Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Goedenavond dames.
    Gisteren nog best veel gebloed, maar de vk zei dat dat nog mocht maar dat het vandaag een stuk minder moest zijn.

vanochtend was het minder maar nog steeds helder rood
    nu is het gelukkig amper nog en ook een beetje bruinig, dus ik hoop dat het nu snel helemaal stopt!!!

We hebben wel meteen de angel sound besteld om mij een beetje gerust te stellen!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hoest nu Cindy

3. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Hoi meiden,

Ben weinig actief geweest de laatste tijd. Kom steeds geheel uitgeput uit mn werk en en de vrijdag, wat mn vrije dag is, heb ik altijd zooo veel te doen ! Het lijkt nu iets beter te gaan met de vermoeidheid hopelijk blijft dit zo !

Nimisis en Lil welkom !

Wat is dat schriken Cindy, krijg je nu binnenkort nog een echo ?

4. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Dankje pirouette !:)

5. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Nee geen extra echo omdat die van vrijdag gewoon goed was ;)
    Over 2 weken gewoon weer de normale controle... daarom ben ik zo blij met mijn angel sound die dinsdag komt!

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Yeah :D het is helemaal gestopt.... hopelijk blijft het nu minstens 6 maanden weg!!!!

7. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Top Cindy!
    Gelukkig!!!

Balen pirouette dat je nog steeds zo moe bent!
    Ik merk ook wel dat ik wat rustiger aan moet doen.

Zaterdag examen gehad en daar was ik best wel zenuwachtig voor..
    Maar ik heb t overleefd!
    Nu dat examen nog gehaald hebben en dan is m'n hbo klaar voor de kleine zich aandient :)

8. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Fijn dat het gestopt is Cindy!

9. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Fijn Cindy dat je weer een beetje rust hebt! hopelijk kan je weer in je geniet modus ;)

10. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Ah cindy fijn te horen dat je terug kan genieten.

De laatste week slaap ik snachs bijna niet en val ik rond de middag in slaap..

11. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    dat was even schrikken Cindy! Gelukkig is het nu gestopt..

Wij hebben 3 juni de geslachtsbepaling.. ik vind het zo spannend!

Afgelopen vrijdag hebben we de kinderkamer en kinderwagen besteld. Ze komen alles in onze zomervakantie leveren

Hier nog af en toe misselijk, van mij mag dat ophouden, ben er wel een beetje klaar mee, wil alleen nog maar kunnen genieten :)

12. Pirouette

Pirouette Lid

21 mrt 2014
    88
    0
    6
    Frankrijk
    Cindy, ik ben blij voor je dat het bloeden nu gestopt is. Het vrouwelijk lichaam is altijd al een mysterie en nu met de zwangerschap gebeurt daar zoveel tegelijkertijd en veel bloedvaten worden ook een stuk gevoeliger.

Nimisis, dat heb ik nu ook, slaap 's nachts slecht en lig regelmatig wakker maar 's middags na de lunch erg moe. Ik denk dat ik binnenkort weer ga starten met een dutje in m'n auto (heb 's middags echt op z'n frans 1,5 uur lunchpauze).

13. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy wat vervelend! Heel fijn dat het nu opgehouden is. Hopelijk blijft het nu weg idd, want ook al hoeft het niets te betekenen, je wordt toch ongerust.

Keef, duimen! Hoop voor je dat de studie afgerond is.

Ik heb komende vrijdag de 16 weken echo(elke 4 weken echo is hier standaard). Als de baby meewerkt zien we dan wat het wordt. Spannend! Al staat deze arts er een beetje om bekend dat als hij geen piemeltje ziet hij geen definitieve uitspraak durft te doen tot 20 weken. We zullen zien. Zijn er overigens nog niet over uit of we het aan iedereen gaan vertellen, al is dat hier onder de nederlanders zeer normaal.

14. Rainbow86

Rainbow86 Lid

29 dec 2013
    45
    0
    6
    Vrouw
    @Cindy, dat is wel even schrikken, hopen dat het nu wegblijft! Fijn als je vanaf dinsdag zelf het hartje kan horen.

Hier gister weer controle gehad, alles was goed. Helaas geen echo, maar wel het hartje gehoord.
    Op 3 juli hebben wij de 20-weken echo en op 9 juni hebben we een pret-echo om te kijken wat het geslacht is van onze kleine

15. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hallo allemaal,

Is er nog een plekje om mee te kletsen?
    Ik ben zwanger van mijn derde kindje en ben 25 november uitgerekend alhoewel het wel eerder zal komen aangezien het een geplande keizersnede zal worden.
    Dus 1 of 2 weken eerder.
    Ben 41 jaar en we waren al een poosje bezig om zwanger te worden.
    Sluit me nu pas aan,omdat het begin erg onzeker en spannend was. Was zwanger van een tweeling, met 7 weken 2 kloppende hartjes gezien. Maar helaas was 1 er met 9 weken niet meer. Daarna nog een behoorlijke bloeding gehad, stond los van dat kindje, maar wel heel erg schrikken.
    Na mn laatste echo toen we het hartje echt hoorden ipv alleen zien heb ik weer meer vertrouwen dat het echt goed zit :)
    Mag nu terug naar verloskundige, vanavond eerste afspraak!

Heb gelukkig verder weinig klachten. Leuk om hier mee te lezen!
    Groetjes Sandra

16. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Welkom Sandra! Succes vanavond! Laat je het weten hoe het was?

17. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Oh zie dat je het gister had gepost Sandra! Sorry! Hoe was gisterenavond?

18. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Nieuwe dames welkom!!!

Hier: na zondag niet meer gebloed maar wel continu maag/buikpijn... omdat ik me toch wel veel zorgen maakte, heb ik gisteren toch maar even de vk aan de telefoon gehad.
    ik mocht vandaag langskomen voor een extra controle.... na even zoeken konden we een mooi stevig kloppend hartje horen, nu ben ik dus weer gerust gesteld

19. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Welkom Sandra natuurlijk is hier nog plek ;)

Cindy29 Fijn dat alles in orde is met je kleintje, dat stelt je vast weer gerust!

Wij hebben de 16e eindelijk weer een echo (pret3d) en een geslachtsbepaling. Ik hoop dat 'het' er een beetje mooi voor ligt want ik ben echt nieuwsgierig.

20. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Welkom Sandra!!

Wat fijn Cindy dat je extra langs mocht komen en je t hartje goed kon horen!
    Fijn!

Hier blij met een vrije dag...
    Op m'n werk veel stress en s avonds dan veel last van m'n buik...
    Erg vervelend....

Deel Deze Pagina