Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Mik81 welkom en proficiat met jou lieve meid!
    Cindy29 proficiat met je sweet boy!
    Leuk meisje en jongen erbij,zoafwisselend
    Benieuwd voor mezelf maandag...
    En mik81 ik voel ook al de aanwezigheid van mijn kindje ,paar dagen geleden was ik erg gestresseerd en was net dat die het aanvoelde want hij/zij ging nogal tekeer ,anders is het maar paar keer dat ik het voel maar die stres dagen voelde ik de baby de hele dag ,voel me er zo schuldig door deed hem/zij niet goed vermoed ik.

2. mik81

mik81 Niet meer actief

@ Babette: Dank U :)!

@ Nimisis: Ook bedankt voor je welkom! Leuk dit ... Wat grappig dat jou beeb gezellig met je mee gaat stressen ;). Hoop dat het voor mij ook duidelijker word, vandaag voel ik het weer minder dan gister en dat vind ik wel jammer. Als ik rustig zit of lig voel ik haar. Op de echo's die ik tot nu toe had was ze ook telkens lekker aan het gymnastieken. Hihi en vorige week wilde ze eerst haar geslacht niet prijsgeven, ze zat met de benen over elkaar gekruist (zoals het een echt net meisje betaamd ;)...) maar uiteindelijk gunde ze de echoscopiste een blik en ze wist het toen wel zeker. Maandag de GUO dus dan de tweede bevestiging dat het echt een meisje is en hopelijk helemaal GEZOND!!!

We willen graag tussen 25-30 weken nog een pret 3D echo doen, zag voorbeelden en het lijkt me toch erg leuk om mee te maken. Dacht eerst dat het misschien overdreven zou zijn. Maar .... you only live once, en deze zwangerschap is echt een lot uit de loterij gezien mijn kansen klein waren dus ik wil mezelf dat niet ontzeggen. De kans dat ons nog een keer zo'n enorm geluk gegund is, is niet heel groot. Dus dit koester ik .... En hoop met heel mijn hart dat het allemaal goed blijft gaan.

3. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Moet je zeker je niet laten ontzeggen,DOEN!
    Ik hoop het ook dat het een gezond meisje is voor jou is en iedereen hier het geluk mag hebben voor een gezond babe op de wereld te zetten.
    Ik had het ook al opgegeven om ooit nog zwanger te geraken ,en net dat ik het opgaf was het raak ,kon het bijna niet geloven dus weet best hoe je voel na al die pijnelijke jaren ,en mensen hun commentaar... Maar nu laten we positief blijven en er van genieten :)
    Ik heb ook schrik dat die de beentjes gesloten houd ,hoop dat de baby niet preuts wil doen ;) mijn vorige echo was die ook aan het draaien langst alle kanten zelfs met de benen open ,maar was te donker om te zien ,de gynicoloog concentreerde zich er op maar veel te donker :(( dus maandag duimen aub ;)

4. mik81

mik81 Niet meer actief

@ Nimisis: Hej wat grappig heb jij maandag ook de 20 weken echo? Ik ben om 8.30uu aan de beurt en jij? Zag op de lijst dat jij de 17e uitgerekend bent en ik de 19e, maar jij bent wel een week verder met je zwangerschap ... Wat grappig. Mijn termijnecho met 9 weken klopte precies met wanneer bij mij de eisprong/bevruchting was. Haha ik wist t precies zat er bovenop met de ovu-testen ;). We zijn gewoon doorgegaan met zelf proberen totdat de IVF zou starten ... En met resultaat! Hoppa :)!

Wat denk je zelf ... Jongen of meisje? Ik had echt geen flauw idee of voorgevoel. Hopelijk zit jou beebje lekker wijdbeens maandag :p. Ik zal voor je duimen in ieder geval haha. Bij een meisje kijken ze tussen de benen naar 3 evenwijdige witte streepjes (dat zijn dan de schaamlipjes). Heb het me maar even laten uitleggen. Die echoscopiste zei op een moment:'ojaaa nu weet ik het zeker' ... Terwijl ik dacht:'huh :(, ik zie helemaal niks behalve grijs en wittinten!'. Leukleuk ... Iets om naar uit te kijken maar toch ook wel een beetje spannend. Hopelijk alleen maar gezonde beebjes in beeld :):).

5. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Yep ,om 10u20 .ja de vorige keer had ik een ander gynicoloog en die geef me een week verder gezet dus ja die 17 nov zal wel niet meer kloppen ,ben benieuwd wat mijn gynicoloog nu zal zeggen .ik was al twee maand zwanger als ik eindelijk wist dat ik zwanger was ,ik was nog ongesteld geworden ,maar was al zwanger.
    Ik denk jongen ,inbegin dacht ik jongen daarna een tijdtje meisje maar gevoel jongen is sterker.danku voor de info ,ga letten op de evenwijdige strepen ook.danku voor de duimpjes .leuk dat je maandag ook afspraak hebt ,zal aan je denken en ook duimen dat nog steeds meisje is en gezond.

6. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Zijn er toevallig al dames hier die zwangerschaps kleding dragen?
    Was erg benieuwt. ik zelf pas me eigen broeken nog, niet meer maatje 38 maar de 40 gaat nog prima!

Gister vertelde ik aan een voor mij
    Onbekende dat ik de kast niet mee wou helpen tillen omdat ik zwanger was. Zegt ze owja hoelang dan dus ik trots bijna 17 weken. Zegt ze daar zie je weinig van. Oooh ik moet echt een stikker op
    me buik gaan plakken!

7. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Zwangerschap kledij niet,maar draag meestal kleedtjes ,in mijn broeken geraak ik niet meer .ik hou van losse kledij dus mijn buren hebben het ook nog niet opgemerkt.heb wel wa kleedtjes gekocht maatjes groter maar niet specifiek zwangerschap kledij.

Moest wel lachen met jou sticker :) die was goed.

8. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Zijn er ook dames hier die zo last hebben van banden pijn de laatste week pfff .onderaan en de zijkant. had in begin van men zwangerschap net ongi pijn .dan tijdtje niks en nu een ander gevoel van pijn dus vermoed dat dit bandenpijn is .en hoelanger ik recht sta hoe meer pijn.iemand een tip voor de pijn verdraagbaarder of te verminderen?nog vraagje klopt het dat zo een buikband helpt de buik te ondersteunen of is dit gewoon om je buik te accentueren?hopelijk kan me iemand helpen?
    Groetjes

9. mik81

mik81 Niet meer actief

Ja ik draag zwangerschapsbroeken, sinds een weekje of 2-3, dus vanaf ongeveer 15 weken. Hah maar niet vanwege mijn enorme buik al kan ik nu wel zeggen dat ik ze echt nodig heb :). Mijn eigen broeken zaten gewoon niet meer comfortabel, ik kon ze nog prima aan maar de knoop drukte vervelend in mijn buik als ik ging zitten. Had er eerst eentje en heb later via internet nog 3 broeken besteld. Zit echt super comfy .... Draag wel mijn eigen bovenkleding nog, een enkel shirtje is te kort maar het meeste past prima. En vestjes kan je gewoon blijven dragen hoe groot je buik ook word ;).

Had een leuk winkeltje gevonden op internet met leuke merken als Mamalicious, Love2wait en dergelijke. Verkoopt de kleding van vorig seizoen dus het is daar de helft goedkoper en er zijn zelfs kledingstukken voor €7,95. Heb een jurkje voor die prijs, das leuk boodschappen doen :p. Maar ik weet niet of ik de naam hier mag noemen ...

Oh en van buikbanden heb ik geen verstand!;)

10. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag al even zwangerschapsbroeken. Soms met mn eigen shirtjes erop soms een zwangerschapsjurkje.
    Die banden helpen niet echt voor de ondersteuning. De zwangerschapsonderbroeken van de hema wel!

11. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Momo82 dankje voor de tip :) ga er maandag snel om.

12. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Draag zwangerschapskleren al vanaf week 14, zit heerlijk haha!

13. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik kan mijn gewone kleding al niet meer aan sinds week 8..dus draag het al een tijdje en vind het echt heerlijk :)

Gister voelde ik zelf de baby schoppen toen ik mn handen op mn buik legde, heerlijk! :) Hopelijk kan manlief onze jongen ook snel voelen!

14. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Vandemorgen naar de gynicoloog ,hij lag mooi te slapen omgekeerd dus konden we het eerst moeilijk zien .de gyn zei het zal voor de volgendekeer zijn en opeens JAAAAA zagen we het : ...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      1
  15. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Volgende controle moet ik een hartcontrole ondergaan ,iets nieuws dat ze doen zei die ,is er hier iemand die ,het al gedaan geeft?of ook nog moeten doen?

16. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Gefeliciteerd Nimisis!
    Ik ken die hartcontrole niet, ben benieuwd wat het is en waarvoor ze die controle doen :)

17. mik81

mik81 Niet meer actief

Aaah wat leuk, gefeliciteerd met jullie jongen! Zoals je al dacht ... :):):). Hartcontrole zegt mij niets eigenlijk ... Vandaag de GUO gehad, dan kijken ze naar alles, niertjes, maag, darmen etc. en ook naar het hartje. Ons meisje lijkt nog steeds een meisje :) en alles ziet er goed uit! Geen 100% garantie maar het geeft goede moed!

18. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    ik heb ook geen idee wat een hartcontrole moet zijn, ben benieuwt!

19. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    A1988,mik81 danku voor de felicitatie's
    Mik81 ben blij dat alles inorde is en dat het nog steeds een meisje is ;)
    ,bij mij hebben ze ook gekeken na de rug en het hoofdtje,maag en lengte en alles was ook inorde ,
    bloed laten prikken voor de tweedekeer.
    de volgende controle moet ik ook nog in potje plassen ,en ik heb daar een bloedhekel aan!!
    Die hartcontrole is iets nieuws dat ze doen en iedereen moet het bij 20 weken ondergaan.maar bij mij konden ze het vandaag niet laten doen ,dus word het in juli gedaan bij een ander gynicoloog.dus heb volgende maand twee afspraken bij twee verschillende gynicologen .
    Heb ook nog onder mijn voeten gekregen ,dat ik tesnel verzwaard ben ..
    .:( en gisteren avond heb ik zo intens gebraakt dat heel mijn gezicht rode vlekken geeft net iemand met een voedsel vergiftiging tzie er niet uit en ga zeker nog een aantal dagen zo rond lopen :(
    Ah ja alles voor ons manneke :)

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    De zwangerschapslijst
    Uitgerekend op:

12 november
    ♥ Madeliefje1987 (27), 3e kindje

14 november
    ♥ Petrouschka (38), 2e kindje

16 november
    ♥ Momo82 (31), 2e kindje
    ♥ BeetjeMama (23), 2e kindje
    ♥ Indiigo (22), 1e kindje

17 november
    ♥ PCOS (32), 1e kindje, Jongen
    ♥ Roosje14 (28), 1e kindje
    ♥ Nimisis (31), 1e kindje Jongen

18 november
    ♥ Misj (27), 1e kindje
    ♥ ChantalvdPol (27), 1e kindje, Jongen
    ♥ Pirouette (34), 4e kindje
    ♥ Tilleke (24), 1e kindje

19 november
    ♥ Bloemmeke (31), 1e kindje
    ♥ Mik81 (32), 1 kindje, Meisje

20 november
    ♥ Misolle (34), 1e kindje
    ♥ Rainbow86 (27), 1e kindje

21 november
    ♥ mama mus (25), 2e kindje
    ♥ Tilleke (?? jaar), 1e kindje
    ♥ DanielleM (23), 1e kindje, Meisje

22 november
    Mama01 (29), 2e kindje
    wannabemum (??), 2e kindje

23 november
    ♥ Keef85 (29), 1e kindje

24 november
    ♥ Jasi (32), 1e kindje

25 november
    ♥ Cindy29 (29), 1e kindje, Jongen
    ♥ Sandra73, (41), ? kindje

26 november
    ♥ Faye23 (??), 2e kindje

27 november
    ♥ Lovepeet (23), 3e kindje
    Ridydj (??), 4e kindje

28 november
    ♥ BabeBabe (27), 2e kindje, Jongen
    ♥ A1988 (25), 2e kindje, Jongen

29 november
    ♥ Aurin (29), 2e kindje, Meisje

30 november
    ♥ lil (24), 1e kindje, Meisje

1 december
    ♥ Lentekind85 (28), 2e kindje
    ♥ Babette8 (24), 2e kindje, Jongen

meisjes: 3
    Jongens: 6

Vermoedelijk geslacht (vóór de geslachtsbepaling)

MEISJE
    Aurin
    Mama Mus
    Indiigo
    Lentekind85
    Misj
    Babette
    PCOS
    Pirouette

JONGEN
    Petrouschka
    DanielleM
    ChantalvdPol
    A1988
    Rainbow86
    Faye23
    Lovepeet
    Keef85
    BeetjeMama
    Madeliefje1987
    Roosje14
    Cindy29

Afsprakenlijstje:

1 juli
    Aurin- co vk

2 juli
    Aurin- 20 wkn echo

3 juli
    Indiigo- 20 wkn echo
    Rainbow86- 20 wkn echo
    Babette8- Co vk

9 juli
    Cindy29- 20 wkn echo

14 juli
    Keef85- 20 wkn echo

18 juli
    Pirouette- 20 wkn echo

22 juli
    Babette8- 20 wkn echo

30 juli
    PCOS- 20 wkn echo

22 aug
    Aurin- pretecho

*-tjes
    Gabbel
    Ukkieuk
    Littledreamer
    Shart86
    Werveltje
    ButterflyNova

Wil je iets erbij hebben op de lijst? typ het dan in kleur, dan valt het beter op, en zetten we het erbij, dankjullie

Deel Deze Pagina