Ooo shart ik vind dit echt verschrikkkelijk voor jullie. 2 x achter elkaar dat is emotioneel nog zwaarder en dan ook met de gedachte in je achterhoofd dat jullie wens voorlopig op een laag pitje gaat... heel veel sterke voor de komende tijd ! Misolle ik hoop dat je snel terecht kan !
Oh wat fijn dat je dat herkent! Dit herkende ik niet van de eerste zwangerschap namelijk, haha! Maar het blijft daarmee wel heel spannend ja! Ik denk dat de hormonen nu gaan beginnen bij mij... weer meer slijm, mijn borsten zijn nu ook echt gespannen en ik word wat vermoeider (hoewel ik niet helemaal weet of dat niet een combinatie van de afgelopen week en hooikoortsklachten is) Nou ja, geen bloed is goed denk ik dan maar! Over 2 weken weten we meer
Oh Shart... wat ontzettend Kl*te voor jullie!!! Ik snap dat je er dan even helemaal doorheen zit... heel heel veel sterkte hoor! Hoop dat alles goedkomt en dat je uiteindelijk een mooie zwangerschap zal krijgen als jullie weer beginnen! En Misolle, wat super spannend! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!!!
Shart, Ik wil je hierbij mijn medeleven tonen.. Heel veel sterkte! Met dit oo zo dubbele pech!! Ik hoop.. Dat je ooit het geluk weer mag krijgen op het moment dat jullie er weer klaar voor zijn! Sterkte.. Xx
Dank jullie wel lieve meiden. Zoals ik al zei ik hoop dat jullie allemaal over 8 maandjes wolken van babies hebben!
Gisterenavond na het afvegen een sliertje helderrood bloed op mijn wc papier ik ga er maar van uit dat het alweer mis is
Goedemorgen allemaal, Het is weer even geleden sinds ik heb gereageerd. Ik heb wel meegelezen, maar ik vind het allemaal nog zo eng in de eerste 3 maanden. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel Voor de meiden waar het bij is mis gegaan; wat ontzettend erg. Ik leef echt met jullie mee! De natuur is mooi en wreed tegelijk. Afgelopen weekend wilde we mijn broer en zijn vrouw vertellen dat we een kindje verwachten en wat denk je... zij ook! Haha! Echt geweldig! En alsof we het hebben afgesproken, we zijn even ver Niet te geloven he! Heel spannend allemaal, maar we kunnen het nu allemaal echt delen met elkaar. Zo bleek ook dat zij morgen ook een intake bij de verloskundige heeft haha! En ik een uurtje later. Echt heel grappig. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. 14 april kan ik pas bij het echocentrum terecht. Ik heb lekker die dag vrij genomen van mijn werk, dan hoef ik alleen maar daarmee bezig te zijn. Ben wel heel benieuwd! Het lijkt me zo heerlijk om het hartje voor het eerst te horen kloppen. Alsof dat pas echt bewijs is dat er een kindje zit.
Shart86: wat ongelooflijk klote voor je! Heel veel sterkte toegewenst samen! Het is jullie zo gegund. Hopelijk beter nieuws na de zomer en dat jullie beebje dan blijft plakken. Sterkte. @Misolle en Cindy29: hopelijk valt het mee en is het niets ergs! Ik duim voor jullie allebei dat het goed komt.
Shart, wat ontzettend naar! En Misolle en Cindy, hopelijk valt het mee en zien jullie allebei snel een kloppend hartje! Pfff, het wordt wel spannend gehouden hier in de groep zeg! Ik begin steeds vermoeider te worden, steeds vaker misselijk en mijn borsten blijven echt heel groot (voor mijn doen dan). Lastig met werk, studie, huis, etc., maar ik weet waar ik het voor doe!
hier nog steeds weninig last... alleen darmen en afwezigheidsgevoel in mijn hoofd, maar geen zere boobs en misselijk......
@Shart:Neeee! Wat rot zeg, alweer! Hopelijk heb je wat steun van vrienden om je heen, want dit is heel verdrietig! Veel sterkte, en neem de tijd om dit te verwerken!
@Misolle en Cindy: Voor jullie heb ik een kaarsje branden, hopelijk betekent jullie bruin/licht bloedverlies niets ernstigs. Ik duim voor jullie dat het goed zit!
voelen jullie je buik ook constant? is het geen darmkramp dan is het wel soort spierpijn gevoel, word er behoorlijk onzeker van steeds, grrrr, hoop dat het allemal maar bandenpijn is ofzo... man, wat duurt drie weken wachten tot een bevestiging dan lang zeg pfff en straks is het eind november en vragen we ons af waar de tijd geblevne is haha
Dank je wel dames! Ik heb om 2 uur mijn echo, dus ik zit nu totaal in de zenuwen af te wachten tot we die kant op kunnen. Hoe gaat het bij jou Cindy?
Dag dames, mag deze zwangere dame (al voelt het nog niet echt zo) zich hier aan bijvoegen? Ik ben 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje, volgens mijn berekening uitgerekend op 21 november. We hebben onze eerste echo op 30 april. Ik klets ook al mee in het November 2014 uitgerekend! topic maar dit is nog specifieker voor de tweede november periode
Bedankt Chantal Jij bent een dag later dan ik uitgerekend zie ik? Ook je eerste kindje! Spannend hoor.
Alles was goed! Een heel mooi kloppend hartje gezien en de groei lag precies mooi op schema. Wel de reden van het bloedverlies ontdekt, het was in aanleg een tweeling Ze konden twee dooierzakjes zien, waarvan 1 hele mooie met een vruchtje eraan en eentje met niks meer eraan. Kan allemaal geen kwaad en de kans dat het misgaat is nu door het mooie hartje gezakt naar 3 tot 5%. Ben helemaal blij!
Wat ontzettend fijn om te horen!!! Bizar zeg, van die tweeling. Wel heel fijn dat 1 van de 2 nu zo enthousiast aan het groeien is! Weet je nu al wat preciezer hoe lang je zwanger bent?