Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Shinex, wat naar! Hopelijk krijg je goede echo vandaag! Laat je het even weten? Succes!

2. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Hoe gaat het nu met jou ?? Laat je het ons weten ,ben al tijdtje aan jou aan het denken hopelijk heb je goed nieuws

En hoe gaat het met iedereen?alles inorde met bolle buikje?

Hebben jullie dit ook dat totaal vreemde mensen jullie aanspreken ivm jullie buik.onlangs was er een man die naar me riep :voor wanneer ist bolleke !! ??
    Of ook zoals : gaat het een beetje meisje (ja ik wiebel wat en dan ?(,moest het niet gaan ...wat kunnen ze eraan veranderen????)
    Heb ook had ...wou uit de auto stappen,een man passeerd zeg die naar me :geraak je er nog uit met zorgwekkende stem.
    Dit zijn er nu dat ik me nog kan herinneren ,gebeurd wel veel ... Ben benieuwd of het bij jullie ook zo is...

3. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ben ook benieuwd hoe het met shinex gaat!

Hier alles oke, wel af en toe menstruatiegevoel en baby schopt af en toe heel erg hard waardoor het soms pijn doet... Maar verder alles goed hoor! En met jou Nimisis?

Ik herken het jou verhaal ook goed. Hier zeggen ze elke keer; niet je zoon tillen! Niet doen dit en dat.
    Wat boeit mij nou? Ik stop wel als ik iets pijn voel.

4. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0

Heb ik ook menstruatiegevoel ,maar is meestal als ik mezelf weer wou overtreffen... ,en net een coco's noot down under daardoor geraak ik moeilijk vooruit ,uitbed ,mijn broek aan en of uitdoen gewoon een ramp .shopjes krijg ik ook nog regelmatig en zijn favoriete schop plek zijn mijn ribben...ah nog beetje geduld en we hebben ons hartendief in ons armen,de tijd vliegt voorbij vind ik ,ben nu al 36weken !!.volgendeweek gyn afspraak kijken of hij goed ligt en afwachten dan maar .

Ben blij te horen dat alles goed met je gaat ,die harde shopjes na ,maar ja moesten we ze niet voelen shoppen gaan we ons nog slechter voelen.
    Hoop dat shinex snel ook van haar laat horen

Vele groetjes

5. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Haha klopt aankleden en schoenen aantrekken worden steeds lastiger. Maar inderdaad we krijgen iets moois van terug!
    36 weken was zo omgevolgen he?! Gaat hard!
    Vorige 7 okt was ik bij de vk en de baby z'n hoofd lag beneden. Maar het kon nog veranderen. Ben benieuwd bij jou volgende week!

6. shinex

shinex Actief lid

13 jun 2014
    167
    11
    18
    Gelderland
    Oh oeps sorry beetje laat :$ lief dat jullie zo aan me denken!
    Bij de controle was alles goed met me meisje, ze groeide Door vergeleken met de vorige keer , maar ze was wel aan de kleine kant maar niet ernstig! Zo blij mee.

Ik heb nog wel hoofdpijn, maar het is niet erger geworden, als ik sterretjes begon te zien of erbij moet braken moet ik bellen.

En menstruatiepijn... pff vervelend gevoel! En ik heb ik geen bad waar ik lekker in kan drijven :( haha.

Vraagje: Hoe voelen harde buiken? Is dat een gekke vraag? Haha. Ik denk dat ik gisteravond me eerste harde buik had. Deed me goed zeer.

Ik ben ook echt aan het aftellen, bijna november!! Whoee haha

Nimisis laat je weten hoe t is gegaan met de gyn afspraak :)
    Ben ook erg benieuwd wie en wanneer de eerste geboren worden :p

Babette8 ik zie dat je de 27ste een afspraak heb, ik vind echo's altijd zo bijzonder, zou eigenlijk uren willen kijken 😅

Hoop dat alles goed blijft gaan bij ons allemaal!

Veel liefs!

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Fijn dat de kleine goed doorgroeit!
    Wat naar dat je nog steeds hoofdpijn hebt. Denk aan jezelf en lekker veel rusten!
    Heeft je ouders geen bad? M'n oud collega had geen bad en ging vaak naar haar moeder om te gaan badderen.
    Nee hoor, hier nooit gekke vragen! Daar is forum voor :) Hard buiken = je buik voelt hard aan.
    Jaa gaat idd zo snel! Het is idd bijna november. Vorige jaar in november had ik nooit gedacht van; volgende jaar met kerst zijn we gezellig met z'n vieren! Heel apart!
    Ja bijna weer echo maar helaas laatste echo als het goed is :(

Hoop ook dat het goed blijft gaan bij ons!

