Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Sh*t werveltje :( Wat enorm rot voor jullie :(

Ik begin ook wel ongeduldig te raken, zeker omdat het nog ruim 2 weken duurt voor de eerste echo.

Oh, en die misselijkheid :( Ik ben het zo niet gewend, voel me er helemaal naar van :(

2. Rainbow86

Rainbow86 Lid

29 dec 2013
    45
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb me een tijdje stil gehouden, wilde graag wachten tot de eerste echo. Was bang dat het mis zou gaan. Maar vanmiddag de echo gehad, en het hartje klopte. 😄

Wel 2 dagen teruggezet, maarja dat kan nog veranderen. Over 3 weken (30april) mogen we weer kijken naar ons beebje 😍

Verder denk ik dat het een jongen wordt.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hoop dat ze je kunnen helpen Werveltje! Sterkte met dit een plekje geven.

Tot nu toe doet de medicatie niks... Innige relatie met de toilet.
    Baal enorm. Kan zo echt niet werken. (Werk in de thuiszorg en bij iedereen maar naar toilet rennen trek ik niet).
    Maar wil me ook niet ziek melden nu al :(

4. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Werveltje: wat een klote gevoel moet dat zijn....... ?€)(;4:.://57!&@@"'bah heeeel veel succes en sterkte?!

Verder ook weer tegenovergesteld positief nieuws!!

Wat fijn!! Weer kloppende hartjes!
    Helaas ook mensen die heel misselijk zijn.. Hopen dat de pilletjes aanslaan aurin!
    Ik heb tot nu toe nergens last van buiten t moe zijn om... "Afkloppen!!"

Na een kloppend hartje gaan 95% van de zwangerschappen goed! We houden goede moed dames!

Liefs xx

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Proe Werveltje, heel veel sterkte! Vreselijk die verhalen, wordt er verdrietig van.

Elke dag is weer spannend, ik had van te voren nooit bedacht dat ik me er zo druk om zou maken.
    Voor alle dames die ook nog geen echo gehad hebben, we houden de moed en het geduld er in.

6. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werveltje wat naar. Hopelijk kan de arts snel iets voor je betekenen!

Gefeliciteerd meiden met een kloppend hartje! Bijzonder he?

Ik heb gister gehoord dat mijn schoonzusje ook zwanger is. Uitgerekend op dezelfde datum!! Voor hen de eerste, erg spannend, en leuk om het 'samen' te doen.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Dubbel genieten

8. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    @Werveltje, he bah. Wat ontzettend balen! Heel veel sterkte en hopelijk snel een plakkert!

@Aurin, sterkte met die misselijkheid. Ik zit er ook ontzettend mee, maar zolang ik vaak iets kleins eet is er enigszins mee te leven.

@DanielleM, die statistiek was ik al een tijdje naar op zoek. Wat fijn om dat te horen!

@Momo82, wat leuk! Samen genieten!

@hier, een intens drukke dag voor de boeg. Moet echt heel veel doen... Zometeen maar een bootlading crackers in mijn tas stoppen...

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    he bah, werveltje, wat klote!! maar hopelijk met medicijnen blijft de volgende plakken meid!!

echo... nog twee weken wachten, lijkt een eeuwigheid idd!! ben dan 8+5 als ik de echo heb.... krijg ik dan daarna met 12 weken ook nog een termijnecho? onze VK heeft nu zelf echoapparatuur, hadden ze vorige x niet, moest ik voor termijn naar ZH

verder hier nog hetzelfde, ben moe, wazig en geobstipeerd :) verder prima :p

10. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    @werveltje: heel veel sterkte met het verlies meis!
    Hopelijk kunnen ze wat aan het dunne slijmvlies doen, zodat je de volgende keer onbezorgd zwanger mag zijn.

11. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @rainbow gefeliciteerd!

@werveltje heel veel sterkte!

@aurin beterschap, hopelijk knap je snel op!

@babebabe ja je krijgt dan nog een echo ;) termijnecho krijg je tussen de 10 en 12 weken

@hier sinds een paar dagen weer last van ongiekrampjes, weet dat het erbij hoort maar toch word ik daardoor weer onzeker pff

12. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    @Cindy29: ik heb af en toe ook vlagen van menstruatiekrampen, schiet je toch weer in de stress he? :(
    Ik ben blij als ik de 13 weken voorbij ben... ik durf me nog niet te ontspannen.

13. Jasi

Jasi Lid

24 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ook wij hebben een kloppend hartje gezien! Was echt super!
    Alles ziet er goed uit en ik loop op schema.

Afgelopen dagen wel vreselijk in de stress gezeten, had weer last van licht bloedverlies, maar er is dus niks aan de hand.
    Echoscopiste zei dat dat vaak voorkomt omdat het nu allemaal zo goed doorbloed is en er makkelijk een bloedvaatje kan knappen.

Pff zal allemaal wel, maar niet goed tegen de onzekerheid!
    Nu kan ik toch wel een heel klein beetje ontspannen.

Ik leef met de meiden die nog op een echo moeten wachten. Nog even!

30 april is mijn 10 weken echo.

Liefs

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, lijkt mij ook verschrikkelijk bloedverlies, heb ik tijdens mijn vorige zwnagerschap geen enkele x gehad, dus zou me er ook druk over maken hoor, maar inderdaad... het schijnt er best vaak bij te horen...

man, ik kan echt niet wachten tot 23 april haha, gelukkig vandaag druk opt werk, morgen onze zoon voort eerst naar de basisschool!! dus dat vind ik ook heeel leuk en spannend :) hij gaat proefdraaien morgen, volgende week weer, de week daarop nog een keer dan meivakantie, en vanaf 6 mei gaat hij volledig naar de basischool.............. heeeeeeel gek idee!!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb vandaag weer gepoept! woehoe! (....................)

16. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    Haha Babebabe, fijn dat je weer hebt kunnen poepen :).. Lijkt me een hele grote stap om je kleine naar de basisschool te brengen.. spannend!!

Ohhh werveltje.. heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een plakkerd hebt!

Aurin.. beterschap, lijkt me heel vervelend om steeds zo misselijk te zijn!

Hier gelukkig weinig last van misselijkheid..
    Vanochtend heb ik bloed verloren.. Eerst bloed bij de urine en met afvegen, later een flinke stolsel erin.. schrok er heel erg van! Mijn vriend heeft meteen de gyn gebeld en een uurtje later konden we terecht voor een spoed echo.. Gelukkig is alles goed met de beeb, het hartje klopt goed en hij/zij was erg beweeglijk. Het bloed is waarschijnlijk nog afkomstig van een innesteling. Het was gelukkig ook niet helderrood en ik heb geen krampen gehad.. Dat was even schrikken!

17. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    @Aurin: beterschap! Hopelijk is je misselijkheid snel over.

@Misj: dat is schrikken zeg! Een bloedstolsel. Gelukkig was het van de innesteling. Fijn dat je een spoedecho hebt gekregen, ben je weer gerustgesteld :)

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Na een paar dagen met afwisselende misselijkheid vandaag weer een dag waarop ik de hele dag door kan eten en een honger gevoel heb.
    Probeer het wel te beperken door niet de hele tijd te eten en veel water te drinken.

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames,
    ik heb mijn echo gehad,
    en er was niets op te zien
    alleen een vruchtzak,
    hun beweren dat ik niet verder kan zijn an 5,weken nogwat,