Uitgerekend 16 t/m 30 november 2014!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Madeliefje1987, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmeke

Bloemmeke Lid

27 feb 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend en leuk Aurin!
    Leuk dat je wat over jezelf verteld.

Zal ik ook doen.

Ik ben bijna 31 (vrijdag). Dit jaar getrouwd, leuk huis, en nu dus zwanger en erg spannend en onzeker.
    Ik woon dichtbij Eindhoven.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    #142 Mississippi, 19 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
    Gefeliciteerd allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven hier ook al is het voor mijn gevoel nog zoooo ver weg! :)
    Ik ben als het goed is 23 november uitgerekend! Heb op 11 april een eerste echo bij de vk en ben heel benieuwd. Droom sinds ik het weet aldoor dat ik tweeling jongens krijg toen ik het tegen mijn man zei werd ie gek ;) zonder gekkigheid, we hopen heel erg dat dit kindje gezond zal zijn. We hebben al een dochter die helaas een genetische aandoening heeft waardoor motorisch zwaar gehandicapt is. Dus het zal een spannende tijd worden! Maar we hebben vertrouwen!

Ik ben 27 en ben nu 5 jaar officieel samen met mijn man waarvan sinds juni 2013 getrouwd, We wonen in de omgeving Rotterdam.

3. Ukkieuk

Ukkieuk Lid

7 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 33 en moeder van drie kids..die hebben allen dezelfde vader die Mss eens per jaar van zich laat horen.
    Mijn nieuwe vriend heb ik nu twee jaar en samen krijgen we onze eerste..
    Wij wonen in de buurt van Arnhem

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben lovepeet 23 jaar .. zwanger van mijn 3e kindje kom uit rotterdam en ben 10-11-11 getrouwd

5. PCOS

PCOS Niet meer actief

Hehe, eindelijk een keer tijd om hier te reageren.
    Zou ik misschien ook in de lijst mogen? Ik ben 32 jaar, dit word onze eerste en ik zal ongeveer 17 november uitgerekend zijn. Maandag 24 maart heb ik een eerste echo bij de gyn.
    Ik heb al volop klachten. Ik heb enorme pijnlijke borsten en heb al een andere BH moeten kopen omdat ze er helemaal uitpuilden :$
    Verder veel zweten in de nacht en misselijk / kokhalzen in de ochtend. Dat word nog wat de komende tijd...

Wij vinden het erg moeilijk om het voor ons te houden haha. We hebben het al aan mijn ouders, broer en zussen verteld en dichtbij staande vrienden. Een dezer dagen gaan we het aan de ouders en broers en zussen van mijn man vertellen. Spannend!!

@Bloemmeke: Hier ook een schildklier patiënt. Net na onze eerste positieve test kreeg ik de uitslag van een bloedtest. Het bleek dat mijn TSH niveau boven de 5 was. Normaal waarden zijn tussen 0,4 en 4 maar voor een zwangere schildklier patiënt is het beter zo laag mogelijk (liefst rond de 1). Ik was er gelukkig ook op tijd bij en heb direct mogen ophogen. Aangezien het wel 3 weken kan duren voordat deze dosering in het bloed zit hoop ik dat het verder geen invloed zal hebben. Maar je kan er beter zo snel mogelijk bij zijn inderdaad.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ben eigenlijk wel btje bang... Voel nog zo weinig.
    En wat ik voel herken ik niet van vorige 2x zwanger...

7. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Het is weer zo ver.
    12 uur smiddags en al 2 keer overgegeven en lekker misselijk. Vorige keer was het bij 12 weken afgelopen... Nog 6 weken te gaan.. blegh.(echt het minste van alle ontzettend leuke dingen die zwangerschap met zich mee brengt.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het is nog vroeg! Je zit nog voor NOD, de kwaaltjes zullen vast snel komen! Ik heb meer dat ik van alles voel en me dan afvraag of dat het normaal is :) zal blij zijn als ik m'n eerste echo heb! Nog 3 weken en 1 dag! Pfff duurt lang!

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hey meiden,

iedereen een dikke knuffel tegen de angste!
    Hier nemen de 'kwaaltjes' ook echt met de dag toe. Gisteren was ik echt heel beroerd.

Vanmiddag heb ik de eerste echo poeh poeh wat ben ik zenuwachtig! Er zou nog niet veel te zien zijn maar dan is de onzekerheid wel weg of het beebje nu in me baarmoeder of eileider zit.

jullie horen mij vanmiddag hoe het was.

10. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Het krampen van mijn baarmoeder is inmiddels wel grotendeels voorbij. Voel hem alleen af en toe nog, maar dan is het meer zeurend dan echt krampen. Wel echt vreselijk gevoelige / pijnlijke tepels. En denken aan snoep word ik misselijk van, dus daar blijf ik momenteel heel makkelijk vanaf! Vooral die tepels word ik gek van... Maar goed, ik weet waar ik het voor doe!

Wat spannend Gabbel! Ben benieuwd!

11. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Succes vandaag gabbel! Ben benieuwd!
    Ik zal later vanavond de lijst bijwerken, zit nu op de IPad.
    Fijne zonnige dag allemaal!

12. Mama01

Mama01 Lid

2 feb 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 29 jaar en woon in Brabant. Inmiddels zijn onze beide ouders en zussen met aanhang op de hoogte gebracht van onze zwangerschap.
    Mijn dochter van bijna 4 weet het ook al en zegt heel mooi: het is ons geheimpje he mama, ik mag het pas zeggen dat ik een broertje of zusje krijg als jullie dat zeggen tegen mij he mama!!

Zo lief!!

Eerst voelde ik me erg beroerd, maar sinds een paar dagen voel ik me super fit! Af en toe gevoelige buik, maar niet meer misselijk (vorige zwangerschap nooit misselijk geweest). Ben ook niet moe of zo.....
    Daarom vind ik het ook zo beangstigend...van is dit wel ok???

Ik ruik wel heel sterk, koffie smaakt niet meer, maar dat is dan ook echt het enige.
    Oww ja....wel grotere boobs!! Vindt mijn manneke dan weer super aan mijn lichaam hahaha!!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    14 april echo bij verloskundige!
    Dan ben ik 7.3wkn 👍

14. Bloemmeke

Bloemmeke Lid

27 feb 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Gabbel, ik denk aan je!

Wij om 13.00u intake vk, en dan meteen bellen met zh voor afspraak internist en gyn.
    Ben nu bijna 6 weken, hoop zo dat ik morgen al mag komen. In elk geval bij de internist om mijn schildklier te checken.

15. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Welkom bij de club!:)

16. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Oei.. Dat beloofd wat die tweeling! Hihi
    Ik kan je vertellen... Tis pittig en aanpoten hoor! (Gastouder bij een tweeling) maaaar helemaal super..

We zullen zien;)

17. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Spannend hoor!!
    Hou ons maar mooi op de hoogte;)
    Ik duim voor je.. Dat t positief is!

Bij je vorige zwangerschap.. Voelde je toen dat t niet goed zat? Of was dat totaal onverwachts?

Liefs, Daan

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Dank jullie wel meiden!

@danielleM, vorige keer is gewoon een miskraam geweest met 5 weken en 1 dag.
    Ik zou mijn situatie even snel uitleggen. In 2007 ben ik begonnen met zwanger worden. Na het stoppen met de pil merkte ik gelijk al dat mijn cyclussen nergens op sloegen. Van 35 dagen tot 130. Ben toen bij de gyn gekomen en gestart met clomid. De arts snapde er niks van dat ik maar niet zwanger raakte met zulke mooie eisprongen nu. Hij stelde een kijkoperatie voor. En ja hoor. Allebei de eileiders helemaal dicht. Toen heb ik een herstel operatie gekregen mja nooit zwanger geworden dus in die 7 jaar. Ja in 2011 maar dat werd een miskraam. Nu zat ik te wachten op me ongie om te starten met ivf en ben ineens spontaan zwanger ♥
    iedereen is bang in de eerste weken maar ik ben echt als de doods. Ik heb er echt zoveel voor gedaan en zoveel verdriet gehad.

Maar omdat mijn eileiders zo poreus zeg maar zijn heb ik heel veel kans op een bbz.

zo dat was even snel mijn verhaal in het kort.
    ga nu me moeder halen en dan naar het ziekenhuis rijden.

geniet van het zonnetje vandaag meiden!

19. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    Heftig Gabbel! Veel succes vanmiddag..

Ik voel eigenlijk nog vrij weinig, soms wat ongi krampen, soms een vlaag misselijkheid en wel zere borsten, vooral snachts. Hopelijk blijft het zo :)

Ik ben trouwens 27, ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend en woon in de buurt van Venlo

20. Ukkieuk

Ukkieuk Lid

7 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi welkom alle nieuwe zwangeren!!
    Ik heb net een digitale test gedaan om daarmee ook het testen daarna niet meer te doen..zwanger 1-2 geeft hij aan dus ben super blij!
    Ik heb me voorzichtig via de site aangemeld bij de verloskundigen...nu wachten op de eerste afspraak..spannend hoor

Deel Deze Pagina