Knuffel!

8. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Shinex heb vandaag ook de hele dag menstuatiepijn pfff gaat voor eventjes weg en komt snel terug de hele dag door ...
    Ik hoop dat je hoofdpijn verminderd meid ,de heledagen met hoofdpijn is nogalwat.

Ik ben verkouden ,niezen,hoofdpijn,spierpijn ,momenteel doet me alles pijn ,drink citroen met honing ,mag geen medicatie pff lig al de hele dag in de zetel en nu mijn bed. Als er iemand een natuur remedie kent hoor ik het graag .

Hoop dat jullie allemaal het goed stellen fijne avond en sweetdreams xxx

9. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Hoe gaat het met jullie?! Hier is best wel erg stil!

10. mik81

mik81 Niet meer actief

Haha ja ... Het is erg rustig hier. Het komt steeds dichterbij, bijna 36 weken nu :). Benieuwd wanneer de eerste beeb uit het 16/30nov groepje zich gaat aandienen. Leuk om straks hier fotootjes te zien van de nieuwe wereldburgertjes :D.

De kleine heeft het nog naar haar zin binnenin. Ze beweegt lekker en neemt me soms flink te grazen :). Laatste loodjes zijn hier idd best zwaar, door de HG is mijn maag flinkoverstuur en ik had al een middenrifsbreuk waarvan ik nu vrees dat ie door het overgeven wat groter is geworden. De misselijkheid is killing als ik lig waardoor ik bijna niet meer slaap en heftige maagpijn en pijn bij mijn middenrif helpt dan helemaal niet. Gebruikte al omeprazol maar vandaag nog even antagel erbij gehaald. Hopelijk werkt dat een beetje voor de nacht! Behoorlijk uitgeput hier dus ... Maar alles voor ons meisje!

Kleintje moet nog even blijven zitten. Donderdag groei en liggingsecho :D daar kijk ik naar uit. Ze schatten haar klein (aan de ondergrens) ik ben benieuwd of dat na de echo nog steeds zo is. Kan haar iig weer even bewonderen donderdag.

Hoe staat het met jullie buikjes? Ik zal zo ook even een fotootje posten nog! Altijd leuk om te zien hoe al die mooie buikjes zijn :).

11. mik81

mik81 Niet meer actief

Deze is van vorige week ... 35 precies.

12. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    allang niet meer hier geweest.
    hoe gaat het met jullie? Zijn jullie het al zat?

Ik geniet nog iedere dag van mijn buik en het getrappel maar ik zal ook mega blij zijn als ik mijn ''eigen lichaam'' weer terug heb en ik ons wondertje in het echt kan zien

oh en een fotootje wil ik ook nog wel eens delen

13. mik81

mik81 Niet meer actief

Wow Cindy ... Mooie buik hoor!

Hier ook heel nieuwsgierig naar ons kleine mensje. Wachten tot ze vind dat het tijd is ;), hihi! Word wel met 41 wk sowieso ingeleid maar ze mag van mij best iets eerder komen. Maarja wij hebben daar niks over te zeggen he ;).

14. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Waauw mooie buiken !! Yep hier ook mega blij als hij eruit is ,mijn krakende heupen en knieën smeken erom ;)

Maandag gyn afspraak had ,niks ingedaald,had paar dagen ervoor inorm ongi pijn,vroeg aan de gyn uitleg,zou dit dus nog meerdermalen voelen,het is mijn klein ventje die zijn best doe om intedalen.volgende week terug afspraak om te zien of hij indaald...
    Ben benieuwd wie hier eerst bevald :)

15. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Mooi buik dames! Het komt steeds dichterbij!!! Spannend!

Nimisis, ongi gevoel heb ik al een tijdje dus m'n ventje is ook waarschijnlijk aan het indalen. Erg onprettig gevoel! Heb ook nog slijmprop verloren afgelopen zaterdag.
    Ben ook benieuwd wie hier eerst bevalt :)

16. mik81

mik81 Niet meer actief

Jaaa ik ben ook benieuwd wie de eerste in dit groepje is :D! En naar de fotootjes uiteraard!

