@Sharonneke88 : oh nee, wat vervelend om zo beroerd te zijn zeg... Iets verkeerds gegeten misschien? Meestal duurt zo'n heftige aanval niet zo lang gelukkig, ik duim dat het morgen weer over is zodat je gewoon lekker kunt genieten van je echo! @Bubblez : he bah, blaasontsteking... Inderdaad goed dat je dat laat checken! Over opsturen trouwens: iedereen die hierheen komt (twee mensen tot nu toe) heeft hagelslag mee <3 Ik had ook om beschuiten gevraagd, maar iedereen is bang dat ze stuk gaan in hun bagage Misschien dat mijn moeder het aandurft volgende maand Maar ik hoop dat ik tegen die tijd een stukje minder kritisch ben qua eten. @bijnamama1988 : we gaan wel van New Jersey via de kust naar Florida, dus we komen langs een hoop mooie stranden denk ik En ik ga met mijn moeder naar New Orleans! Zo, ik ga met mijn man naar een wellnes centre vandaag! Jammer dat ik niet hardcore in de sauna mag, maar ik ga toch heerlijk ontspannen!
https://www.dutchexpatshop.com/en/food/food-from-holland/breakfast-lunch-from-holland/rusks-from-holland/ Wel 30,- porto...
http://thedutchstore.com/webstore/product.aspx?code=115&list=104A115&type=ITEMCATEGORY Google is your best friend! Vast goedkoper qua porto
Nou ik ga dus in juni richting Portland, dus als je daar toevallig ook bent kan ik je beschuitjes brengen
Haha superlief! Maar helaas zit ik in juni echt precies aan de andere kant van de VS: het zuiden van Florida Bijna onmogelijk om twee punten te vinden die verder uit elkaar liggen binnen de VS Sowieso hebben we het noordoosten niet gezien deze keer, wil ik wel heel graag een keer heen: Oregon en Washington state! Wij zijn nu van het zuidwesten naar het noordoosten gegaan: gestart in California en via Arizona, New Mexico, Colorado, Kansas, Missouri, illinois, Indiana, Ohio, Pennsylvania, New York en nu dan in New Jersey. Vanaf hier gaan we over 3 weken recht naar beneden, dus via West Virginia, de Carolina's en Georgia naar Florida.
Ja als ik rustiger ben heb ik er ook minder last van. En wisselt ook erg per dag! Soms paar dagen goed te doen.
Adem in, adem uit. Kwaaltjes komen en gaan, soms per dag en soms zelfs per uur. Succes en veel.plezier morgen!
@Sharonneke88 Veel succes en plezier vandaag @Krimpie @Clueless01 @B3ngel @Ise Ook veel succes en plezier!
Mensen ik kan bijna aan de beademing haha ik ben zo zenuwachtig. Ergens heb ik er ook een beetje zin in. Maar toch nog die slag om de arm he!! Ik wil ook zon mooie echo waarop ze beweegt! En hoop dat ze lekker gegroeid is! @marb tegen mij zei de verloskundige vorige keer dat met een goed hartje en een overeenkomend termijn met de grootte, de kans echt nog maar heel klein is dat het mis gaat. Heb jij percentages ofzo voor negen weken? Ik vond een tabel op internet en dat was met 12 weken nog 8% dat geloof ik toch niet hoor dat het maar met 2% afneemt!