Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Iets vaker iets kleins eten. Crackertje ofzo. Lege maag maakt misselijk.

2. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Eet de hele dag door :(
    Straks ben ik weer zo'n zeekoe als de vorige keer (plus 30kg)

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dat ken ik... Eerste keer ben ik van 64 naar meer dan 100 gegaan. Tweede keer tot iets van 85/90 ofzo. Nu houd ik echt angstvallig mijn gewicht in de gaten. Tot nu toe +2. Voor mijn gevoel al veel te veel voor deze termijn!!!

Edit: komkommer werkt goed bij mij!

4. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Mensen, ik kan jullie geschrijf niet bijhouden hoor :roflmao:

@Clueless01 super fijn dat alles goed is. Wat een opluchting!

Bandenpijn..geen idee hoe dat moet voelen dus denk niet dat ik dat heb. Wel af en toe wat steekjes. Ik heb sowieso nergens last van. Niet misselijk. Niet moe (tenminste, niet erger dan anders. Ben al chronisch moe door schildklier, dus merk geen verschil). Ben gewoon vrolijk. Mijn huid ziet er top uit.
    Het moet volgens de bakerpraatjes dus wel een jongen worden ;)

En enige symptoom was pijnlijke tepels dus toen dat verdween dacht ik dat het helemaal mis was, want zo ging het precies met die miskramen. Tja die angststoornis staat bij mij eigenlijk normaal gesproken niet meer heel erg op de voorgrond. Heb daar hulp voor gehad en nu ben ik gewoon iemand die net wat sneller piekert dan een ander denk ik. Alleen door die miskramen en het feit dat het de eerste is maakt het me wel onzekerder. Maar die echo's in het ziekenhuis waren niet op mijn initiatief. Dus eigenlijk heb ik maar 1 extra echo gehad waar ik zelf om gevraagd heb...valt best mee :D
    En ik ben nu wel gewoon gerust want zover ben ik nog niet gekomen en het gaat nog steeds goed ondanks afname van symptomen. Dus de 2 weken tot de termijnecho hou ik nog wel vol ;)

madelief en Eva2011 vinden dit leuk.
  5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Sind 24 uur niet meer gerookt aan de electro cigarette!!!

Verder is de verkoudheid er nog steeds en voel me ontzettend gaar, moe en zielig :D
    Kom tot niets en voel me dus ook echt niets....... kan de hele dag wel slapen :D

Sharonneke88 en Eva2011 vinden dit leuk.
  6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Mijn Banner hangt....nog iemand dit probleem?

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Nu doet hij het weer :roflmao:

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @bijnamama1988 : hier bij de jongste helaas tot 26 weken misselijk gewest. Ik hoop dat het bij jou wel over is rond de 12 weken. Het is gewoon heel raar, alle zwangerschappen zijn weer anders. Maar misselijk zijn is wel echt naar...

@madelief : wauw, wat goed! Volhouden hoor. Wat duurt je verkoudheid lang zeg... Deels is dat ook hormonaal, echt zo lullig :mad:

Er staat wel steeds een groot stuk wit onder jouw tekst (boven je banner), komt dat door je banner?

@Bee80 : je komt er wel hoor! Het ís ook gewoon een ontzettend vage periode. Ik heb nog nooit iemand gezien die zei: "ik heb in die eerste 12 weken me NOOIT afgevraagd of het wel goed zit". Ik hoop gewoon voor je dat je steeds meer vertrouwen kunt hebben.

@Eva2011 : jakkes, kotsende kat :| En irritant dat je daarna niet meer kon slapen. Ik ben ook veel wakker 's nachts. Vraag me dan af wat oorzaak en gevolg is: lig ik 's nachts wakker omdat ik overdag heb geslapen of moet ik overdag slapen omdat ik 's nachts wakker was? :D

Eva2011 en madelief vinden dit leuk.
  9. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik ga maandag naar dat sollicitatiegesprek en dan ga ik het gewoon eerlijk zeggen dat ik zwanger ben. Als het nou mijn droombaan zou zijn dan zou ik het wel voorzichtiger aanpakken en ik een later stadium vertellen (denk ik), maar het voelt nu beter om het gewoon meteen te zeggen.

