Ik heb me nu ook bij de verloskundige aangemeld. 4 april afspraak bij verloskundige 14 april 1e echo Ik heb er zin in! Even een ander vraagje... ik moet eigenlijk nodig mijn haar weer verfen... maar is dat wel verstandig bij een prille zwangerschap, of überhaupt tijdens een zwangerschap? Ik had het ooit een keertje aan de kapper gevraagd en hij zegt natuurlijk dat het wel kan, mits het folietjes zijn (dus dan zonder contact met je hoofdhuid). Persoonlijk heb ik wel zoiets van; bij twijfel niet doen, maar die uitgroei begint me toch wel een beetje te ergeren... Hoe doen jullie dit? Op dit moment denk ik wel; was ik maar nooit begonnen met haren verfen
Haren verven kan ik je helaas niet bij helpen, dat doe ik nooit. Vanmorgen is Moeders voor Moeders geweest. Die wikkeldoek is zo zacht! Enige tastbare baby-accessoire in huis nu, dus ik kan er niet afblijven. Ook de test gedaan natuurlijk. Superknaltest. Die mevrouw zei dat dat eigenlijk nooit zo is voor de 6 weken. Vraag me steeds meer af of ik nou al langer zwanger ben, of dat ik een tweeling moet verwachten ofzo...
Haar verven kan na mijn weten en die van mijn kapster gewoon. Ik heb het 2 weken geleden gedaan en gevraagd uit voorzorg en kon geen kwaad.
Ik vond mijn test al knallen voor 4,2 weken maar die van jou is echt een mega knal test zal mijn rijtje ff laten zien
Pfff hier een hectische middag in het ziekenhuis gehad en ben net pas een uurtje thuis. ik zou het even snel in het kort uitleggen. nou ze ging de echo maken en ja hoor, niks op te zien behalve veel verdikt slijmvlies. Nu was de vraag is het buitenbaarmoederlijk. Mo3st gelijk bloedprikken en wachten op de uitslag. Ze vertelde alsme hcg hoger dan 1500 is kreeg ik gelijk een kijkoperatie. Pff wat was ik bang en zenuwachtig. Ik mocht weer in het kamertje komen ze zei gelijk: ik heb geen nieuws maar toch goed nieuws. Me hcg is 820. Dat betekent een zwangerschapsduur tussen de 4 en 5 weken dus is het logisch dat er niks te zijn was. Ze vertelde dat het ook kon beteken dat me bevruchting en of innesteling iets langer erover heeft gedaan.ik zit nu dus eigenlijk gewoon nog precies het zelfde en het is afwachten. Maandag moet ik weer terugkomen. Maar goed zwanger ben ik dus wel met me hcg van 820 alleen nog steeds de vraag of het in me baarmoeder zit of me eileider. Pfff wat een dag. Ik dacht dat ik helemaal gek werd. En dat wachten duurde zoooooooo lang.
Hihi heeeeel herkenbaar! Die vrouw vond het bij mij ook al vreemd en ik moest nog 2 dagen tot 5 weken zwangerschap! (Was net zo donker als bij jou).. Dus vraag me nu inderdaad het zelfde af Officieel mag je pas vanaf 6 weken beginnen maar mocht van haar al meteen gaan plassen omdat ik al zoveel hcg in mijn lichaam had (voel me overigens niet eens zwanger op vermoeidheid na) Zouden er twee wondertjes in onze buik groeien?? SPANNEND!!!
Ooh wat balen zeg.. Was fijn als je meteen een uitslag kon krijgen.. Zodat je weet waar je aan toe bent! Ik heb je verleden gelezen.. Dan mag je onderhand wel hopen inderdaad.... Heeeeeeel veel succes iig maandag! Ik zal aan je denken...
Ik had gisteren ineens heel erg kramp in mijn onderbuik. Het leek een beetje op mijn hevige menstruatiepijn die ik vroeger altijd had toen ik nog geen pil slikte. Ik vond het best wel eng... wat is het? Zojuist had ik het weer even, maar het verdwijnt dan na een paar minuten. Gelukkig geen bloedverlies ofzo. Toch gek. Nu heb ik ook best wel last van mijn darmen enzo en ik lees ook veel verhalen over bandenpijn e.d. Hebben jullie hier ervaring mee?
