Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik heb een angelsound en nu al 2x t hartje gevonden!

2. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    @Keef85: Ja dat klinkt bekend. Mijn buik is ook een beetje opgezet door mijn darmen, maar eigenlijk wil ik gewoon weten of alles nog goed is :)

@Aurin: Wat gaaf! Dat lijkt me wel een hele geruststelling! Angelsound he... Ik zla een skijken ;)

3. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Wauw, weer mooie echo's!

Ik heb hier een ritme ontdekt waarin het allemaal wel te doen is en ik niet constant zo misselijk ben... En dat lukt me met name door veel te slapen... Zo lig ik nu ook weer in bed en ga zo een dutje doen😉
    Dat lukt niet elke dag dmv werk, maar ik heb de afgelopen 2 dagen heel veel geslapen en merk dat ik me vandaag beter voel... Misschien was het dus gewoon de vermoeidheid? Of zou zoiets onzin zijn en zijn het gewoon schommelingen, haha! In elk geval hoop ik dat het zo blijft!

Wij gaan trouwens ook voor de combi test... Vooral mijn man wil dat graag.. En ik heb het idee dat ik trisomie 13 en 18 liever op 12 weken dan op 20 weken te weten kom... Dan liever eerder de zwangerschap afbreken... Nou ja... Het blijft ingewikkeld zoiets...

4. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Wat fijn! Al die goede echos!

Ik vanmorgen de intake gehad en de 2e echo. Officiele uitgerekende is nu 16 november. Kleintje was heerlijk aan het bewegen, 2 armpjes, 2 beentjes, 2 hersenhelften en een ruggengraat. Erg geruststellend!

Volgende afspraken:
    20 mei --> vk
    3 juli --> 20-weken echo

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @PCOS wat een mooie echo foto!!!!!! mooie closeup van jullie kindje!

@Indiigo Fijn dat alles weer goed was!

Nog 3 uur en 3 kwartier tot onze allereerste echo...duimen jullie mee dat alles goed is? pffft...maak mezelf helemaal gek hier:D

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Roosje;

Gelukkig maakt het helemaal niets uit voor je zwangerschap of je verder klachten hebt of niet. Ik zou zeggen, geniet er van dat je niet misselijk bent enzo!

Ik heb een angelsound en heb met precies 9 weken stiekem al eens geprobeerd te luisteren en vond gewoon het hartje! Nu al paar keer gedaan. Kan hem iedere keer vinden. Je vind wel je eigen hartslag 100 x vaker dan die van de kleine haha. Even goed zoeken soms. Ik luister nu 1 keer per week eventjes. Gewoon om even te genieten en meteen weer even zeker te weten dat de kleine het nog goed doet daarbinnen.

@ Lentekind;

Slapen is een goed medicijn inderdaad. Ik had voornamelijk tussen half 3 en 5 altijd heel veel last. Zorgde (als het ging met werk) er gewoon zo veel mogelijk voor dat ik om half 3 lag te slapen en met beetje geluk niet voor half 5 wakker werd haha. Dan kwam ik de dag een stuk beter door!

@ Indiigo;

Fijn dat de tweede echo goed was!

@ Madeliefje;

Verschrikkelijk he dat wachten! Ik vond het echt vreeeeselijk spannend. Vooral omdat de vorige 2 zwangerschappen niet goed gegaan zijn in het begin. 'Als ik maar een kloppend hartje zie!!' Haha.
    Maar komt vast goed! Lekker genieten straks!

Wij doen ook de combitest voor de zekerheid. Je weet nooit of er iets is en sommige dingen zijn gewoon te erg voor het kindje en dan is het gewoon niet juist om verder te gaan met de zwangerschap. Dan weet ik het inderdaad liever met 12 weken dan met 20. Hoewel je natuurlijk nooit 100% zekerheid hebt, maar beter die kans meegenomen te hebben dan niet in mijn ogen. En mocht er iets lijken te zijn, dan is hier gelukkig de nipt.

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Over echo : mijn vk maakt ze zelf.. En zal bijjna bij elke bezoek ff kijken
    Ivm onverwacht dysmatuurtje nijna jaar geleden

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb gister gelukkig een fijn gesprek gehad met de VK ivm. mijn stuwing van vorige x,

Ik geef dus geen BV, en vorige x vanaf dag drie mega stuwing, had echt betonblokken van borsten, en koorts, echt ziek, nou hoort dat er mischien een paar dagen bij, maar ik heb 3 maanden!! met bikinitops aan gedoucht omdat ze nog te gevoelig waren, en 6 maanden later heb ik zelfs een mamografie gehad omdat ik nog harde bulten in mijn borsten had.... ook mijn HA vond dit niet normaa.

De VK schrok hier best wel van, en gaf aan dat ik in dit geval wel bij de HA een verwijzing voor de antistuwingsmedicatie aan mag vragen, ze doen dit niet heel vaak omdat de bijwerkingen daarvan hormonaal ook niet super zijn, maar in dit geval zou dat wel opwegen tegenover 6 maanden harde/pijnlijke borsten... (je zou er bijna BV van gaan geven :p :p )

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Heel veel succes en plezier
    ik duim mee!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een hele mooie echo gehad!!het sprong op en neer in mn buik:D En...ben zelfs vooruit gezet naar 11 weken en 1 dag:$ Ben nu 12 november uitgerekend!:)

003.jpg

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    O en namens ML moet ik zeggen dat door 'zijn' enorme beweeglijkheid, hij vermoedt dat het een jongen is:D Ik heb geen vermoeden nog...dat komt nog wel!:)

12. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Mooi zeg Madelief, wat een opluchting he ? Nu begint het echt reeel te worden. Dus 5 dagen vooruitgezet, je kleintje groeit als kool :)

13. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Wowww gaaf madelief!!!
    5 dagen vooruit gezet zelfs! Gaaf!!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja heel bizar!! naar mijn mening klopt dit niet, heb nog getempt tijdens cyclus en mn temp steeg toch echt later in de cyclus. Maar goed. Dit is wel erg gaaf!:)
    We moesten heel lang wachten, werd helemaal gek, maar het was het wachten waard!:)

Op naar nog meer mooie echo's van jullie, meiden!:)

15. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    wauw wat een super mooie echo... gefeliciteerd!

16. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    ik mag morgenvroeg 9.20 uur weer maar man wat ben ik BANG

overal lees ik verhalen dat de eerste echo goed was en de 2de niet meer.... dus ik ga mezelf weer gek maken :(

Eigenlijk moet ik die verhalen gewoon niet lezen maar ja pffff

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Cindy Snap heel goed je gevoelens!! Maar niks ervan. het gewoon goed met je kleine!! Een hele fijne en mooie echo morgen!!Ik duim heel hard!

18. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    WOW wat een prachtige echo Madeliefje, daar mag je trots op zijn! :D

Cindy: ik snap wat je bedoelt, ik heb ook de neiging gehad de afgelopen weken te doemdenken, je leest zoveel verschrikkelijke verhalen. Maar ik was zo opgelucht na mijn 2e echo dat ik nu besloten heb geen negatieve dingen meer te lezen, maar gewoon te gaan genieten!
    Ik ga duimen voor je morgen dat je net zo'n gave echo hebt als ons, Veel plezier alvast. En... laat ons weten hoe het gegaan is :D

19. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Mooie echo Madelief! :D

Komt goed Cindy! Wordt een prachtige tweede echo!

20. Roosje14

Roosje14 Lid

7 mrt 2014
    76
    0
    0
    Waat gaaaaaf! Echt een super mooie echo! En wat heerlijk dat je zoveel dagen vooruit bent gezet! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina