Goedemorgen allemaal! Sorry voor mijn late reactie We hebben het vrijdag en zaterdag aan onze ouders verteld. We hadden boekjes gekocht met opa en oma erop. Daarbij zat een versje van Toon Hermans met: Een kind is zoveel meer Dan een aanstaande dame of een aanstaande heer Wie niet in een kind Het wonder ziet Die snapt het hele Versje niet Dat was wel toepasselijk omdat we bij onze huwelijksceremonie ook een versje van Toon Hermans hadden laten uitpsreken door de ambtenaar. Het kaartje zat toevallig op de cadeautjes die ze bij de kinderboekenwinkel er op hadden geplakt Toeval of lot? Haha! Mijn schoonouders waren blij verrast! Mijn schoonmoeder stond helemaal te trillen op haar benen zei ze, haha! En ze schreeuwde: "Is het echt?!" Haha, dus wel heel leuk. Ze vind het wel heel erg moeilijk om nog verder aan niemand te vertellen. Gelukkig heeft mijn man haar echt op het hart gedrukt het echt aan niemand te vertellen. Ook niet haar beste vriendin, want daar begon ze gelijk over... Mijn ouders waren ook super blij!! Zij worden dan voor het eerst opa en oma Mijn vader is spontaan naar de stad gereden en heeft een knuffeldoekje gekocht en gelijk aan ons gegeven. Zo schattig. Mijn ouders vertellen het ook aan niemand. Maar zij kunnen wel beter een geheim bewaren gelukkig, haha. Ik ben blij dat we het nu wel lekker met onze ouders kunnen bespreken. Dan wordt het toch ook wel een stuk 'echter' ofzo Kindje, kindje, je bent zoooooo welkom!!!!!
@Momo dat zijn idd je darmen!! dat wordt straks minder!! Had bij vorige zwangerschap namelijk ook! Tis geen fijn gevoel zo'n opgeblazen buik! Hoop dat het gauw minder wordt! @Roos Wat een leuke manier om te vertellen en wel heel toevallig dat kaartje Echt een leuke reactie heb je gekregen! Fijn om het nu al met hen te kunnen delen! De twee meiden zijn weer naar school en psz, dus ga maar even flink aan het werk hier in huis
Hi ladies! Ik meld me graag bij jullie aan! Ik ben Bloem, 30 jaar, en net zwanger van onze eerste. Mijn uitgerekende datum is denk ik 19 november maar ik weet het niet zo goed. Wij zijn zwanger geworden in de 11e ronde, echter wel pas de tweede keer met ovulatiestrips. Mijn cyclus was erg lang en rommelig. Dinsdag 11-3 een héél licht streepje, en zo elke dag tot hij wat donderder was getest. We hebben het woensdag al aan onze ouders verteld, en gisteren aan onze zussen en broers. We hebben voor iedereen een voorleesboek gekocht met voorin geschreven, lieve opa en oma, lieve tante, etc. Met een klein stukje erbij dat ik nog heel klein ben etc. Iedereen was heel blij en enthousiast!! Kwaaltjes heb ik niet echt, alleen een erg opgezette buik en rommelige darmen, en zere borsten maar dat lijkt nu ook minder dan afgelopen week. ik vind het erg spannend allemaal! Donderdag mogen we naar de verloskundige en de week erna de eerste echo.
Gefeliciteerd Bloem en welkom! Leuk dat je het al verteld aan je ouders en familie!! kun je alles met hen al fijn delen!!
Goedemiddag Dames ik kom mij hier ook even melden. ik had gisteren een positieve test in handen heel blij maar ook weer meteen zo bang! Ik ben 29 en voor de 2de keer zwanger In oktober afgelopen jaar had ik ocurateleok een positieve test in handen... na een slechte echo met 8 weken... met 9 weken cytotec pillen gehad en uiteindelijk met 10 weken toch een curettage gehad Nu zitten we in de 4de ronde na de miskraam en ben ik dus weer 4 weken zwanger... zover ik nu weet ben ik 25 november uitgerekend de eerste echo hebben wij 3 april!