Hoi Roosje14, Ik heb ook last van menstruatiekrampen. Ze zitten vrij laag en ze komen met vlagen. Kan helemaal geen kwaad, vriendin van mij had dit ook, heeft tot de 16 weken aangehouden
Dank je wel Na 25 rondes ein-de-lijk zwanger. Nu nog ontspannen, ik vind het echt lastig... blijf iedere keer bang als ik naar het toilet moet.
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 15 november - Klaartje13 (?? jaar), ?? kindje 16 november - Momo82 (31 jaar), 2e kindje 17 november - Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje - Gabbel (28 jaar), 1e kindje - PCOS (32 jaar), 1e kindje 18 november 19 november - Petrouschka (38 jaar), 2e kindje - Roosje14 (28 jaar), 1e kindje - Misj (27 jaar), 1e kindje - DanielleM (23 jaar), 1e kindje - Bloemmeke (31 jaar), 1e kindje 20 november 21 november - Rainbow86 (27 jaar), 1e kindje - mama mus (25 jaar), 2e kindje 22 november - Indiigo (22 jaar), 1e kindje - Mama01 (29 jaar), 2e kindje - wannabemum (?? jaar), 2e kindje - ChantalvdPol (?? jaar), 1e kindje 23 november - Shart86 (27 jaar), 2e kindje 24 november 25 november - Cindy29 (29 jaar), 1e kindje 26 november 27 november -Lovepeet (23 jaar), 3e kindje 28 november -Aurin (29 jaar), 2e kindje -Ukkieuk (33 jaar), 4e kindje 29 november 30 november Afsprakenlijstje 20 maart: Bloem: intake vk 24 maart: Klaartje13: 1e echo 24 maart: PCOS: 1e echo gyn 24 maart: Gabbel: nieuwe echo gyn 27 maart: Bloem: eerste echo 3 april: Cindy29: 1e echo 4 april: Roosje14: intake vk 7 april: Rainbow86: intake vk 7 april: Indiigo: termijnecho 8 april: Petrouschka: intake vk en 1e echo 8 april : Misj: intake vk 11 april: Shart86: 1e echo 14 april: Aurin: 1e echo vk 14 april: Roosje14: 1e echo 18 april: Shart86: intake vk 24 april: Madeliefje1987: termijnecho 24 april: Indiigo: intake vk 8 mei : Madeliefje1987: intake vk
Oh dat is wel heel fijn om te horen! Tenminste... niet dat het leuk is om die pijn te hebben, maar dan weet ik in ieder geval dat het geen kwaad kan Thnx! Jeetje 25 ronden, dat is inderdaad veel zeg> Wat heerlijk dat het nu dan eindelijk zover is! Laten we er maar zo veel mogelijk van genieten! Hoe relaxter we zijn, hoe beter het waarschijnlijk is
Ik heb de LIJST weer bijgewerkt. Sorry, ik zou het gisteravond doen, maar ik was zooooooo uitgeteld, lag om 20.30 al in bed (normaal pas rond 23.30, echt een avondmens). Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren! En gefeliciteerd aan Bloem(meke), je bent vandaag 31 geworden toch? Een hele fijne verjaardag! Gabbel, wat frustrerend voor je. Maar op zich is het wel normaal om zo weinig op een echo te zien als je 5 weken zwanger bent. Ik duim voor je a.s. maandag. Hoe laat heb je de echo? Indiigo, spannend joh, mogelijk een tweeling! Of had je een vroege innesteling? Het idee van een tweeling is natuurlijk veel leuker!! Roosje: Haren verven kan wel, maar sommige kappers raden het af voor je 12e week, omdat dan de meeste organen en het centraal zenuwstelsel van je baby worden aangelegd (met name tijdens de eerste 8 weken). Highlights zal denk ik veel minder kwaad kunnen. Ik zou wel een professionele kapper bellen als ik jou was om het eens na te vragen.
Hoi allemaal... Ik heb inmiddels twee afspraken gemaakt bij de verloskundige 27 maart voor de intake en 7 april voor de eerste echo.. Leuk dat het al een best flinke lijst is!! Ik wens iedereen rust en ontspanning en een hele fijne zwangerschap!