Nimisis Kindersuiker.. moet je me toch een uitleggen hihi Maar zo te lezen heb je het al aardig compleet. Met hoeveel weken wil je de boel in elkaar zetten? Zou zelf niet kunnen wachten! Misj Gefeliciteerd met jullie meisje, nu nog een naam! En wat een keuzes zeg, vond het zelf ook erg moeilijk maar ben helemaal in l o v e! plopjes voelen heel bijzonder, voel je ze al de hele dag? Aurin Wel fijn om je kleine op de kamer te hebben, ga je borstvoeding geven of ben je daar nog niet uit? Kaarten genoeg, ik ben verlieft op het uiltjes thema wil niet helemaal doorslaan shinex Welkom bij het clubje, en ook een meisje wat gaaf! hoever ben jij al qua naam inkopen kamer enz? mik81 Slim om toch nog een jongensnaam erbij te hebben, zelf niet aandacht. Het zou wel erg sneu zijn als het een jongen word met al dat roze behang en kleertjes hier! Heb wat vertrouwen in je beebje, er zijn zoveel kaartjes, we begonnen met een selectie gewoon omdat het kan. Maar vriend lief was zo om dus vandaar.. Betreft je verhuizing wat een werk, inplakken uitpakken. En als je al niet lekker bent is dat niet echt top. Sterkte vast en anders toch een onderuik adres zoeken haha
Ik heb al een naam waar ik vrij zeker van ben haha, mijn vriend vind het ook een leuke naam! Ik heb al een combiwagen van maxi cosi en een lading met kleding en rompertjes gekregen haha, ik zit nog wel te zoeken naar "het eerste pakje" .. En een stuk of 20 hydrofiel luiers haha werd mij gezegt dat je er nooit genoeg van kan hebben Kamer ben ik nog aan het zoeken, wij zitten te twijfelen of we voor de bevalling gaan verhuizen omdat we hier eerst en hele steile trap op een af moeten en we hebben ook een husky die wel omhoog durft naar niet naar beneden haha dus ik denk dat ik die straks niet meer kan tillen... en het is hier sowieso niet zo prettig voor een baby'tje... Verder heb ik de starters flessen set van avent gehaald die was in de sale En gister de box gekocht 😊
@lil Dat jij al het geboorte kaartje heb uitgezocht! Haha ik zie zoveel leuke voorbij komen dat ik moeilijk kan kiezen Ik vind niet dat je er te vroeg mee bent, dan heb je dat al gehad! Haha
Oohja! Ik heb ook de doomoo zitzak gekocht.. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Ziet er natuurlijk heel leuk uit
Kindersuiker = geboortesuiker ,wij zeggen hier kindersuiker het is beetje op zijn dialect .voor de kamer ,wacht ik op ml dat hij in verlof is ,want moet zelfs nog plaats maken ,wil de baby in begin op ons kamer . Dus we beginnen eraan binnen twee weken
Nimisis aaah zoo ik dacht echt waar heeft die het over, maar weer wat geleerd Ik lees dat meer dames hun kleintje in het begin op hun kamer houden. Mijn lijkt dat met borstvoeding wel handig, ik ga zelf fles geven. Morgen de echo der echos spannend zeg!
Hoi allemaal! Al in geen maanden meer wat gepost... Eerst druk met werk en vervolgens helaas gezondheid. 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu gelukkig wel thuis, maar werken zit er voorlopig nog niet in. Gelukkig begint de zomervakantie (werk in het VO). Wat leuk om al jullie verhalen te lezen en al die mooie buiken en echo's te zien! Buikje voelt al als vrij groot (was altijd helemaal 'plat'), maar iedereen om me heen zegt dat het echt heel klein is voor mijn termijn. Gelukkig heeft baby geen last gehad van alle gezondheidsdingen. Groeit vrolijk en de 20-weken echo was helemaal goed! Dus heel gelukkig. Daarbij wordt er enthousiast geschopt en gedraaid. Heerlijk, al weet ik zeker dat de blaas af en toe bewust doelwit is.
valt mij inderdaad ook op! IK/Wij willen dat dus echt niet, ons kereltje gaat vanaf dag 1 op zn eigen slaapkamer Ik weet hoe ik ben, als ik een kleintje bij mij op de kamer heb, kom ik zelf niet meer aan mijn rust! Dan ga ik alleen maar luisteren of hij nog ademt en weet ik wat allemaal.... vandaar dat wij het er meteen over eens waren, dat hij meteen op zn eigen kamer gaat
Jaaa onze kleine meid is helemaal gezond (zover ze kunnen zien) Ze zat qua gewicht & lengte boven het gemiddelde dat was prima dus had een leuke echo, ze zit met beide handjes voor het gezicht, zo lief!
Dankje ladys Wat een weer zeg, hebben jullie last van de warmte? En zo ja waar zoek je verkoeling.. of beter gezegd hoe
Meiden, ff advies nodig. Voel me al de hele dag niet lkkr. Harde buiken, die ook pijn doen, bij bewegingen zoals gaan staan, bukken of als de baby schopt. Ook in rust.. Dacht dat t door me werk kwam (werk nog maar 3x3 uurtjes) maar nu in rust gaat t door niet veel maar paar per uur alleen voelt zo naar... Had dit bij 1e ook vaak. En elke x naar ziekenhuis aan monitor en idd harde buiken of voorweeen en complete rust... Dus ja... Moet ik toch maar bellen?? Of stel ik me aan?
Ik heb ook veel harde buiken ook in rust en 's nachts! Wel een vervelend gevoel, pijn wil ik het niet noemen. Mij is gezegd dat als het wel echt pijn gaat doen, er regelmaat in zit (bijv vast aantal per uur ), er bloedverlies is maar ook wanneer ik het zelf echt niet vertrouw dat ik MOET bellen. Je werk kan er best voor zorgen dat je in rust meer harde buiken hebt, maar ik zou gewoon bellen. Je bent nu nog binnen 'kantoortijd' in het weekend is de drempel voor jezelf nog hoger waarschijnlijk en maak je je alleen maar zorgen. Ben benieuwd! Kalmpjes doen hoor!
Jaaaaa jeetje, ik kan er niet goed tegen voelde me al rot en nu intens rot . Ik zit binnen. Heb gisterochtend nog een een ventilator gehaald en daar maak ik nu dankbaar gebruik van. Hierbinnen 24,5 graden ... Ondanks de ventilator. Maar het windje is lekker en een koud nat washandje op mijn voorhoofd. Hothothot ... Zomer in Nederlandje of stikheet of herfstachtig .
Gebeld. Waarschijnlijk groeispurt van baby in combi met te druk en moe zijn. Rusten, en als t morgen nog zo is weer bellen...
Goedzo! Misschien nog iets kalmer wat werk betreft? Hopelijk word het beter nu je rust. En als je het niet vertrouwd, ook al is het midden in de nacht, gewoon bellen. Dat is tegen mij ook gezegd ...