4 april: Roosje14- intake vk Pirouette- intake vk DanielleM- 1e echo Veel plezier bij de intakes en met de 1e echo dames!
aaaah, al die kloppende hartjes, wat leuk!! pfff, dit weekend verjaardag............ van onszelf ik ben woensdag jarig, mijn man zaterdag, dus we houden het zondag... helemaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin om alles te regelen!! maar goed.... we zijn er gelukkig wel in 1 x af
Mijn volgende echois 22 april. Ik had totaal niet verwacht dat het er twee konden zijn, Misj, we waren echt totaal verbaasd. Maar we zijn vooral blij dat we er nog eentje met een mooi kloppend hartje over hebben! Zometeen naar een enorme megastore met babyspullen. We mogen van onszelf nog geen grote dingen kopen, maar wel iets leuks om de goeie echo te vieren
Misj Proficiat met het mooie kloppende hartje! Hier gaan we ook nog niet echt dingen kopen, maar ook wij moesten gewoon even de goede echo vieren... vooral omdat ik overtuigt was dat het weer mis was (vanwege die krampen en dat bloed)
Pfff ik word helemaal onzeker en ongerust van alle slechte berichten Kennisje heeft net met 10 wkn geen hartactie meer bij de baby.. En een zoon van collegaatje hebben gister de bevalling op gewekt bij 17 wkn omdat t kleine ventje lichamelijk zoveel zou mankeren dat t geen leven zou hebben. Zucht zo verdrietig... Als t maar goed mag gaan!!!
Oh thanks voor de tip MisJ! ik heb toevallig cetrizine in huis, dus als de gyn zegt dat die okay zijn, ga ik er toch eentje nemen vanavond... Afgelopen nacht wakker gelegen van al die pollen ellende, haha! Zal ook mijn huisarts maar eens een bezoekje brengen dan en Aurin: jeetje wat een heftig nieuws... dat is niet bemoedigend nee... Zwangerschap afbreken met 17 weken, pfoe... doet me denken aan mijn vorige zwangerschap, toen dachten we even dat we dat ook moesten doen (zoontje had een afwijking), dat voelde echt als het einde van de wereld, zo verdrietig! Gelukkig is het bij ons allemaal goed gekomen (hoewel ik nu dus wel wat voorzichtig ben met onbezorgd blij zijn door onze ervaring), maar ik heb altijd ontzettend te doen met mensen die dat moeten meemaken... Bah!
Ooooooh dames!!! Ik ga op van de zenuwen... Een dagje vrij.. Me huis blinkt en ik hou het niet meeeeeer!!! Ik ben zo bang! Indd ook veel negatieve berichten in omgeving.. Meer kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Ik vind het allemaal dood eng!! Vandaag om 15.40 onze eerste inwendige echo bij de huisarts en een advies (vk of gyn) Als...... We een positieve echo hebben.. Gaan we het vanavond mijn zusje en haar vriend vertellen (aanstaande peetouders Hihi) En morgen komen dan onze ouders eten en serveren we bij de koffie droge beschuiten! " Tsjaa we weten immers nog niet welke kleur toch Hihi" Was eigenlijk de bedoeling om het met mijn verjaardag te vertellen over 3,5 week.. Maar dat hou ik nu echt niet meer vol!!! Ooh ik kan niet wachten.... Vanavond, laat ik jullie wat weten! En stuur een beetje positieve energie richting brabant aub!! Pppff... Hihi Xx liefs, daan
Positieve energie, coming your way!! Ik snap je helemaal hoor! Maandag mijn eerste echo en ik ben echt bloednerveus.
Hier al de hele dag misselijk blegh word erger als ik honger heb, maar kan niet eten als ik misselijk ben cola wil ook al niet helpen pff gelukkig nog niet hoeven overgeven! Vervelend maar voor een gezond beebje heb ik alles over
Ik weet precies hoe je je voelt. Wat een dag... Ontzettend misselijk, eten helpt maar heel tijdelijk en het overgrote deel van de mogelijke eetwaren zie ik echt niet zitten. Ook niet overgeven, maar zou bijna hopen dat dat zou kunnen. Wie weet zou het helpen... Ook koud en moe. Leuk, vooral omdat ik alle taken nog gewoon moet afronden, want de rest van de wereld heeft geen idee... Goh, wat een gezellig bericht! Ach, je hebt gelijk hoor, voor een gezond kleintje heb ik ook echt alles over.
ik ben de gehele dag wazig, gewoon compleet afwezig en kan mij niet tot werken zetten, het is echt dramatisch!!
Herkenbaar, dat wazig zijn. Daar heb ik ook last van! Collega's blijven ook maar dingen vragen en ik heb er serieus de puf niet meer voor