Zoo.. Even heel wat pagina's terug gelezen.. Heb het erg druk gehad en dus geen tijd gehad om op het forum te zitten.. Wat zijn er in die dagen toch weer veel dingen gebeurd! *tje.. Hartjes.. Mooie echo's! Ik heb de 9 weken gekust gisteren en morgen krijgen wij onze tweede echo. Ik hoop dat alles nog goed is met onze ukkie! Ben ontzettend zenuwachtig en bang..... (Negatieve verhalen omgeving) en maak mezelf ontzettend gek... Lig er snachts wakker van!! Wij gaan we voor een nekplooimeting. Meer het gevoel dat je je er op kan voorbereiden/verdiepen ipv verast te worden. Als het levensvatbaar is.. Is het ook voor mijn gevoel hartstikke welkom! Mijn vriend denkt daar helaas iets anders over.. (Kijkt weer naar de maatschappij etc.) Maar dat zien we tegen die tijd dan wel..... Tussen de 12-13 weken krijgen we daardoor een echo en test. Spannend............
@ButterflyNova: wat vreselijk verdrietig! Ik wens je veel sterkte! En natuurlijk hoop ik dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan wel goed blijft gaan!
Gefeliciteerd voor de meiden met de mooie echo's!! @hier: sinds twee dagen wat onzeker, ik voel me veel minder of niet zwanger. Vanochtend op de basisschool liet een kindje een zwaar boek (met de scherpe hoek van het boek) op mijn buik vallen. Toen ik thuiskwam had ik wat krampen. Nu weer over. Niet fijn. Ik overweeg de vk te bellen. Wij gaan wel voor de combinatietest, gezien mijn leeftijd, 38 jaar. Maar geen vruchtwaterpunctie of vlokkentest hier hoor! Als het kindje afwijkingen zou hebben, maar het is wel levensvatbaar, dan is het gewoon welkom en zal het net zoveel liefde krijgen als onze dochter!
zo, deze dag nog even werken, dan heb ik 4 dagen weekend! dinsdag nog dagje werken, en dan eindelijk echodag!! whahaha
Ik moest ook ff teruglezen allemaal. Zo te lezen alleen maar leuke weekendjes! Hier heeft m'n vriend morgen vrij genomen dus samen lange weekend! (ik ben werkloos helaas). Vrijdag komen mn schoonzusje en zwager bij ons en blijven slapen. Zaterdag gaan we dan leuks doen. Zondag gaan we naar mn ouders, lekker paasdiner eten daar. Maandag 2e paasdag gaan we naar mn vriendin waar andere vriendinnen ook komen om paasbrunch te houden en daarna weekendje boeken in juni. Ook alleen maar leuke dingen doen. Vanavond heb ik intake gesprek en hopelijk krijg ik een echo!
Ik hoop voor jou Babette dat je vanavond een mooie echo krijgt! Spannend! Ik was mij vanochtend helemaal gek aan het maken. Ik had al 2 dagen een minder zwanger-zijn gevoel en een keer roze afscheiding. Vanochtend kreeg ik een vervelende punt van een zwaar boek op mijn buik en daarbij ook nog hormonen die opspeelden, waardoor ik even flink aan het doemdenken was. Dus toch maar vk gebeld. Ik mocht vanmiddag langskomen gelukkig en alles was goed. Ik moest er gewoon van huilen toen ik de baby met een beentje zag bewegen en zijn hartje weer zag kloppen. Zo opgelucht nu. Hier nog even een fotootje om te showen. Ben een dag vooruit gezet (ook al zegt dat nu nog niet zoveel). Ik zal de lijst zo aanpassen. Flip is nu 2,7 cm.
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 15 november Klaartje13 (??), ?? kindje 16 november ♥ Momo82 (31), 2e kindje ♥ Petrouschka (38), 2e kindje 17 november Madeliefje1987 (27), 3e kindje 18 november ♥ Indiigo (22), 1e kindje ♥ Misj (27), 1e kindje ♥ Roosje14 (28), 1e kindje 19 november ♥ DanielleM (23), 1e kindje ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ PCOS (32), 1e kindje ♥ Misolle (34), 1e kindje 21 november ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje ♥ mama mus (25), 2e kindje 22 november Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje 23 november 24 november Pirouette (34), 4e kindje ♥ Jasi (32), 1e kindje 25 november ♥ Cindy29 (29), 1e kindje A1988 (25), 2e kindje 26 november ♥ Faye23 (??), 2e kindje 27 november Lovepeet (23), 3e kindje ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje Ridydj (??), 4e kindje 28 november ♥ Aurin (29), 2e kindje BabeBabe (27), 2e kindje 29 november 30 november Babette8 (24), 2e Kindje Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling) MEISJE Aurin Mama Mus Indiigo Cindy29 Lentekind85 Misj Babette PCOS JONGEN Petrouschka DanielleM ChantalvdPol A1988 Rainbow86 Faye23 Afsprakenlijstje 17 april: Babette: intake + evt 1e echo 18 april: Pirouette- 1e echo DanielleM - intake vk + echo vk 22 april: PCOS- intake vk Misolle- 2e echo 23 april: BabeBabe- intake + 1e echo A1988- 1e echo ChantalvdPol- Termijnecho 24 april: Madeliefje1987- Termijnecho Indiigo- intake vk + Termijnecho 25 april: Cindy29- 2e echo 2 april: DanielleM- termijnecho 30 april Jasi- 2e echo Lentekind85- intake + 2e echo Rainbow86- 2e echo 5 mei: Roosje- 2e echo Aurin- intake en 2e echo 6 mei: Mama mus- termijnecho 8 mei: Madeliefje1987- intake vk Faye23- 2e echo 9 mei: Misj: 2e echo 23 mei A1988: termijnecho *-tjes Gabbel Ukkieuk Littledreamer Shart86 Werveltje ButterflyNova Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie!
