Keef85. Ik zal het hopelijk de 23ste weten ,als het kindtje meewerkt Hebben jullie het ook zo warm altijd ,normaal ben ik iemand die het altijd koud heb maar de laatste tijd ,puffen jong,zweten ,word er zelfs misselijk afen toe door ,zeker in de winkels ,mag zelfs airco's aan staan ,ik sta te puffen . Heb ook veel last aan mijn heupen ,en puisten gezicht ,schouders normaal heb ik weinig last van puisten maar nu .... Nou ja als het da maar is positief blijven Groetjes
Wij hadden vandaag ook de geslachtsecho, en mijn vermoeden klopte! Het is een jongen! Verder hebben we voor het eerst het hartje gehoord en de echodame (die ook de 20 weken echos bij ons doet) heeft ook het ventje even gecontroleerd en tot nu toe zag het er erg goed uit Heerlijk! Voel hem ook sinds 4 dagen, ook al zo fijn *zit op blauwe wolk* @Aurin: Gefeliciteerd! Leuk een meid!
Ja!! Leuk ladies! Weer een jongen en een meid. Zo blijft het wel gelijk opgaan. Wij waarschijnlijk uiterlijk woensdag uitslag van de NIPT, dan weten wij het ook. Spannend!
Wat leuk ! Proficiat met jullie meiden en jongens ! Ik reageer weinig de laatste tijd want ik ben ng zooo moe. Gelukkig slaap ik 's nachts nu wel wat beter. Aan het eind van de maand hebben we een salesmeeting in Nederland, en dan ook nog in de stad waar ik grotendeels opgegroeid ben (Haarlem) dus dan kan ik m'n franse collega's mooi rondleiden. Daarna denk ik een reductie aan te vragen van m'n werktijd, waarbij ik een half uur per dag minder mag werken, maar wel gewoon mn hele salais hou. In augustus de hele maand vrij en vanaf begin oktober zwangerschapsverlof, maar misschien dat ik 2 weken eerder op verlof ga. Hangt er vanaf hoe ik me voel tegen die tijd. Maar het zal allemaal wel snel gaan ! De 20 weken echo heb ik alleen pas op 18 juli, dat lijkt me nog zooo ver weg...
Aaah super jongens en meisjes volgen elkaar op!! Wij zijn maandag aan de beurt, rozen of blauw?? spanend verder gaat hier hier redelijk goed af, ben druk aan het klussen. (huis) en ik vind de weken tot nu toe erg snel voorbij vliegen
PROFICIAT !! Leuk seg !! En ook fijn te horen dat alles inorde is,blijf maar lekker op jou blauwe wolk zitten
Laat je het hier dan ook weten? Ben benieuwd ,ik moet nog wachten tot 23ste de dagen gaan traag voorbij ...
Hier ook vanavond de geslachtsbepaling!! Verrassing voor m'n vriend die ik heb gegeven voor z'n vaderdag en hij heeft totaal geen idee!!!
Leuk idee Babette8, wij zijn rond half 5 aan de beurt, ben zoo zenuwachtig. Grappig dat we allebei net zo ver zijn, heb jij al een buikje of? De controle van afgelopen vrijdag was goed. Ik gezond en de baby een mooi klopent hartje
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 12 november ♥ Madeliefje1987 (27), 3e kindje 14 november ♥ Petrouschka (38), 2e kindje 16 november ♥ Momo82 (31), 2e kindje ♥ BeetjeMama (23), 2e kindje ♥ Indiigo (22), 1e kindje 17 november ♥ PCOS (32), 1e kindje, Jongen ♥ Roosje14 (28), 1e kindje ♥ Nimisis (??), ? kindje 18 november ♥ Misj (27), 1e kindje ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje, Jongen ♥ Pirouette (34), 4e kindje 19 november ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ Misolle (34), 1e kindje ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje 21 november ♥ mama mus (25), 2e kindje ♥ Tilleke (?? jaar), 1e kindje ♥ DanielleM (23), 1e kindje, Meisje 22 november Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje 23 november ♥ Keef85 (29), 1e kindje 24 november ♥ Jasi (32), 1e kindje 25 november ♥ Cindy29 (29), 1e kindje ♥ Sandra73, (41), ? kindje 26 november ♥ Faye23 (??), 2e kindje 27 november ♥ Lovepeet (23), 3e kindje Ridydj (??), 4e kindje 28 november ♥ BabeBabe (27), 2e kindje ♥ A1988 (25), 2e kindje, Jongen 29 november ♥ Aurin (29), 2e kindje, Meisje 30 november ♥ lil (24), ? kindje 1 december ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje ♥ Babette8 (24), 2e kindje meisjes: 2 Jongens: 3 Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling) MEISJE Aurin Mama Mus Indiigo Lentekind85 Misj Babette PCOS JONGEN Petrouschka DanielleM ChantalvdPol A1988 Rainbow86 Faye23 Lovepeet Keef85 BeetjeMama Madeliefje1987 Roosje14 Cindy29 Afsprakenlijstje: 16 juni lil-geslachtsbepaling 20 juni Cindy29 - geslachtsbepaling 1 juli Aurin- co vk 2 juli Aurin- 20 wkn echo 3 juli Indiigo- 20 wkn echo Rainbow86- 20 wkn echo 9 juli Cindy29- 20 wkn echo 14 juli Keef85- 20 wkn echo 22 aug Aurin- pretecho *-tjes Gabbel Ukkieuk Littledreamer Shart86 Werveltje ButterflyNova Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie
volgens mij is de lijst voor zover weer uptodate.. aanvullingen?? graag in kleur in je tekst, anders moeten we zo zoeken! ik ga mijn best doen hem weer bij te houden!
