Ik had ook aangegeven dat ik het liefst 's avonds gebeld wordt (op mijn werk is toch niet zo handig), dus misschien dat het daarom langer duurt. Ben benieuwd.
Hoiiii meiden, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Ben alleen nog als de doods dat het verkeerd gaat.... ik ben inmiddels al 7 jaar bezig voor een wondertje. 2.5 jaar geleden ben ik 1x zwanger geweest en toen een miskraam gehad met 5 weken en 2 dagen. Ik ben nu echt op de valreep voor ivf spontaan zwanger geworden. Dinsdag hadden we met andere paren het gesprek over de uitleg over ivf en we hadden na afloop alle medicatie al meegekregen. Die dinsdag moest ik ongesteld worden en die verpleegster zei als ik ongie werd dat ik moest bellen om te starten met de pil. Die dinsdag had ik de hele dag al buik pijn erge menstruatie krampen had zelfs al een maandverband om gedaan. Woensdag werd ik wakker en ik was het nlg niet en dacht: laat ik er maar eens weer een testje tegen aangooien. En ja hoor, positief! Kan het nog steeds niet geloven.een kleine wonder voor mij! Als alles goed blijft gaan ben ik 17 november uitgerekend. Donderdag heb ik al me eerste echo. Mee laatste ongie was 9 januari en daar gaat het ziekenhuis van uit hahah dan ben ik alnkets van 9 weken. Ik heb zelf me ei duidelijk eind februari gevoeld
Welkom Gabbel en van harte gefeliciteerd!! Ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan en jullie eindelijk mogen gaan genieten!! Zo, hier moe van alle activiteiten vandaag! Ik lig vroeg in mn bedje
Dank je wel madeliefje. Ik lig nu ook al lekker op me bedje. Heb het echt al gehad voor deze dag. slaap lekker.
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (?? jaar), ? kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 7 april : Rainbow86: intake vk 8 april : Petrouschka: intake vk en 1e echo 14 april: Indiigo: termijnecho 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
Gefeliciteerd Gabbel, welkom hier! Wat prachtig dat het nu op de valreep raak is, super! En inderdaad tergend spannend die eerste weken, he? Ik herhaal het soms voor mezelf: de kans dat het goed gaat is groter dan dat het mis gaat.....zodat ik die nare gedachte snel weer los kan laten en weer kan proberen te genieten van het feit dat er een wondertje groeit in onze buik!
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (?? jaar), ? kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje - Keef85 (29 jaar), 1e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 7 april : Rainbow86: intake vk 8 april : Petrouschka: intake vk en 1e echo 14 april: Indiigo: termijnecho 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
Welkom Keef en gefeliciteerd! Je staat op de laatste lijst. Als je nog aanvullingen hebt, zet ze er maar op, of geef het door. Heb je al een afspraak voor de echo staan? Voel je je verder ok?
Gefeliciteerd Keef en welkom!! @Petrouschka Dat zeg ik ook telkens tegen mezelf...maar toch..ben blij als we allemaal een mooie eerste echo hebben gehad..dan gaat het genieten helemaal beginnen!
Gefeliciteerd Phoe hee net voor het eerst zo stront misselijk laat maar komen !!! Wat een hoop roze hier al! Wat een heerlijk gevoel. Hebben jullie het al verteld aan mensen of al een idee hoe jullie het gaan vertellen?
Hoi meiden! Ik ben zwanger van de 2e, als het goed is ben ik 22 november uitgerekend! Mag ik er ook bij? Als de eerste echo goed is willen we het vertellen aan iedereen, dat zou ongeveer met 9 weken zijn. Heb het alleen aan beste vriendin verteld! Strontmisselijk laat maar komen? Hihi laat maar wegblijven! Ik heb (nog) geen klachten, alleen afgelopen week hoofdpijn, echt van die zere steken, au! En gister mega droge mond, liters water gedronken
Ik ben al vanaf dinsdag misselijk, bah. Maar het is voor een heel goed doel 😄😄 Ik ben zo benieuwd naar de eerste echo, kan haast niet wachten 😄
Thank you! Wel spannend hoor, of het allemaal goed gaat! Altijd fijn als de echo goed is... nog even een paar weken geduld. Jullie ook allemaal gefeliciteerd, het is zo bijzonder!!
Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! Ben idd benieuwd wie het allemaal al aan ouders of andere dierbaren heeft verteld. Zijn er trouwens nog meiden die het op een speciale manier aan hun vriend/man hebben verteld? Oc hebben jullie samen getest? Hier heb ik mijn vriend 's ochtends wakker gemaakt met een positieve test. Hij vindt het erg leuk, maar moet toch even wennen. Ik zelf trouwens ook hoor. Zowel bij de 1e als nu was het in 2 rondes raak terwijl we er vanuit gingen dat het langer zou duren, toch even schakelen. (Excuus overigens als ik hier meiden die er lang over gedaan hebben mee voor het hoofd stoot. Ik heb enorm veel respect en bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en gun het iedereen!) Balen voor hen die misselijk zijn. Hier nog steeds niet. Heb wel een enorm opgezette buik. Lijk wel 5 maanden zwanger. Hoop dat het alleen lucht is en mijn darmen die opspelen, anders ga ik erg dik worden tijdens deze zwangerschap!