Uitgerekend 16 t/m 30 november 2018 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marb, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ja ken het. Is de paniek wat gezakt?
     
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Poeh hier een heftige dag. Meneer drinkt vaak en mijn tepels zijn sowieso al heel gevoelig, nu dus nog erger met kloofjes. Moet er doorheen, dit was bij dochter ook zo,.maar de baby is nogal een slordige drinker. Jongens eigen zeiden ze in het zkh.
    Jank bij elke voeding, maar het gaat wel over. Zucht... En dan 15x op een dag voeden he... Pfffttt..... Hopelijk morgen weer wat geheeld en een betere dag.

    Zit ook in de stress omdat.morgen de psychiater komt. En vandaag wel gerust maar niet geslapen, speelt allemaal mee


    Op naar een nieuwe dag met hopelijk babynieuws!
     
  3. flipje2

    flipje2 Actief lid

    11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Jeetje wat gaan jullie hard! Drie pagina's al hier. Maar ik ben ook weer van de partij hoor.

    Morgen 40wk, maar alles is nog rustig en ik verwacht nog niets. Ik geniet nog maar even van mijn "nachtrust". (Oh ik slaap zooo beroerd dee laatste dagen...!)
     
  4. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Nachtelijke frustratie...

    Verschoont vieze luier
    Legt manneke vrij pijnloos aan (whoohoo!)
    Tien seconden later pruttelt meneer zijn broek weer vol
    Hapt weer aan en drinkt verder...
    Meneer stinkt... :|

    Verder alles in orde hier hoor :roflmao:
    Alleen vriend snurkt en ik slaap vast niet weer. :p
     
  5. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    @Eva2011 haha kan me even nog niet voorstellen dat ik binnen niet al te lange tijd ook in deze baby struggles zit.


    Ik heb ff n dingetje. Mijn baby is helemaal gedraaid, ze ligt helemaal aan de andere kant, ik heb geen idee meer wat waar. Maar als ze Nu de hik heeft is dst helemaal bovenin Mn buik waar ook een enorme hobbel zit. Zou ze nu in stuit liggen? :eek: Dinsdag lag ze nog vast in Mn bekken. Kan dat? Moet ik dan bellen om te vragen of ze willen voelen?
     
  6. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja is wat gezakt gelukkig, heb man en kinderen verteld dat ik hun grapjes op dit moment niet grappig vind die ze af en toe maken...... snapten ze gelukkig allemaal. Ben gewoon ernstig gevoelig nu en dan komen grapjes af en toe niet helemaal aan. Ben nu trouwens ook graag thuis, daar voel ik me fijn. Onder de mensen vind ik het niets, die lui die telkens vragen of het er geen 2 zijn en van is het nog niet zo ver :evil::cry: echt geen zin in!

    Fijn dat de psycholoog komt! Spannend maar het zal je helpen :$ over de Borsten kan ik helaas niet meepraten, hoop dat hij snel beter hapt en een goed ritme krijgt

    @Clueless01 ik zou voor de zekerheid even bellen! Want als het zo is en de bevalling begint heb je een probleem.

    @flipje2 ja dat slapen, erg he :roflmao: kun je alvast wennen aan de aankomende nachten :D
    :D
     
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Fijn dat het wat afgezakt is. Weet je ook waarom je door de ctg zo in paniek raakte? Een bepaalde gedachte of flashback?
    Ik heb gister de app van VGZ Mindfulness maar weer gedownload, helpt me in slaap vallen ookal is dat niet de bedoeling ervan maar die stem is zo saai :p

    Kz vroeg of ik gisteravond wel gegeten had. Nee dus. Ik eet 2 boterhammen, handje noten en wat fruit op een dag en als 's avonds de vermoeidheid en paniek toeslaat trek ik me helemaal terug. Mijn lichaam reageert fysiek zelfs. Kan dan drie vier keer naar de wc rennen. Derde avond dat het zo gaat.
    Is het niet eten nou een teken van depressie of van een laag HB? Kan allebei.

