Tsja, misschien moet ik toch eens bellen dan... Het is alleen niet zo dat ik hoef te spugen, maar ik voel me wel ontzettend ellendig... Weet niet of dat genoeg reden voor medicatie is eigenlijk? Vorige keer was ik wel misselijk, maar niet zo de hele dag door... Dat is wel echt ontzettend balen nu, haha! Wat krijg jij trouwens? En super vet dat je het hartje hebt gehoord! Geeft de burger moed! 😃
@beetjemama: welkom! Wat heb je inderdaad al veel meegemaakt, wat een hoop verdriet ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed zal gaan! Het helpt in elk geval al wel dat de medici alert zijn bij je.
Hoi dames! Hier een heerlijk kloppend hartje en spartelende beentjes ❤️❤️ Uitgerekende datum is 28 november geworden 😊
Hier ook een prachtige echo gehad. Ik ben ook vooruit gezet. Uitgerekende datum is 18 november geworden
Meiden, gefeliciteerd met jullie mooie (tweede) echo!! Wat heerlijk om te zien dat alles goed gaat. Hier beginnen de zenuwen steeds meer te komen...morgen om 17.15 uur is het dan zover!
Gefeliciteerd meiden met jullie echo's!!! Ik vandaag nog precies 2 weken tot ik weer mag haha!! Is alweer 1 week voorbij... Zo bekijk ik het maar weer haha!
Wat fijn Chantal en A1988 dat jullie een mooie echo hadden ! Welkom beetjemama ! Ik wens je ook een goede zwangerschap toe ! Aurin hopelijk voel je je over een aantal weekjes weer topfit, zoals veel zwangere vrouwen in hun 2de trimester...
Gisteren dus intake gehad bij de VK. En zoals gehoopt kregen we toch een echo Alles was in orde en het begint nu steeds meer op een mensje te lijken. En het leuke was dat we hem nu ook zagen bewegen. We zijn toch weer een paar dagen vooruit gezet naar de datum die we als eerste uitgerekend hadden. De uitgerekende datum is nu 17 november! Over een maand (22 mei) hebben we de volgende afspraak. Hier gaan we luisteren naar het hartje. Helaas geen echo dan. Ik begreep dat de volgende echo (4e) pas de 20 weken echo zal zijn... Dat is pas over 10 weken. Hebben jullie dat ook? Nou zijn wij ook wel erg verwend geweest met alle echo's omdat we in een medisch traject hebben gezeten bij de gyn maar dit duurt wel erg lang. Tussentijds is alleen mogelijk als we de echo zelf betalen a 25 euro.. De echofoto met links het hoofdje en rechts het lichaampje met armpjes en beentjes.
Uhm, ja maar nee. Mijn laatste menstruatie begon op 18 feb, dus n.a.v. daarvan was het nu 9w1d, maar ik twijfelde omdat mijn cyclus verschilt tussen 28 en 31 dagen. En baby gaf aan op 8w5d te zitten, dus dat komt meer overeen met de cyclus van 31 dagen 😊 Ik ben echt heel blij dat alles goed zit, de volgende echo is 15 mei, dus nog 3 weekjes 😊
Hier ook mooie echo, met kloppend hartje en bewegende babe! was super om te zien, over 3 weken termijnecho met 12 weken, dan ook gewoon wachten tot 20 weken echo... Zijn er hier veel dames die combi/nipt test gaan doen?
Gefeliciteerd, babe! Ik lees af en toe met jullie mee ik had vanmiddag ook de eerste echo en het was een prachtkindje! Op naar de volgende echo! Yess
Mooie echo pcos!!! Wij twijfelen nog over de combitest en nipt... Ik denk dat we het wel gaan doen...
@ Madeliefje; Dankjewel! @ Aurin; Hier ook zo enorm misselijk. De hele dag door. Nu vooral de namiddag tot en met slapen gaan, door de medicatie bijna niet meer overgeven. Ben nu sinds vandaag overgestapt op gembercapsules (is toch wat natuurlijker) en hoop dat het goed gaat! @ Lentekind; Dankje. Qua misselijkheid. Ik weet niet hoe het bij anderen is maar ik merk dat de medicatie weinig doet tegen de misselijkheid, maar voornamelijk het overgeven heel erg verminderd / stopt. Maar blijf me beroerd voelen. Hoor dat veel ook van anderen, dus weet niet of je iets hebt aan de medicatie? Misschien ook gembercapsules proberen? @ A1988; Gefeliciteeerd!!!! Zie je nou! @ Chantal; Ook gefeliciteerd!! Heerlijk he! @ Pirouette; Dankjewel. @ PCOS; Mooie echo! Leuk om te weten dat mijn ukkie nu ook ongeveer zo uit ziet haha @ BabeBabe; Ook gefeliciteerd!! Ik ga een combi test laten doen ja. @ Luckymartine; Ook gefeliciteerd haha! Hier nog 1 week en 1 dag wachten op de volgende echo. Nog nooit zo lang hoeven wachten haha. Heb er al 3 gehad. Maar de kleine wel nog gehoord met de doppler dus dat stelt me wel gerust. Maar kan niet wachten op die spartelende armpjes en beentjes echo!
Pcos je kindje ligt er heel lief bij met zn kleine armpjes en beentjes. Wij gaan geen combitest doen. In frankrijk is de nipt test nog niet geintroduceerd op nationaal niveau (in test fase) en ik wil geen vruchtwater punctie laten doen en risico (hoe klein ook) op een miskraam. Ik ben dan wel 34 maar zou in principe nog gaan verhoogd risico hebben, en zou het kindje waarschijnlijk toch willen houden.
Hoi allemaal! Wat fijn al die goede echo's! Heerlijk om je kindje te zien. 5 mei heb ik de 2e echo en ik kijk er erg naar uit! Ik voel nu alleen niks behalve een beetje moeheid... is dat wel normaal? Ik zit er aan te denken om zo'n doppler in huis te halen, maar werkt dat al met 10 wk en 2 dgn? Ik wil het hartje zo graag horen
@roosje: Ik heb ook nergens last van anders dan vermoeidheid en af en toe een steekje in m'n buik... Vooral s avonds is m'n buik opgezet en moet ik echt gaan liggen... Niet misselijk of zoiets... En er zat toch echt een baby hihi!!