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 15 november Klaartje13 (??), ?? kindje 16 november ♥ Momo82 (31), 2e kindje ♥ Petrouschka (38), 2e kindje 17 november Madeliefje1987 (27), 3e kindje 18 november ♥ Indiigo (22), 1e kindje ♥ Misj (27), 1e kindje ♥ Roosje14 (28), 1e kindje 19 november ♥ DanielleM (23), 1e kindje ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ PCOS (32), 1e kindje ♥ Misolle (34), 1e kindje 21 november ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje ♥ mama mus (25), 2e kindje 22 november Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje 23 november 24 november Pirouette (34), 4e kindje ♥ Jasi (32), 1e kindje 25 november ♥ Cindy29 (29), 1e kindje A1988 (25), 2e kindje 26 november ♥ Faye23 (??), 2e kindje 27 november Lovepeet (23), 3e kindje ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje Ridydj (??), 4e kindje 28 november ♥ Aurin (29), 2e kindje BabeBabe (27), 2e kindje 29 november 30 november Babette8 (24), 2e Kindje Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling) MEISJE Aurin Mama Mus Indiigo Cindy29 Lentekind85 Misj Babette PCOS JONGEN Petrouschka DanielleM ChantalvdPol A1988 Rainbow86 Faye23 Afsprakenlijstje 18 april: Pirouette- 1e echo DanielleM - intake vk + echo vk 22 april: PCOS- intake vk Misolle- 2e echo 23 april: BabeBabe- intake + 1e echo A1988- 1e echo ChantalvdPol- Termijnecho 24 april: Madeliefje1987- Termijnecho Indiigo- intake vk + Termijnecho 25 april: Cindy29- 2e echo 2 april: DanielleM- termijnecho 30 april Jasi- 2e echo Lentekind85- intake + 2e echo Rainbow86- 2e echo 5 mei: Roosje- 2e echo Aurin- intake en 2e echo 6 mei: Mama mus- termijnecho 7 mei: Babette8- 1e echo 8 mei: Madeliefje1987- intake vk Faye23- 2e echo 9 mei: Misj: 2e echo 23 mei A1988: termijnecho *-tjes Gabbel Ukkieuk Littledreamer Shart86 Werveltje ButterflyNova Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie!
Zo, dat was even bijlezen. Butterfly wat vreselijk jammer. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het snel nog een keer raak is en dan met een betere afloop. Petrouska, wat een mooie echo. Zo leuk om te zien hoe die kikkervisjes steeds meer in mensjes veranderen! Mijn vriend en ik zijn lekker 2 dagen weg terwijl opa en oma op onze dochter passen. Heerlijk, maar voel me wel schuldig want ik ben echt een vaatdoek en kan er dus veel minder van genieten dan gepland. S avonds uit eten is ook minder gezellig en liggen om 9 uur al in bed!! Schande!! 3 mei heb ik de termijnecho plus de combinatietest Bij mij dochter ook laten doen. Ik had toen een verhoogd risico 1/149. Bij 16 weken toen een vruchtwaterpunctie laten doen waaruit bleek dat alles goed was. De beweegreden was toen dat we zouden willen ingrijpen als er iets ernstigs was. Of ik, nu dat ik mijn dochter heb, nog van die stoere praat heb weet ik niet, maar ik ben iig graag geinformeerd.
Bedankt Momo82, wij hopen het ook. Petrouska, prachtige echo! Had ook graag zo'n mooi plaatje gezien.
Babette, volgens mij was het voorheen ook normaal dat je pas met 11/12 weken de eerste echo kreeg (mits je geen voorgeschiedenis had of iets dergelijks) Ik herinner mij van 5 jaar terug ook dat ik pas met 11,5 week een termijnecho kreeg, en met 20 weken nog es, en dat was het haha, dan zou ik dus nu nog 3,5 week moeten wachten......... OMG hoe heb ik dat toen volgehouden haha
@Butterfly Heel veel sterkte meid! Dit is niet wat ik gehoopt had! Sterkte met alles wat nog komen gaat en met het verwerken. Een hele dikke knuffel!! Naast verdrietig nieuws, zie ik ook mooie echo van Petrouschka voorbij komen. Gefeliciteerd meid! super leuk om te zien! Sorry weer eens voor mijn afwezigheid, maar sinds dinsdag flink ziek van buikgriep...overgeven en niks binnen houden. En dan nog eens misselijk worden omdat je lichaam juist eten nodig heeft. Gelukkig kon ik dan vanmorgen weer wat eten binnen houden. Maar ben wel wat kilo's kwijt en zie/voel er uit als een wrak De meiden zijn vandaag uit logeren, dus heb eindelijk, na 2 dagen overleven, rust voor mezelf. En nu nog 6 dagen tot we eindelijk onze allereerste echo hebben!