zooo even een paar dagen niet gekeken.. lekker druk hier Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden!! Wij hebben het afgelopen weekend aan de ouders en broers verteld. De zussen zijn deze week aan de beurt. Ouders reageerden allemaal erg enthousiast. Ik ben blij dat ze het nu weten.. We hadden voor ieder een shirtje of rompertje gekocht met I love oma, Opa is the best en |Born in 2014. (De ouders van mijn vriend zijn gescheiden) Ik heb het ook vaak erg koud en last van mijn borsten. Verder met vlagen een beetje misselijk. Voor de meiden die nu al erg misselijk zijn, ik leef met jullie mee! Ik ben trouwens 27 en dit wordt ons 1e kindje. Ik ga vanmiddag de VK bellen voor een afspraak. Ik ga me ook aanmelden bij MvM
Moeders voor moeders komt donderdag hier. Vind ik wel leuk. Verder ben ik sinds gisteren enorm verkouden/grieperig. Spierpijn, vol zittende sinussen en hoofdpijn. Ook af en toe misselijk, maar volgens mij is dat de zwangerschap. Borsten beginnen ook rap gevoeliger te worden. Dat ziek zijn, dat is toch niet slecht voor het kindje he? Ik ben in ieder geval heel voorzichtig met mezelf en doe het heel rustig aan. Maar ja, heb ook nog werk en studie natuurlijk. Leuke verhalen over het vertellen aan ouders! Wij hebben afgesproken dat we dat pas doen na de positieve termijnecho en aangezien we ze pas 2.5 week later allemaal samen kunnen krijgen (onder het mom van een etentje) duurt het nog heel lang. Dacht altijd dat dat geen probleem zou zijn, maar ik vind het wel moeilijk. Mijn oudste broer zit in India en die komt rond de tijd dat we het mijn ouders vertellen een week naar Nederland. Als hij er is willen we het onze broers vertellen (dat zijn er 6 in totaal). Heb ik echt zin in!
Wohoe eindelijk uitslag van bloed prikken van vrijdag bèta hcg was 27 wat overeen kwam met zwangerschap termijn. Het hele weekend gewoon door getest en dinds vandaag echt een dikke knal test onze zoon wordt 1 april 1 jaar, we willen het dan graag vertellen omdat we het vieren met naaste familie. Onze zoon krijgt een shirt aan met 'hoera ik word grote broer' .
Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe zwangere!! Ik lees nog wel mee hoor maar hou me voorlopig nog even stilletjes. Ben echt als de doods dat het verkeerd gaat. En over het tegen de familie vertellen. Bijna iedereen in onze familie weten het al. Mja dat komt ook omdat iedereen wist dat wij nu aan ivf zouden gaan beginnen
wij hebben het in november aan onze ouders, zusjes en beste vrienden verteld en toen ging het mis.... Wij hebben nu afgesproken, om het pas te vertellen als de eerste echo goed was (gelukkig krijg ik die al bij 6,2 weken) Heb vandaag slabbetjes besteld met de tekst ''jullie worden opa en oma''
Mag ik me hier melden? Heel pril en ook wel bang na vmk 2 maanden geleden. Vanmorgen 11dpo positieve test. Is er een lijst? Uitgerekende datum 28-11-14 2e kindje, ik ben 29 jr
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (?? jaar), ? kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 7 april : Rainbow86: intake vk 8 april : Petrouschka: intake vk en 1e echo 14 april: Indiigo: termijnecho 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk Moeten er nog meer bij? Zet je gegeven even in kleur in je reactie dan houdt ik de lijst wel bij!
Aurin, wat leuk! Gefeliciteerd!! We gaan met z'n alleen duimen voor allemaal gezonde baby's in november!
Mama mus: fijn dat je nu ook de bevestiging van de huisarts hebt! Spannend om het bekend te maken op de verjaardag van je zoon, heel leuk idee Gabbel, ik ben ook nog heel bang dat het mis gaat. Fijn dat je je familie al hebt kunnen vertellen, dan hoef je niet meer zo stiekem te doen Welkom Aurin, ik duim voor je dat het goed gaat Ik heb 8 april mijn intake bij de VK
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (27 jaar), 1e kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 7 april : Rainbow86: intake vk 8 april : Petrouschka en Misj: intake vk en 1e echo 14 april: Indiigo: termijnecho 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (27 jaar), 1e kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 7 april : Rainbow86: intake vk 7 april: Indiigo: termijnecho 8 april : Petrouschka en Misj: intake vk en 1e echo 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (?? jaar), ? kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november Bloemmeke (30 jaar) 1e kindje 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 20 maart : bloem: intake vk 27 maart : bloem: eerste echo 7 april : Rainbow86: intake vk 8 april : Petrouschka: intake vk en 1e echo 14 april: Indiigo: termijnecho 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (27 jaar), 1e kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje 20 november -Bloemmeke (30 jaar), 1e kindje 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (?? jaar), 2e kindje 23 november 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart : gabbel: eerste echo gyn 20 maart: bloem: intake Vk 27 maart: bloem: eerste echo 7 april : Rainbow86: intake vk 7 april: Indiigo: termijnecho 8 april : Petrouschka en Misj: intake vk en 1e echo 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
Welkom nieuwe zwangeren, en gefeliciteerd! Leuk om je weer hier tegen te komen Aurin, we zaten eerder samen in een NOD-forum. Bedankt ook voor het bijwerken van de lijst, ik was 2 dagen niet om de gelegenheid. Ik zal de andere nieuwe zwangeren ook zo op de lijst toevoegen. Altijd fijn als er nog iemand de lijst kan bijhouden.