), 4e kindje Jasi (32), 1e kindje 25 november Cindy29 (29), 1e kindje A1988 (25), 2e kindje 26 november 27 november Lovepeet (23), 3e kindje Lentekind85 (28), 2e kindje 28 november Aurin (29), 2e kindje BabeBabe (27), 2 kindje Werveltje (28), 1e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje[/ 31 maart: Mama mus- intake + 1e echo 3 april: Cindy29- 1e echo Misj- 1e echo gyn 4 april: Roosje14- intake vk Pirouette- intake vk DanielleM- 1e echo 7 april: Rainbow86- intake vk Indiigo- termijnecho Jasi- 1e echo PCOS- 2e echo 8 april: Petrouschka- intake vk en 1e echo Lovepeet- afspraak vk 11 april: Shart86- 1e echo 14 april: Aurin- 1e echo Roosje14- 1e echo 15 april: Werveltje: 1e echo gyn 16 april: Lentekind85: intake + 1e echo vk 18 april: Shart86- intake vk Pirouette- 1e echo 23 april: BabeBabe- intake + 1e echo 24 april: Madeliefje1987- termijnecho Indiigo- intake vk 8 mei: Madeliefje1987- intake vk *-tjes Gabbel Ukkieuk Littledreamer Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie!
Wat super, een <3! Mama mus, laat je weten hoe het is gegaan vandaag? Gisteren een volleybaltoernooi gehad. Superleuk, maar omdat ik misselijk wordt als ik honger krijg moest ik de hele dag door eten. Er was echt niet tegenaan te eten. Dat ik echt bang was dat het op ging vallen (en schoonmoeder en neef van mijn vriend waren erbij, dus kon echt niks laten merken).
ik nog steeds geen misselijkheid en nergens last van, vraag me af hoe dat werkt....? want heb wel HCG net mijn laatste test erdoorheen gejaagd, en die was knaller dan knal whahaha, Maar blijkbaar reageren mijn boobs en maag niet op hcg ofzo MVM net afgebeld helaas, die komt morgenavond pas! ach, heb ik dan weer een mooie test erbij
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien Bloemmeke! Je moet niet denken wat andere mensen van jullie nieuws zullen vinden, als jij het wil vertellen moet je dat gewoon doen. Het is jullie baby J Wat naar little dreamer! Veel sterkte meid Gabbel, hopelijk is het snel achter de rug en kun je naar huis, lijkt me echt vreselijk voor je dit, heel veel sterkte! Momo, jij ook een kloppend hartje gezien, gefeliciteerd meid Babebabe, geniet er nog maar van dat je geen kwaaltjes hebt Ik heb donderdag mijn eerste echo, ben nu al zenuwachtig haha. Ik voel 'gelukkig' nog steeds van alles. Maar dat wil ook niks zeggen lees ik hier net. Ik ben blij als de eerste 12 weken voorbij zijn
nou, ik hoef er niet nog maar van te genieten, haha,had vorige zwangerschap ook geen kwaaltjes hoor!! helemaal niks, pas aant eind last van m'n bekken/rug, ben gewoon een mazzelaar!
Haha, mazzelaar. Bij mij valt het nog mee, maar borsten groeien enorm en die misselijkheid begint langzaamaan wel vervelender te worden. Ach, ik weet waar ik het voor doe!