Jaa wij krijgen een MEISJE zoo lief en ik maar denken aan een jongen (vreemd) Nu hadden we ook nog een leuke 3d echo, zal kijken of ik hem vandaag erop krijg
Lil gefeliciteerd !! Babette ik ben erg benieuwd wat je vriend ervan vond en natuurlijk wat jullie gaan krijgen Wij zijn het trouwens niet eens wat dat betreft ik denk een MEISJE. M'n vriend is ervan overtuigd dat hij alleen jongens zal krijgen, dus moet het een jongen zijn haha Mijn 20 weken echo is trouwens pas 18 juli, dus moeten we nog even geduld hebben. Ik heb ook nog niets gekocht, ben ik nu de enige ?
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 12 november ♥ Madeliefje1987 (27), 3e kindje 14 november ♥ Petrouschka (38), 2e kindje 16 november ♥ Momo82 (31), 2e kindje ♥ BeetjeMama (23), 2e kindje ♥ Indiigo (22), 1e kindje 17 november ♥ PCOS (32), 1e kindje, Jongen ♥ Roosje14 (28), 1e kindje ♥ Nimisis (??), ? kindje 18 november ♥ Misj (27), 1e kindje ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje, Jongen ♥ Pirouette (34), 4e kindje 19 november ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje 20 november ♥ Misolle (34), 1e kindje ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje 21 november ♥ mama mus (25), 2e kindje ♥ Tilleke (?? jaar), 1e kindje ♥ DanielleM (23), 1e kindje, Meisje 22 november Mama01 (29), 2e kindje wannabemum (??), 2e kindje 23 november ♥ Keef85 (29), 1e kindje 24 november ♥ Jasi (32), 1e kindje 25 november ♥ Cindy29 (29), 1e kindje ♥ Sandra73, (41), ? kindje 26 november ♥ Faye23 (??), 2e kindje 27 november ♥ Lovepeet (23), 3e kindje Ridydj (??), 4e kindje 28 november ♥ BabeBabe (27), 2e kindje ♥ A1988 (25), 2e kindje, Jongen 29 november ♥ Aurin (29), 2e kindje, Meisje 30 november ♥ lil (24), ? kindje, Meisje 1 december ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje ♥ Babette8 (24), 2e kindje meisjes: 3 Jongens: 3 Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling) MEISJE Aurin Mama Mus Indiigo Lentekind85 Misj Babette PCOS Pirouette JONGEN Petrouschka DanielleM ChantalvdPol A1988 Rainbow86 Faye23 Lovepeet Keef85 BeetjeMama Madeliefje1987 Roosje14 Cindy29 Afsprakenlijstje: 16 juni lil-geslachtsbepaling 20 juni Cindy29 - geslachtsbepaling 1 juli Aurin- co vk 2 juli Aurin- 20 wkn echo 3 juli Indiigo- 20 wkn echo Rainbow86- 20 wkn echo 9 juli Cindy29- 20 wkn echo 14 juli Keef85- 20 wkn echo 18 juli Pirouette- 20 wkn echo 22 aug Aurin- pretecho *-tjes Gabbel Ukkieuk Littledreamer Shart86 Werveltje ButterflyNova Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie