Ben een beetje laat, maar ook ik ben uitgerekend in november. Om precies te zijn 27 november. Het kindje wordt met een keizersnede gehaald. We gaan volgende week een datum prikken. Helaas weet ik het geslacht nog niet. Tijdens de echo's ligt het steeds beroert. Voetje ervoor, tegen de rand van de baarmoeder, navelstreng tussen de beentjes. Om de twee a drie weken een echo vanwege de lichamelijke handicap van onze zoon. We hopen dat men ons 27 aug eindelijk kunnen vertellen welk geslacht het is
Welkom Ziezo! Ook beetje laat maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Waarom wordt je baby met keizersnede gehaald? Hopelijk weten jullie volgende week de geslacht! Houden jullie het voor jezelf of mag het iedereen weten?
Welkom Ziezo, ben benieuwt wat het word en of je het gaat mededelen Al dames die hun eerste pakje hebben gekocht ? ik heb een afwijking voor maatje 56, maar wat als onze dame straks kleiner is? Dus nog maar een erbij gehaald in 50 ( als of het een straf is ) Zal eens snel een foto plaatse.. verder gaat het hier lekker, er word veel bewogen in me buik, niet pijnlijk ma plezierig soms ook niet echt. voelt gewoon een beetje vreemd
Hoi allemaal ... Even geleden maar we gingen verhuizen. Inmiddels wonen we sinds zaterdag in ons nieuwe huis. Verhuizen met HG is een hele uitdaging, maar ... i did it . Hopelijk gaat het goed met iedereen en met de beebjes! Hier nog steeds geplaagd door de HG helaas. Vorige week een pret 3D echo gehad. Wat was dat leuk zeg ! Centjes meer dan waard. Morgen komen de meubeltjes voor de kinderkamer en dan kunnen we die ook vorm gaan geven en kan ik eindelijk de kleertjes en dergelijk die nu nog in doosjes zitten in de kast gaan hangen. Eerste setje is hier ook al binnen. Zal eens kijken of het me lukt onder deze tekst een fotootje te plaatsen.
Ben benieuwd naar pakje die je gekocht hebt, lil. Ik heb het nog niet gekocht. Ik mag eentje uitzoeken en mijn moeder wilt graag ervoor betalen. Dus moeten maar gauw eens even afspreken! Ja is toch genieten, al bewegelijke baby in je buikkie. Zodra je bevallen bent, ga je dat getrappel echt missen. Mik, wat fijn dat jullie verhuisd zijn. En erg mooi pakje! Erg schattig. Het is idd erg leuk om al die kleine kleertjes op te hangen/opvouwen. Pas heb ik luiers nr 1 gehaald bij Kruidvat, er was toen 2+1 dus meteen ingeslagen en toen zag ik het dat het zooooo klein is vergelijken met m'n eerste nu. Heb er zin in! Hier gaat ook alles goed! En hoe gaat het met je, Envy?
Mik Aah wat een schattig pakje! In welke maat kopen jullie het eerste pakje? Of kopen jullie er meerdere? En welke maten zijn dat dan? Ik moet nog even iets leuks tegen komen als eerste pakje. Over de bewegingen, afgelopen nacht was het zo heftig! Ze zat maar te draaien, het leek alsof ze ieder moment eruit kwam springen ( zoals uit een taart haha) En dan vooral richting mijn ribben, dat was wel pijnlijk.. Maar vooral heel bijzonder. Verder gaat het prima , ik begin alleen te twijfelen over het geslacht, we hebben alleen bij de 20 weken echo te zien gekregen dat het een meisje is, we hebben geen echo mee gekregen van het geslacht.. We hebben in de kamer een muur roze gemaakt, dus hoop dat de twijfels onterecht zijn haha over 2 weken een echo dus dan nog maar eens navragen.
Mik81, fijn dat je eindelijk je thuis hebt, nu kan je lekker gaan relaxen. En gaan nadenken over de indeling van de babykamer natuurlijk! Wat een onwijs leuk pakje heb je, echt lief Babette8, Het is inderdaad een apart gevoel, denk ook dat je het straks zelfs gaat missen. Bizar als je buik zo helemaal beweegt, maar natuurlijk bijzonder! Lief dat je moeder je die cadeau doet, er is zoveel keuze! Shinex, Ik heb op aanraden van de winkel een pakje maat 50 gekocht en 2 rompertjes, en 1 in maat 56. (als eerste pakje) De rest nog wat mee kleertjes is 56 omdat ze die misschien 1 a 2 maanden dragen.. Vervelend dat ze tegen je ribben aanzit. Bij mij zit ze nog niet zo heel ver, tot me navel nu. Apart dat je geen echo heb mee gekregen van tussen de beentjes, bij ons werd alles op usb gezet. Bij de volgende echo toch maar even na vraag gaan doen! Ben jij al begonnen aan je kamertje? Bijdeze foto van mijn eerste pakjes 50&56
Wauw wat geweldige pakjes hier zo ontzettend veel kleertjes gekocht, dus even kijken wat het eerste pakje word haha
lil wat een leuke pakjes!! Jaa we hebben een muur van de kamer roze geverfd en het ledikantje staat al (ook opgemaakt hihi) alleen nog de commode en kleding kast.. die hadden ze eerst niet op voorraad en nu blijkt dat ze die helemaal niet meer krijgen (zucht) Dus even iets anders zoeken.. ook heb ik zo'n hang net van de ikea ( ja ook roze ) Wat ik daar in ga doen weet ik nog niet precies maar het ziet er zo leuk uit! Ik wou ook een muurschildering maken/laten maken, maar omdat we aan het kijken zijn voor een ander huisje leek me dat wel zonde. jou was de kamer al af toch? Ben je er helemaal tevreden over? Veder heb ik vanavond een drankje/sapje gedaan met zus was erg gezellig en hebben besloten om toch even te gaan dansen, was erg leuk maar had het na een uurtje of anderhalf wrl weer gezien, en dan woon ik in een leuk dorpje waar iedereen liever over je praat dan met je haha dusja... Maar ik heb het gezellig gehad! Nu lekker op bed. ohjaa ik ben donderdag naar centerparcs geweest om te zwemmen, ben toen toch van een glijbaan gegaan maar kreeg er wel last van in me buik ( van de landing) toen niet meer gegaan. Maar het golfslagbad was ook erg leuk En jullie nog wat leuks van het weekend gedaan? En gaat alles zn gangetje?
Oh Lil wat een snoezige pakjes . Er is veel te veel leuks voor mijn portemonnee hihi! Wil nog wat dingen bestellen via de Noppies vraag en aanbod pagina op facebook. Daar worden tweedehands kleertjes aangeboden voor een klein prijsje en ziet er allemaal nog hartstikke goed uit. Die kleintjes groeien zo dat ze veel dingen maar heel kort aan hebben. Hier ook verschillende pakjes in maat 50 en 56. Hoorde van een vriendin dat een vriendin van haar was bevallen van een meisje met lengte 51cm en dat 56 echt te ruim was. Dus het pakje op de foto zal vast en zeker gaan passen bij ons meisje ... Haha al is het maar voor 1 dag . Shinex ook een muur roze geverfd dus! Leuk, wij ook (allerliefst van Histor) verder houden we het zo rustig mogelijk qua kleur. Vrijdag zijn de meubeltjes door vl inelkaar gezet en alles staat, het is nu echt een beetje ingericht al is het nog wat kaal. Bedje opgemaakt ... Haha is mijn eerste kindje en ik vond het nog al een klus met al die lagen (moltonzeiltje, moltonhoes, hoeslaken, laken, deken) zie het maar eens glad en recht te krijgen ... Het viel mij niet mee. Mijn mamakwaliteiten zijn nog niet optimaal ! Ach ik heb veel liefde te geven. De box staat ook beneden al, beetje vroeg nog maar anders moest die giga doos eerst naar boven gesleept en over een paar weken weer naar beneden. Dus meteen maar in elkaar geknutseld. Bovendien heeft vl nu nog vakantie. Na volgende week bestaat het weer uit werken voor hem en de weekenden zijn gevuld met fotografie dus veel tijd blijft er dan niet over. Voor hem ook prettig dat alle grote klussen nu klaar zijn in ons nieuwe huis. Hier gaat het zijn gangetje wel. De HG is er nog steeds dus blijf misselijk en overgeven. Ook krijg ik nu pijn aan mijn middenrif, dat zal denk ik door de groei komen. Hebben jullie dat ook? Ik ben zelf maar klein (normaal 51 kilo bij 165cm) dus veel ruimte is er ook niet. Ons meisje verbouwt de boel behoorlijk in mijn baarmoeder, lijkt wel of daarbinnen een kermisattractie is soms. Heel grappig!
