Wat een avond/ nacht... Na t inwendig onderzoek gistermiddag enorm gerommel. De "voorweeen" zijn soms echt heftig. Komen tussen de 3-8 min... Maar t zet niet door... al duurt t nu al wel sinds 16.00 gistermiddag.. En heb ik niet geslapen. Ga straks wel bellen want dit is niet kicken...
Aurin succes . Hier heeft het toen ook een paar dagen gerommeld en toen na 3 dagen echt doorgezet. Zet hem op. Een september mama van ons groepje toen
3 dagen? Jemig! Ze worden nu weer erger... En tussendoor blijft t zeuren in m'n rug. Zo vl wekken om Coll naar school te brengen etc.. En dan ga ik de gyn toch even bellen. Dan maar ff ctg en toch vragen of er nu meer gebeurd daar beneden.
Sandra, hopelijk ben je thuis! Geniet er lekker van! Nimisis, wat spannend vrijdag! Je bent dan al lang overtijd... Succes met laatste loodjes! Aurin, erg vervelend! Gewooon blijven zeuren hoor! Sterkte... PCOS, gefeliciteerd!
Ben weer thuis.. Weeen doen niet genoeg.. 2cm ontsluiting, meisje wel iets gezakt maar nog niet "gunstig" genoeg voor breken v vliezen. Ze heeft me wel gestript... Nu maar slapen...
Ja ik ben sinds gisteren weer thuis Even voor de dames die een keizersnede krijgen, die valt mij enorm mee, ruggenprik ook. Ik heb alleen bang die tijd complicaties gehad doordat de placenta in het litteken van de vorige keer zat vergroeid. Maar heb nu weinig klachten gelukkig. Aurin succes en de rest natuurlijk ook
Pcos Gefeliciteerd!! Geniet van elkaar Aurin toch al ontsluiting ,yes !! Is al goed voorteken ,kga duimen !! Sandra73 fijn te horen dat het best meevalt ,en dat je het goed steld. Babbette8 ja ben al goed overtijd ,voel het goed aan mijn buik ook ,rond mijn navel is mijn huid echt gespannen ,jeukt de hele tijd ,heb niks van striemen,maar daar springen mijn aders erbijna uit .sta gespannen op zijn maximum.dat vrijdag maar snel komt
Spannend Aurin. Succes! Ik duim hard voor je. Nimisis ik hoop het ook voor je dat je baby snelt komt!
Hier alles extreem rustig vergeleken met gister. Sinds t strippen alleen wat ongi pijn, misselijk en darmen vanslag. Maar verder gebeurd er niks. Heb ook echt een heerlijke nacht gehad! We wachten t af... Nog max 9 dgn... (Als ze hun belofte houden om me niet over de 40 te sturen)
Aurin duim voor jou Ik heb een helse nacht had voorweeën ,en mijn heupen waren enorm pijnlijk ,had er tranen van in de ogen .dus echt geen oog dicht gedaan vandenacht. Hoe gaat het met jou babette8?
Morgen big day ,had eerst schrik voor keizersnede ,maar nu wil ik er echt voor gaan ,ben zelfs happy,word echt tijd .mijn lijf is op .heb al de hele dag voorweeën ...??? Voor de lol ..nu nog steeds trouwens. Mijn ventje beweeg ook niet meer zoveel ,het word hem krap,alleen als ik over mijn buik wrijf reageer die ,anders blijf die zitten waar die zit.hopelijk verloopt morgen alles goed ,hoop dat het bij jou aurin ook snel komt ,bij de andere dames trouwens ook natuurlijk .die laatste loodtjes zijn lastig voor iedereen. Succes dames 👣👍🍀
Hallo meiden! Ben al heeeeel lang niet meer actief geweest op dit forum. Af en toe wel meegelezen hoor! Ik wil alle mama's die inmiddels bevallen zijn ( Madelief, Mik, PCOS, sandra73, Envy, Momo etc) allemaal feliciteren met hun kindje! Ik wens jullie een goed herstel en hopelijk lekker veel genieten van elkaar en van de kleine ukkepuk! Hier nu een week overtijd. Strippen kan nog niet, want alles zit potdicht, ik had 0,0 cm ontsluiting. Eerste was ook 11 dagen overtijd, ben benieuwd! Het is zwaar, 23 kg aangekomen, s nachts nauwelijks slapen, maar ja, dat is gelukkig nog maar tijdelijk. Voor diegenen die ook nog moeten bevallen; heel veel succes, zet m op, je kan het!
Ik ben 29 november uitgerekend! 2cm ontsluiting en al wat weeen, aan het wachten tot het weer doorzet.