Sharonneke88, Shadow1987 en madelief vinden dit leuk.
  10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    @marb ik hou het wel vol hoor, is voor een goed doel :) denk je dat het misschien ook hooikoorts kan zijn??

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Surprisebaby : fijn dat je die knoop voor jezelf hebt doorgehakt. En succes maandag! (ik zal er maandag aan proberen te denken, maar heb dan zelf echo dus ben waarschijnlijk nerveus :D )

@madelief : ja, dat kan zeker natuurlijk! Heb je daar vaker last van? Jakkes... :(

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ja eigenlijk Elke lente/zover sinds de zwangerschap van de tweede....... maar heb helemaal geen jeukende ogen ofzo :eek:

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Eerlijkheid duurt het langst zeg ik altijd :thumup:

14. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hoi allemaal ik ben een hele tijd afwezig geweest dit omdat we een nogal indrukwekkende tijd hebben gehad. Er blijken namelijk niet 2 maar 3 baby’tjes in mijn buik te groeien. Dan hoor je als eerste “embryoreductie” na lang wikken en wegen kunnen wij deze keuze gewoon niet maken en hopen wij dus 3 gezonde kindjes te mogen krijgen. Voor ons zal het dan ook tot aan het eind en daarna heel spannend worden. Gemiddeld worden 3-lingen met 32 weken geboren. Ik hoop dat ik dat mag halen en ik kom onder strenge controle. Toch wil ik nog af en toe met jullie mee kletsen. De bandenpijn herken ik ook heel erg. Mijn laatste echo was afgelopen dinsdag en de 3eiige baby’s bewogen allemaal heel erg. Wel grappig om te zien.

Maar goed ik hoop dat jullie mij begrijpen. Ik zal nog al veel opmerkingen krijgen maar daar ga ik mij proberen over heen te zetten. :)

Ps, de drie baby’s... het verklaard dus een hoop dat ik zo ziek en enorm moe ben hihi.

Xx never lose hope

Sharonneke88, Shadow1987, Ise en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw wat bijzonder! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hiervoor kiezen hoor, eentje weghalen is echt zo moeilijk!
    Lastige beslissing, maar nu de knoop doorgehakt is duim ik ontzettend dat je een redelijk onbezorgde zwangerschap mag hebben.

Never lose hope vindt dit leuk.
  16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja we hebben moeite gedaan om zwanger te worden en dan haal je een weg.. zoo tegen het gevoel in. En de manier waarop.. een vloeistof spuiten in het hartje en wachten tot het stopt met kloppen. Ik bespaar jullie de details maar ik werd niet goed toen ik het hoorde. Het is heel lastig omdat je door er niet voor te kiezen extra kans hebt om alles te verliezen.. maar wij kunnen het niet over ons hart verkrijgen en laten de natuur zijn gang gaan. Dankje wel lief van je!

Shadow1987 vindt dit leuk.
  17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, ik weet het, krijg er ook altijd de kriebels van. Zo moeilijk! En dan idd... Hoe maak je die keuze uberhaupt?

Moet je bij voorbaat al bedrust of is dat pas later?

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja precies. Mocht het nu straks wel met een helemaal fout gaan dan kunnen we alsnog die keuze maken. Maar daar gaan we niet voor natuurlijk.

Uhm hebben ze nog niks over gezegd, wel gevraagd of ik werk, maar dat doe ik momenteel niet dus dat was wel positief. Heb wel een dreumes thuis die genoeg aandacht vraagt haha. Maar slaap in de middag vaak even met hem mee.

19. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    @Never lose hope Wat bijzonder zeg!
    En ik kan me voorstellen dat het tegen je gevoel in ging om er eentje te laten stoppen met leven.

Ik zag laatst een programma over grote gezinnen met daarbij ook een gezin met een drieling. Ze hadden volgens mij al twee oudere dochters. Een drieling!!!! Wat een avontuur!

Ik hoop dat je hele zwangerschap goed verloopt en dat ze lang genoeg blijven zitten zodat ze lekker groot en sterk worden. :thumup:

Never lose hope vindt dit leuk.
  20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Heel lief dankje wel. Ik kijk via YouTube nu de vlogs van tas en vil die hebben ook een 3-ling. Kan ik er vast inkomen haha

Surprisebaby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina