Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow onze termijn echo was ook goed. Heerlijk fascinerend om naar de kleine te kijken. Alleen placenta zat er steeds voor dat was jammer. Heerlijk zo'n klein bewegend popje. Mn bloeduitslagen waren deels goed. Ik ben gewoon ingeënt vroeger. Maar ik blijk geen of weinig antistoffen te hebben voor rode hond. Dus moet hier erg voor oppassen. En ik ben rhesus negatief c. Dat kan in het ergste geval er voor zorgen dat de baby bloedarmoede krijgt bij de geboorte. Het was anders als rhesus d. Ik hoef ook geen injectie. Pas bij een volgende zwangerschap kan het meer kwaad. Ik moet wel met 27 weken nog een keer daar voor prikken.

2. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Wow wat goed weer een paar goede echo's!!!
    Ik mag over 3 uur weer!!!

Zo benieuwd!!!

3. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Wat leuk meiden al die schitterende echos ! Wij zijn vrijdag weer aan de beurt, mn vriend gaat dan voor het eerst mee.

Van het weekend logeerden we bij mn schoonmoeder. Heb daar altijd veel moeite met slapen en ben er nog steeds moe van. Vanavond dus maar weer vroeg naar bed. Morgen nog een dagje werken en dan weer een lekker lang weekend.

4. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Raar was gisteren vergeten mn berichtje te vqlideren, daarom alsnog haha.
    Heb wel lekker geslapen !

Keef ik wens je een mooie echo toe en iedereen een fijne dag !

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Keef;
    Ja komt ook wel goed! De kleine zal hoe dan ook niks tekort komen. Daar gaat het om.
    Vandaag echo! Spannend! Veel plezier!

@ Aurin;
    Aan jezelf denken he. Als je maar 4 uur mag werken, mag je maar 4 uur werken. Beetje voor jezelf opkomen.
    Lekker over paar weekjes vakantie!

Mooie echo!

@ Roosje;
    Nee ze mogen je niet afwijzen daarvoor, maar ze verzinnen toch wel een andere reden. Wie wil nou iemand die er over een paar maanden weer 16 weken uit ligt en weer vervangen moet worden? Begrijp het ook wel,zakelijk gezien.
    Alle tijd voor welk kindje?

Fijn dat de echo zo mooi was! Heb je geen foto? Leuk he, dat bewegelijke !

@ A1988;
    Heb je in je gehele bekken last of aan 1 kant?
    Ik heb dat bij Nora ook gehad en nu ook weer. Aan 1 kant. Dat kan zwangerschapsichias zijn (ofzoiets). Dan beklemd een zenuw. Kan je nog amper lopen en bukken soms, heel pijnlijk. Maar dat gaat iig wel nog over en is natuurlijk minder erg dan bekkeninstabiliteit.
    Hoop voor je dat het dat misschien is!

@ Facebook;
    Mee eens, kan het niet gewoon hier blijven allemaal? Vind het ook beetje dubbelop om hier bij te moeten gaan houden en dan op facebook ook nog eens te kijken wat ik daar gemist heb.

@ Misj;
    Ik denk dat je met bijnamama mij bedoelde? Zo ja, inderdaad wel lekker de rust nu. Voel me ook beter moet ik zeggen nu ik niet werk. Wat lekkerder in mijn vel, sowieso wat minder misselijk enzo dus dat is wel heel fijn.

@ Momo;
    Ik vind namen best lastig. We hebben op zich wel al een naam voor een meisje, die staat zo goed als vast. Maar mocht er iets beters voorbij komen kan het natuurlijk nog altijd veranderen. Voor jongen ook al een naam maar die is nog iets onzekerder haha.

@ Mama mus;
    Fijn dat je een mooie echo had! Ook geen foto?
    Jammer dat bloeduitslag niet helemaal goed was. Maar het valt gelukkig wel mee als ik het zo hoor? Dat is wel fijn.

Hier lekker rustig aan. Huisje beetje in orde maken, lekker poetsen en wat van die extra dingetjes als kasten uitsoppen en opruimen, wat ik normaal toch niet zo snel deed hihi.
    Merk dat ik toch wel een stuk minder misselijk ben nu. Weet niet of het aan de termijn ligt, dat ik de 12 weken ben gepasseerd of ook misschien aan de afbouw van de progesteron. In ieder geval fijn!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met de mooie echo's meiden!!Hier een drukke week.

7. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Ik ga even teruglezen en de lijst bijwerken.

8. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    De zwangerschapslijst

Uitgerekend op:

12 november
    ♥ Madeliefje1987 (27), 3e kindje

14 november
    ♥ Petrouschka (38), 2e kindje

16 november
    ♥ Momo82 (31), 2e kindje
    ♥ BeetjeMama (23), 2e kindje
    ♥ Indiigo (22), 1e kindje

17 november
    ♥ PCOS (32), 1e kindje
    ♥ Roosje14 (28), 1e kindje

18 november
    ♥ Misj (27), 1e kindje
    ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje

19 november
    ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje

20 november
    ♥ Misolle (34), 1e kindje

21 november
    ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje
    ♥ mama mus (25), 2e kindje
    ♥ Tilleke (?? jaar), 1e kindje
    ♥ DanielleM (23), 1e kindje

22 november
    Mama01 (29), 2e kindje
    wannabemum (??), 2e kindje
    ♥ Keef85 (29), 1e kindje

24 november
    ♥ Pirouette (34), 4e kindje
    ♥ Jasi (32), 1e kindje

25 november
    ♥ Cindy29 (29), 1e kindje

26 november
    ♥ Faye23 (??), 2e kindje

27 november
    ♥ Lovepeet (23), 3e kindje
    Ridydj (??), 4e kindje

28 november
    ♥ BabeBabe (27), 2e kindje
    ♥ A1988 (25), 2e kindje

29 november
    ♥ Aurin (29), 2e kindje

30 november
    Babette8 (24), 2e Kindje

1 december
    ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje

Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling)

MEISJE
    Aurin
    Mama Mus
    Indiigo
    Cindy29
    Lentekind85
    Misj
    Babette
    PCOS

JONGEN
    Petrouschka
    DanielleM
    ChantalvdPol
    A1988
    Rainbow86
    Faye23
    Lovepeet
    Keef85
    BeetjeMama
    Madeliefje1987
    Roosje14

Afsprakenlijstje

7 mei:
    Babette8- 1e echo
    Keef85- intake vk en 2e echo

8 mei:
    Madeliefje1987- intake vk
    Faye23- 2e echo
    Pirouette- termijnecho

9 mei:
    Misj- 2e echo
    Pirouette- 2e echo

14 mei:
    Cindy29- termijnecho

15 mei:
    A1988- echo

20 mei:
    Indiigo- vk

22 mei:
    PCOS- vk:hartje luisteren

23 mei
    A1988- termijnecho

2 juni
    Aurin- vk

3 juli
    Indiigo- 20-weken echo

*-tjes
    Gabbel
    Ukkieuk
    Littledreamer
    Shart86
    Werveltje
    ButterflyNova

Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie!

9. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    DE LIJST is weer bijgewerkt. Fijn dat jullie nieuwe info in kleur aangeven, dat valt wat makkelijker op. Bedankt!

Mooie echofoto's van jullie kleintjes, het wordt echt steeds mooier om die kleintjes te zien spartelen en bewegen.

Wie van jullie heeft soms ook al een vlinder-gefladder-gekietel-gevoel in haar buik. ik twijfel nu mijn darmen zijn of al die kleine. Bij mijn eerste voelde ik dit gevoel ook al rond de 13e week. Zou dit kunnen of is het nog te vroeg om je kleine te voelen, wat denken jullie?

10. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Fijn om alleen maar goede nieuws te horen lieve dames! En ik vind het zo gezellig hier!

Over kleine 2uurtjes mag ik voor 1e beebje bekijken! M'n vriend gaat mee en ook onze boefje gaat weer mee, die was ook bij intake gesprek en die vond speelgoed meer interessant dan bij ons zitten hihi. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als we gaan luisteren naar hartje van onze beebje.

Uiteraard stuur ik foto op!

11. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Spannend Babette! Ik duim voor een mooie echo voor jullie!

Gisteren hebben we de combinatietest gehad.Vond het toch best wel spannend, vanwege mijn leeftijd van 38 jaar. De nekplooimeting was prima, deze was slechts 1,3 mm. Nu een kleine twee weken afwachten op het bloedonderzoek. We hadden wee een mooie echo, ons kindje was erg beweeglijk, het sprong af en toe met het hele lijfje op en neer. Alsof de kleine zich tegen de buik afzette en wilde springen, apart om te zien!

Bijgevoegde bestanden:

12. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Thanks, Petrouschka. Fijn dat nekplooimeeting goed was!
    Geweldig he om zo te zien hoe je beebje zo beweegt?!

13. Rainbow86

Rainbow86 Lid

29 dec 2013
    45
    0
    6
    Vrouw
    Wat fijn al die mooie echo's!

Wij mogen dinsdag weer even kijken. Morgen alweer 12 weken. 😄

Voor de lijst
    Mijn uitgerekende dat is verplaatst van 21 nov naar 20nov lekker een dagje eerder.

14. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Fijn, al die mooie echo's!

Facebook doe ik ook liever niet aan mee. Vind dit eigenlijk wel prima.

Namen zijn we al wel een beetje mee bezig. We hebben een heel leuke meisjesnaam, maar het zou natuurlijk altijd nog kunnen dat we een andere tegenkomen. Jongensnamen zijn op de een of andere manier veel moeilijker nu.

Ik ben vorige week van de vk naar de gyn gestuurd en ga nu voorlopig door de gyn gevolgd worden vanwege mijn eigen gezondheid. Vind het eigenlijk wel prima. Afspraak vk op 20 mei kan er dus uit. In plaats daarvan heb ik op 3 juni weer een nieuwe afspraak bij de gyn. Vorige week bij de gyn voor het eerst het hartje gehoord. Zo leuk!

Vandaag ook op mijn werk verteld. Veel positieve reacties, alleen de baas zag problemen. Ach, dat snap ik ook wel. Ik ga er wel vanuit dat hij normaal met me omgaat.

15. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hoi dames! :)

Wat fijn om al die goede echo's te zien! Lekker veel goed nieuws :D
    Ik mag volgende week donderdag voor de termijnecho, nog iets meer dan een weekje wachten dus :)

Qua namen. Ik heb 5/6 meisjesnamen die ik erg mooi vind, en 3 jongensnamen die ik wel 'ok' vind. Kan geen één jongensnaam vinden die voor mij de wow-factor heeft. Ook wil ik dat de naam past bij die van onze dochter. Zij heeft een niet veel voorkomende naam (zie onderschrift) en wil ook naam 2 niet 13 in een dozijn hebben. Maar even de 20 weken echo afwachten en dan gaan we echt op zoek ;)

16. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Hier mijn echo!
    Met de kleine spartelaar alles goed.
    Ik een iets hoge bloeddruk.
    Maar was ook best wel zenuwachtig... Dus zal wel meespelen.
    Ik ben te zwaar (altijd al) en nu dus kijken bij volgende controle of ik bij vk mag blijven, of door moet naar de gyn.

Hier de foto van onze uk:
    Ben 1 dag teruggeplaatst, nu 23 november uitgerekend!!
    10 juni weer controle!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      2
  17. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Fijn dat alles met je kleintje goed is Keef! Ook ik zit op de grens nu van wel of niet naar gyn door overgewicht. Heb daar vorige keer ook afspraken over gemaakt met vk, omdat ik heel graag thuis wil bevallen. Ik mag niet meer dan 10 kilo aankomen tijdens deze zwangerschap, mocht dat lukken kan ik bij de vk blijven 😊

18. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Wauw mooie echo's dames! Fijn dat de beebjes weer goedgekeurd zijn:D

Namen: ik heb sinds oktober afgelopen jaar (toen ik de eerste keer zwanger was) een lijstje bijgehouden met namen die ik leuk vind
    Meisjesnaam is 90procent zeker, maar echt een super leuke jongens naam kan ik gewoon niet bedenken. Ik ga me ook niet gek maken... dat doe ik wel na de geslacht bepaling:p

verder nog steeds niet helemaal fit hier... die griep blijft helaas lang hangen

ben ook bang dat ik een beginnende bekkeninstabiliteit heb...

en alweer nerveus voor de echo... pfff wat een geklaag :D

ik heb alles over voor een gezond beebje dus neem het allemaal voor lief:)

19. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Hi lieve dames!

Gisteren een echo gehad... Alles was perfect! Het hartje zien kloppen en je kon kaak zien. Het was rustige beebje, het bewoog lekker rustig. Nu ben ik 1 dag vooruitgezet, dus nu van 30-11 naar 29-11.

@Keef, wat mooi echo! Fijn dat t alles goed is.

@Cindy, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je snel op!

20. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    16-30-13.jpg

Deel Deze Pagina