    Voor nu heeft de kz de kleine man na de voeding mee naar beneden genomen, ik moest nog wat slapen. En eerlijk? Ik vind het prima. Even geen kindje op de borst...
     
  8. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ja je kan voor de zekerheid even bellen. Maar ik had dit precies hetzelfde en zei tegen mijn vriend dat ze naar boven leek te zijn gezwommen omdat ik haar bovenin voelde hikken en ik ineens meer maagzuur had. Maar toch bleek bij controle dat ze juist heel diep is ingedaald. Vaag! :rolleyes:
     
  9. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Dat klinkt niet echt goed...je hebt nu juist energie nodig. Maar dat snap je zelf natuurlijk ook ;)
    Kun je niet iets van smoothies maken of zo? Misschien is dat makkelijker weg te krijgen/binnen te houden?
     
  10. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    En??? ;)
     
  11. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Helaas... ;)
     
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    VK kwam net langs en ipv staalpillen (die weiger ik ivm verstopping en mag geen laxeer met de bv) krijg ik bruistabletten waarbij het beter zou moeten gaan. Maar moet dus iets om HB op te krikken want zo blijft het natuurlijk laag.
     
  13. B3ngel

    B3ngel Actief lid

    2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer!

    @Bubblez wat goed om te lezen dat je je zo goed voelt. Lastig voor J maar hij moet ook gewoon aan de situatie wennen natuurlijk.

    @Eva2011 Vervelend dat de bv zo’n gedoe is. Ik had toendertijd bij J Purelanzalf, dit kun je gebruiken om je tepels wat te verzorgen zodat er geen kloofjes zijn. Zitten geen geur- kleurstoffen of parfum in. En zorg ook goed voor jezelf he? Als je het lastig vind om zelf aan eten te denken, vraag dan of de kz en/of je vriend erop willen letten dat je voldoende eet. Niemand heeft er wat aan als je straks instort.

    @Bee80 @madelief en @Clueless01 wat rot dat jullie zo’n last hebben van de pre-bevallingsstress en paniek. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig zal verlopen.

    @Bee80 op zich als het kindje echt vast zit in het bekken, gaat het er niet meer uit (zoals mijn vk zei: the only way is down). Maar als je het niet vertrouwt, zou ik voor de zekerheid even bellen.

    @flipje2 waardeloos he die slapeloze nachten!

    @bijnamama1988 helaas nog geen actie. Maar was je niet ook in het begin een week ofzo vooruit gezet? Hopelijk komt de baby snel!

    @marb hopelijk ook bij snel actie.

    Mijn man was er van overtuigd dat vandaag de dag zou zijn, maar vooralsnog nog niets hier.
     
    Bubblez en Eva2011 vinden dit leuk.
  14. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Ik kom me nog melden. Nog steeds niks :(
    40+5
    Ik heb geen puf, energie en zin om overal op te reageren.
    Dit is mentaal zo zwaar, nooit gedacht.
    Vanmiddag mr weer nr de vk o_O
     
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    @B3ngel ik had zelf uitgerekend 13.11.
    En toen later dacht ik wat nou als het een trage innestelling zou zijn, dan zou ik uitkomen op 16.11.
    Maar de VK heeft bij 3 verschillende metingen 11.11 gemeten, dus ja dat houden we dan maar aan....
     
    Eslin vindt dit leuk.
  16. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Pff wat balen dat je er zo doorheen zit. Hopelijk kunnen ze zsm een afspraak voor je plannen bij de gyn voor de inleiding, dan heb je iig een soort lichtpuntje om naar uit te kijken.
     
  17. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Dikke knuffel!!!!
     
  18. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Knuffel
     
  19. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nee was het geheel..... alleen in het ziekenhuis, hoorde er een bezig zijn met bevallen en kwam gewoon allemaal erg dichtbij
     
  20. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Heftig hè, die emoties. Angst voor wat er te gebeuren staat?

    Hier net het gesprek met de psychiater achter de rug. Erg confronterend...
     

Deel Deze Pagina