Wauw wat bijzonder en intens! Ik snap jullie volledig. Het zal wel heftig worden, zeker omdat jullie ook nog een peuter hebben, maar het zou voor mij ook tegennatuurlijk voelen, zeker als je zo’n traject hebt moeten doorgaan om uberhaupt zwanger te worden. Ik hoop dat de zwangerschap goed blijft verlopen (en je je snel beter voelt) en de baby’s lekker tot minimaal 32 weken blijven zitten. En dat jullie dan 3 mooie minimensjes in jullie armen en hart mogen sluiten. Ik moet denken aan de Rabobank reclame. Mijn man en ik hadden vooraf wel eens gegrapt dat als we een drieling zouden krijgen (de eerste was met behulp van iui, dus lag in de lijn der verwachting dat we voor de tweede ook hulp nodig zouden hebben en dan is de kans op meerling natuurlijk iets groter) we dan die reclame zouden gebruiken als aankondiging van de zwangerschap op fb.
@Bubblez dankjewelx @B3ngel dankjewel wat zijn jullie allemaal lief! Haha ja mijn man roept dat nu ook telkens (nu het allemaal iets gezakt is natuurlijk) wij wisten ook dat de kans er was, vonden de kans alleen zoo klein dus dachten het zal ons wel niet”overkomen”. Hierna gaat het knoopje er in Hoe gaat het met jullie buikjes? Die van mij is niet te verbergen en ik zie en voel ook duidelijk mijn baarmoeder als ik lig.
Mijn baarmoeder is nog niet tevoorschijn gekomen geloof ik, maar daar zit er waarschijnlijk maar een in Ook mijn darmen zijn wat tot rust gekomen, dus ik kan mijn buik nog enigzins verbergen (al hoeft dat niet omdat niemand ons hier kent). Mijn jongste wil het geheim houden tot de baby geboren is en dan tegen haar vriendinnen ineens zeggen "verrassing!!" Geprobeerd uit te leggen dat dat niet gaat lukken omdat ik tegen die tijd heus wel dik ga zijn
Q Ja bij mij gaat het natuurlijk sneller bij ons mag ook iedereen het zien. Maar ben nu net ff in Nederland dus draag gewoon grote truien. Haha wat schattig dat ze dat wil. Leuk dat ze zo mee leeft
Wow @Never lose hope wat bijzonder!! Ik begrijp heel goed dat jullie ervoor hebben gekozen ze alle 3 te laten groeien. Ik hoop dat ze lekker lang blijven zitten en alles voorspoedig mag gaan
Ik heb weinig gereageerd, erg misselijk en moe. Af en toe een off day met een kort lontje. Ben blij als de misselijkheid gaat afnemen en eten weer goed valt. Zijn jullie maag en darmen ook zo van slag?
Hey! Wat fijn dat je er weer bent! Heb je veel last van kwaaltjes, alles in drievoud? Bijzonder inderdaad dat er drie hummeltjes in je buik groeien. Ik hoop voor je dat je maar lekker lang mag genieten van deze zwangerschap en dat ze niet al te vroeg komen. Zal zwaar worden (letterlijk en figuurlijk) maar oh wat een geluk om straks drie baby's in je armen te mogen sluiten! Ik snap je keuze volledig hoor, zou het zelf ook niet kunnen om er een weg te laten halen.
@Never lose hope wauw wat bijzonder. Ik kan mij voorstellen dat zo'n keuze moeilijk is en dat je voor alle 3 gaat! Succesverhaal: Mijn nicht heeft een 1eiige drieling. Ook mijn nicht kreeg die keus. Toch alledrie laten zitten en nu zijn de jongens al 10 geweest Ja vooral de darmen!
Darmen staan met regelmaat een paar dagen stil en eten valt ook steeds verkeerd. Hopelijk neemt dat snel af allemaal want het is erg vervelend. Hoop dat je je snel beter voelt!!
Gaan jullie vandaag nog iets ondernemen? Ik wilde uitslapen maar zit om 7u al weer beneden... Er was hier iemand uit Friesland toch? Is er nog wat leuks in Heerenveen of Drachten te doen vandaag? Heb geen idee waar te zoeken naar activiteiten en wil wel wat ondernemen met de kinderen vandaag.
Wauw, heel bijzonder @Never lose hope Ik duim voor een voorspoedige en lange zwangerschap! Wij hebben het gisteren aan de schoonfamilie verteld. Iedereen was totaal in shock, want de kinderwens die wij pas een paar jaar hebben, hebben we nooit gedeeld. Dus die zagen ze niet aankomen en ze geloofden het gewoon niet Maar ze vinden het wel heel leuk!
Mn darmen staan idd of stil, of ze werken veel te hard . Als ze te lang niks doen neem ik een zakje movicolon anders krijg ik echt krampen, niet normaal.
Hier heb ik ook last van mijn darmen. Geen obstipatie, maar wel darmkrampen en soms ineens diarree. Dat wisselt zich af met normale ontlasting. Maar wel continue gevoelige darmen en opgeblazen buik (‘s avonds veel erger dan ‘s ochtends)
Wat schattig @marb! Wel ondanks de shoch fijne reacties gehad @Bee80? Balen dat je je zo beroerd voelt @Ise, hopelijk knap je snel op. Qua buik... dit is vandaag, oordeel zelf maar.