Ik denk dat de vraag echt is: wat wil je graag? Wat is belangrijk voor jou? Jammer dat je de gyn waarschijnlijk niet vaak zult zien, ook tijdens de zwangerschap zul je vaker een klinisch vk zien dan de gyn. Echt zonde dat je iemand bij wie je je zo goed voelt niet gewoon alle controles+bevalling kunt hebben! Kun je het niet met hem overleggen? Het verschilt nl ook wel eens per ziekenhuis: hoe vaak je de gyn ziet en hoeveel verschillende er zijn enzo.
Ja denk dat ik maandag gewoon even bel om te overleggen. En ondertussen zal ik me ook even verdiepen in de verloskundigen hier in de buurt.
@marb hoe zit t met zika virus in Amerika nu? Mijn nichtje zit in Washington state, we willen daar misschien nog even heen, maar vind t moeilijk te vinden!
Alleen in Miami voor zover ik weet, daar gaan we ook niet heen. Waren we wel van plan, maar nu stoppen we in Orlando.
Oh, hier is de kaart: https://wwwnc.cdc.gov/travel/page/world-map-areas-with-zika Blijkbaar is Florida ook niet meer at Risk. Sowieso is het noorden veel minder gevaarlijk, Washington ligt tegen Canada aan. Kan dus prima!
Ah ja ik zie t! Ligt idd helemaal tegen Canada aan, mss gaan we daar ook nog wel n paar dagen heen dan. Zou echt leuk zijn als dat toch nog kan. Onze vorige vakantie naar Jamaica hebben we moeten laten gaan omdat we toen binnen 2 maanden met icsi gingen beginnen, en dat anders niet door kon gaan, dat was wel echt zuur.
Ja, heel leuk! Inderdaad zuur als een vakantie niet kan doorgaan... Maar des te fijner dat het nu gelukt is! Ik vind het altijd zo irritant om in dat proces van misschien zwanger zijn dingen te laten. Geen idee hoe lang het gaat duren, Ugh. Nu ik zwanger bén vind ik dat wel makkelijker!
Kan niemand je vanaf hier wat opsturen? Beschuiten enzo mag wel toch? @Bee80 ik zou aangeven dat je liever toch bij de gyn bent! En @Eva2011 wat een vent. Verkopen Ik denk dat ik morgen even een plasje bij de dokter inlever om toch te testen op een blaasontsteking. De vorige keer (met onze zoon) heb ik ook vrij in het begin deze klachten gehad en toen had ik ook een blaasontsteking. Dus even checken. Dinsdag half 12 de laatste echo in het ziekenhuis. Normaal loop je door tot 12 weken maar ze vond me zo kalm, dat wanneer dinsdag alles goed is ik door mag naar de vk. Twee jaar terug al afscheid genomen dacht ik van het ziekenhuis en nu ben ik dr weer. Heel gek. Maar duimen op een mooie echo, en dan zwaai ik ze voorgoed uit!
Ooohhh wat jammer!!! Miami is echt vet, vooral Miami Beach. Maar Orlando is ook echt geweldig. Die shopping outlets, Disney <3333 (duuuurrrr). Ik wil terug
Oooooo mensen. Morgen mijn echo en ik heb me toch een flinke buikgriep!! Van nergens last van naar overal last van. Mijn buik is helemaal opgezet en hard. Mijn darmen en maag verkrampen als een malle en zeeer! Ik weet niet hoe ik moet liggen. Heel de dag en nacht rillingen gehad en diarree als een waterval (sorry voor de details). Ik kan echt niet eten gewoon overal word ik onpasselijk van!! Morgen lig ik met een staaf in mijn koker en moet ik straks kei hard naar de wc!! Uitstellen is geen optie, ben ik toch te benieuwd voor! Ook die intake morgen. Sorry mevrouw ik moet even rennen!! Owja mijn vriend is trouwens ook te lomp om te schijten hoor. Die maakt twee keer een lijstje voor de boodschappen. De eerste is wat we allemaal moeten hebben en de tweede alles ip volgorde van de looproute in de winkel. En NOG de helft vergeten!! Ik zei laatst : “ Voor een controlefreak laat ie aardig wat steekjes vallen!” Gemeen he?? Moest er ff vanaf!!
Hij "ik zei toch, blijf hier tijdens het bestellen!" Als in, eigen schuld. Toen was de maat helemaal vol en ben ik er uit gelopen... Joh, peuter ging er vandoor, daar ging ik achteraan. Hield haar bezig terwijl hij bestelde. Twee keer gezegd, alleeeeeeen mayo erop voor die dame anders eet ze niet! En voor mij geen vieze fritesaus!! Ik wil mayo!!! Baby wil mayo! Veel mayo!! En voor de kids ook elk een mayo! Kom op hee, Kan niks onthouden zonder lijstje ofzo... #elkekeerhetzelfdeliedje Blaasontsteking is niet fijn, zou het ook zeker even laten controleren!!
*grinnik* Voel me net weer een puber. Diezelfde buien had ik toen ook. Me ontzettend op zitten fokken over niks. En nu... Ga ik manden vol met was opvouwen, "want niemand anders doet dat hier in huis!" (Dat zeg ik even hardop)
Maar nu ligt alles op t bed en dan wordt t weer op de bank slapen *Gooit nog een was in de machine* Loop gigantisch achter en t droogt zo snel buiten