Bedankt voor de complimentjes Cindy29, ik heb ook meerdere kleertjes vooral shirts ga nu ook echt stoppen met kopen want ze hebben maatje 56 niet zo heel lang aan.. moet alleen nog wat broekjes score! Zo blijf je toch bezig he Shinex, dat was een latertje zie je tijd 2 uur hihi, dat haal ik niet eens meer qua energie. Maar fijn dat je het gezellig hebt gehad, jammer dat inderdaad in van die dorpjes alleen over je gepraat word zucht.. schijnbaar maken ze zelf dagelijks niks meer mee. Jammer dat de rest van je kamer nu niet meer aanwezig is, ging je voor een set of? Je zou inplaats van een muurschildering bijvoorbeeld van die behang stickers kunnen doen, of je moet zelf creatief zijn met behang! Onze kamer is zo goed als af, moet nog een lamp score wat gordijnen en die andere muur nog wat opvrolijken. Ben best tevreden over de kamer, streef nu wel naar het eind resultaat omdat ik merk dat even een lijstje ophangen ofz toch zwaarder word. Maar zo te horen geniet je lekker van je zwangerschap, ik zou de glijbanen niet kunnen weerstaan dus ik blijf er maar mooi weg Mik81, Inderdaad de 2ehands kleertjes ( zo mag je het eigenlijk niet eens noemen want meestal zijn die ongedragen of 1x gedragen) zijn prima. Zie zelf op bijvoorbeeld marktplaats ook leuke jasjes en dingen voorbij komen voor weinig. Maar zoals ik al eerder zij mijn kast zit nu vol En wat je zegt al past ze het pakje maar 1 dag wat maakt het uit, ik ben erg benieuwt hoe ze zou zijn qua lengte, met de 20 weken zat ze boven gemiddeld. Zal straks weer is navraag doen bij je vk Ik las dat je het bedje ook had opgemaakt, maar een molton zeiltje mocht toch niet dacht ik? dat als de kruik lekt het water blijft liggen..?? ik weet het niet 100% zeker misschien de andere dames hier! Ook de box staat hier al in de woonkamer, lomp geval maar kan er nu vast aanwennen ik heb ook geprofiteerd van het feit dat vl vakantie had
Oh Lil je kan best gelijk hebben hoor! Ik heb gewoon het advies achterop de verpakkingen van de Prenatal gevolgd met de gedachte dat ze er daar vast verstand van hebben. En daar stond op eerst een moltenzeiltje, dan moltonhoeslaken, dan gewoon hoeslaken ... Mijn moeder zei ook al vandaag dat dat wat overdreven is. Vond het ook al zo'n gedoe. Er stond wel op dat het moltonzeiltje niet bij het hoofdje mag komen maar niks over kruiken. Nou ik vraag het wel na in september als de kraamzorg komt en anders haal ik het even snel weer weg . Als het niet hoeft vind ik het alleen maar beter. Haha ja handig he zo'n man die vakantie heeft ... Heb je maar mooi alles klaar voordat de nesteldrang echt komt .
Hier kraamverzorgende van beroep. Moltenzeiltje, liever niet. Daardoor kan je niet "ademen" dus mocht baby op de buik komen kan hij/zij stikken. Ook idd de kruik kan lekken en dan loopt het water niet weg. Geen zeiltjes in bed dus...
Mik, haha ja het bedje heeft schoonmoeder gedaan, ze wou t graag doen en t ziet er leuk uit dusja waarom niet wij hebben er indd geen moltonzeiltje tussen liggen. Heb je groot gelijk in met de box, dat gesjouw is ook niks. Hier staat ie nog niet in elkaar maar we hebben dan ook geen trap waar we hem op een af zouden moeten tillen, dus dat is zo gedaan. Lil, haha ja het was laat geworden Ja ik ging voor een set, maar het maakt niet zoveel uit. Het ledikantje is wit, dus we gaan kijken voor andere bij passende commode en kleding kast. Zal niet zo heel moeilijk zijn. Dat is indd een goed idee! Van die behang stickers. Fijn dat je tevreden bent over de kamer! Lopen jullie ook af en toe de kamer in? Gewoon om te kijken? Ik heb mezelf er wel op betrapt haha