Het is gewoon echt bijna zover ... Vandaag 36 weken :). Jeeeeej! Nu nog 4 weekjes, max 5 (sowieso inleiding met 41wk) of eerder ?!?! Dat kan ook nog. Mini ligt hier al een poosje ingedaald ... Morgen liggings en groeiecho dus dan zie ik of ze echt braaf is blijven liggen ;).

17. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ben al een poosje niet geweest,maar lees wel regelmatig mee hoor.
    Hier loopt het niet allemaal even lekker. Ben nu 35 weken zwanger en heb veel last van harde buiken en de kleine is echt klein. Zit net onder de onderlijn van de groeicurve.
    Ben daarom nu onder volledige controle van de gyn.
    Krijg nu iedere week een echo, de ene keer alleen vruchtwater en navelstreng meting en de week erop ook groeiecho.

Vorige week voelde ik hem/haar wat minder en ben ik aan ctg gelegd, gelukkig was alles goed maar was mn bloeddruk opeens te hoog.
    Moest de dag erop terug en was bloeddruk wel wat gezakt, maar was er op het ctg veel buikactiviteit te zien.
    Ze waren even bang dat de bevalling al was begonnen. Gelukkig hebben ze met een inwendige echo kunnen zien dat dat nog niet z was.
    Verder ligt mijn placenta heel laag en de navelstreng onder het hoofd. Gelukkig wist ik al dat ik een keizersnee zou krijgen, want gewoon bevallen is in dit geval niet mogelijk.
    1 geluk dat de placenta aan de achterzijde voornamelijk ligt, anders hadden ze erdoor moeten snijden en had de kleine gelijk bloed moeten krijgen.
    Al met al spanende weken, kleine halen ze sowieso met 39 weken en misschien met 38. Dus schiet hier al echt op :)
    Die harde buiken blijven komen, komt waarschijnlijk door die laagliggende placenta.
    Iedereen succes met de laatste loodjes!

18. mik81

mik81 Niet meer actief

Tjee Sandra, dat is allemaal extra spannend! Ook nog een keizersnede ... Hopelijk doen ze in het hospitaal waar jij de keizersnede krijgt ook een 'gentle sectio' dan ligt je kindje (anders dan voorheen) zsm bij jou als ze nog bezig zijn met de wond weer sluiten. Voorwaarde is uiteraard dat je kindje het goed doet ... Dat is het allerbelangrijkst. En ook als beebje klein is kan ie nog wel heel sterk en dapper zijn :D.

Hier ook veel harde buiken en gevoel van messteken in mijn bmm :). Het zal allemaal 'voorwerk' zijn ... Hopelijk is de bmm al fijn aan het verstrijken. Hier verwachten ze ook een kleintje (langs de ondergrens) vandaag een liggingsecho en meteen een groeiecho. Ik ben benieuwd, zo'n echo zegt meer dan schattingen van buitenaf maar het zegt ook niet alles. Heel vaak is het kindje toch kleiner of groter dan gedacht. Schattingen van 6 pond en uiteindelijk een beeb van bijna 8 pond zijn niet zeldzaam. Ach en als de mini's maar sterk en gezond zijn dat is het allerbelangrijkste!

19. Sandra73

Sandra73 Actief lid

14 okt 2013
    164
    0
    16
    Hoi,
    Je hebt helemaal gelijk mik, maar toch die extra controles zijn fijn maar toch ook extra spannend.
    Maar goed, mijn dochter was bij geboorte 2570 gram en is nu grote dan dat ik ben :)
    Maar ik lig ondertussen in het ziekenhuis. Heb woensdagmiddag een behoorlijke bloeding gehAd en meteen daarna weeën.
    Heb meteen longrijping medicijnen gekregen en weeën remmers. Gelukkig slaan die aan. Nu afwachten wat er gebeurd als ik daar zaterdag mee stop.
    Denk dat als ik naar huis mag ik geen stap meer buiten de deur doe. Ben me rot geschrokken van die plas bloed.
    Morgen/ straks krijg ik een echo om te kijken waar die bloeding vandaan kwAm. Of van de placenta die laag ligt of dat hij in het litteken vAst zit en aan het scheuren is.
    Hou jullie op de hoogte!

20. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Heftig Sandra! Sterkte!!

Deel Deze Pagina