Oh wat rottt Butterfly! Heel veel succes en sterkte! Wanneer heb je precies echo? Want je bent nu 8 weken zoals internet het zegt maar de vk 5 a 6 weken?
Gefeliciteerd Aurin! Ga je nog wat leuks doen op je verjaardag? Dikke knuffel aan Butterflynova, keep your head up, ik duim voor je dat alles toch goed zit!
Nee niet echt, lig nu weer in bed. Nog altijd een dweil door misselijkheid en voorhoofdsholteontsteking.. Komt straks wel wat visite. We vieren t pas in juli, mijn vriend wordt in sept 30, mijn zoontje in juli 5. En z'n verjaardag is pcies t midden tussen mijne en die van m'n vriend. Dus dan groot feest met springkussen en bbq 👍
Dankje. De eerste afspraak met de vk staat op 30 april. Deze stond al maar wilde graag eerder. Gisteren was geen vk maar dame van het echobureau die opleiding voor echo's e.d. heeft gedaan. Ik weet niet in hoeverre dat verschil maakt, ik legde haar mijn berekening uit omdat ik me toch wel zorgen maakte om wat we zagen, of eigenlijk niet, maar zij bleef heel kalm en zei dat het nog alle kanten op kan. Thanks Faye23, lief! Doe mijn best.. we willen dit zo graag.. en we hebben er beide totaal geen verstand van dus moeten maar af gaan op datgene we te horen krijgen.
@butterflynova; kan je niet je VK opbellen en je zorgen met haar delen? En dat ze je miss als het kan toch eerder ziet dan de 30e? Dikke twee weken hiermee rond lopen lijkt me enorm stressig...
Precies, moet je je echt niet bezwaard voor voelen mocht je dat doen! Ik heb gister ook mijn vk gebeld (heb die ook nog niet eens gezien, as dinsdag pas intake) omdat ik me zorgen maakte over de kruimel aangezien Sky de waterpokken nu heeft! Was daarna wel enigzinds gerustgesteld!
Ik twijfel enorm daarover @Faye23, nu kan zij waarschijnlijk ook niet meer zien dan het echobureau.. De afspraak zou wellicht wel iets vooruitgeschoven kunnen worden, ben alleen zo bang dat we dan definitief te horen krijgen dat het mis is. Lijkt me zo moeilijk..
Dat snap ik heel goed Butterfly... Wou dat ik iets voor je kon doen behalve voor je duimen en aan je denken!
Hi ! Nieuwe dames gefeliciteerd en dames met een goede echo ook!! Voor de rest die nog moeten of nog afwachten op goed nieuws; hier wordt druk geduimd!! Pff weekend bijna weer voorbij. Afgelopen week onwijs druk gehad omdat we op het werk een nieuw computer systeem hebben. En de misselijkheid is duidelijk aanwezig. Ik gruwel van brood en kookluchtjes. Dus ook koken is er niet meer bij. Gelukkig nog niet gespuugd al zou het denk ik soms zooooo opluchten. Voel van alles in mn buik veel pukkeltjes overal. Borsten die 2x zo groot zijn. Veeel afscheiding en totaal geen behoefte aan intimiteit. Woensdag gelukkig 2e echo al en hopen dat die goed is. Bij laatste miskraam met 8 weken goede echo gehad, 3 dagen later bij intake foute boel. Dus de komende week is even spannend. Ook druk bezig geweest met een manier bedenken om het blijde nieuws te vertellen. We willen het misschien toch vertellen met pasen. Onze zoon is vorig jaar op 2e paasdag geboren. We hebben nep eieren gekocht die je kan openen en zelf kan vullen. Nu nog even bedenken wat we er in doen. Oops het is weer een heel verhaal Fijn weekend! !
wij hebben 23e de echo, week later word zoonlief 4 jaar, denk dat we hem op zijn verjaardag tshirt met Big Brother erop aan doen, ben benieuwd hoeveel mensen het dan in de gaten hebben hahaha
Ik moet echt even klagen! Ben zojuist door m'n rug gegaan. Nou is m'n rug m'n zwakke plek. Bij de 1e ook erg last gehad en bekkeninstabiliteit gehad. Nu dus net bij t pakken van m'n glas van de salontafel tjak schoot erin. Had al lage rugpijn maar nu kan ik wel janken. Was dat misselijk zijn en dat volle snot hoofd nog niet genoeg? Hoop dat ik maandag kan werken, heb me net beter gemeld dit kan toch niet zo doorgaan... Zo pril zwanger en al niet meer me werk kunnen doen. *einde ego baal moment, en einde verjaardag...*
Aurin, wat ben je ook een zeur, als dit zo nog 7 maand doormoet... Wat ontzetten klote!! maarre, je doet er niks aan he?! hopen dat alles na 14/16 weken beter word!! in ieder geval de misselijkheid e.d.... rugproblemen weet ik niet, dat blijft megazwak altijd idd.. doe in ieder geval lekker rustig aan! hier weer bedtijd, ben alweer kapot!
Ja erg he, zeikwijf ben ik! 😝 Maar t is gewoon Kortom Uitermate Teleurstellend... Hoop idd dat de rest straks stopt al helpt de medicatie goed nu! Ga maandag maar verwijzing halen voor fysio gelijk maar aanpakken die handel! Maar in de zorg werken is niet handig...
Hoi dames, hier weer even een berichtje van mij Ik merk dat ik een stuk rustiger in de zwangerschap sta dan de vorige keer, ik hoop dat dat ook zo blijft.. Wel vind ik het ook erg lang duren nog tot de afspraak (23 april), zou graag eerder willen, dus bel morgen even de vk om te kijken of ik toch eerder kan Verder is het hier misselijkheid alom, en de moeheid wordt steeds erger. Om dat opeens af te wisselen met een dag waarop ik nergens last heb. Ik heb zin in eind november, jullie ook?
ik zit ook te twijfelen of ik eerder kan komen, ik blijf toch een beetje nog afstand nemen van het feit dat ik zwanger ben.... omdat mijn buuf ook dacht 11 weken zwanger te zijn en met 8.5 de kleine al gestopt was met groeien................ heb deze x veel meer het idee, het zal nog wel mis gaan, dan kan het alleen maar meevallen......